Harry P.O.V
Nusivilkau laiptais į savo tamsų kambarį, nors vaizdas vis dar liejosi nuo ašarų. Vilkau kojas link savo lovos, kur išsitiesiau ir panėriau galvą į pagalvę. Saros kvapas pripildė mano šnerves, kokosų ir citrinos sumaišytas kvapas varė mane iš proto. Oh, kaip šiuo metu norėčiau vėl ją paliesti, turėti ją šalia, gulinčia šalia manęs. Suurzgiau, atsiguldamas ant nugaros ir nupūsdamas plaukus nuo veido. Taip ir gulėjau kelias minutes, mąstydamas, kaip viskas buvo tobula prieš kelias valandas. Susiglaudę kalbėjomės, kartais vienas kitą pabučiuodami. Vienas kito glėby žiūrėjome filmą ir maitinome ledais, ir visa tai paskatindavo mus pasimylėti. Niekada nepamiršiu kaip ji šnibždėjo mano vardą, kai mūsų kūnai susiliejo į vieną, o jos pirštu galiukai švelniai bėgiojo mano nugara, prieš jai nusprendžiant įdrėksti. Jos prisilietimai tokie švelnūs, jog galėjai supainioti su plunksnomis. Anksčiau ji manęs taip bijojo, kad net įdėja apie tai, jog ji galėtų mane mylėti atrodė neįtikėtina, lyg tai niekada negalėtų nutikti. Oh, kaip tai pasikeitė. Atsisėdau ir sukryžiavęs rankas ant krūtinės suėmiau marškinėlių apačią. Nusiėmiau juos ir mečiau ant grindų, poto nusiavęs batus nuspyriau juos. Atsisegiau diržą ir nusimoviau kelnes, taip taip numesdamas jas ant grindų. Likau tik po trumpikėmis, bet buvau pavargęs nusimauti ir jas. Manęs tai nebedomina, aš tiesiog labai pavargęs. Patraukiau lovos užtiesalą ir atsigulęs ant paklodės atsidusau. Apimdamas viską, žvalgiausi aplink visą kambarį. Bet tiesiog negalėjau, visko nesusieti su Sara. Mano nešiojamas kompiuteris buvo tai, per ką jai leidau pasiklausyt naujojo albumo. Jį įjungė 'Change your mind', kai šokome aplink visą kambarį. Knygų spintą, kurią ji nusprendė sutvarkyt, kai truputį supykęs išėjau. Turėjau tada ją paguldyti ant lovos ir paklausti ką ji bando daryti. Mano lova... Negi man reikia sakyti, ką joje darėme? Tiesiog... Viskas primena ją. Turiu ignoruoti tai. Turiu prisiminti, jog turbūt ji nebepadarys to. Nors ji ir galėtų, ji kovotoja, stipri, savarankiška mergina. Mano mergina. Užsitempęs anklodę ant savęs, nusiridenau į savo pusę. Mano akys lėtai užsimerkė, kai įkvėpiau jos dieviško kvapo. Ir paskutinis dalykas, kurį girdėjau - tai Niall knarkimas apačioje.
Ką tik noriu pasakyti - mes nepasieksime 100 dalies... :( kaip suprantate, pabaiga istorijos jau visai čia pat.
YOU ARE READING
Bad Blood
FanfictionKas jeigu tavo draugai nėra tais kokiais tu manei jie yra? Kas jeigu tavo kaimynas turi tamsią paslaptį? Ir kas jeigu įžimybės, kurias mes visi žinome yra ne žmonės? Kas jeigu jie yra kažkas žmogui nežinoma? Kas jeigu jie monstrai ištroškę kraujo? ...