Saros P.O.V
Harry nuleido savo žvilgsnį į mane, jo akys spindėjo. Atrodė, kad tuojau pravirks, bet ar vampyrai išvis sugeba verkti?
-Ar jūs galit verkti? - išsireiškiau.
-Taip, - nusijuokė jis.
-Oh.
-Ne, aš turiu galvoje taip tam, kad tai nutiko ir man. Mums, - tarė jis ir aš pakėliau savo žvilgsnį jam į žalias akis. Rodės, jog iš jų tuoj tuoj pabirs ašaros - viena po kitos, tyliai ir ramiai, o jo lūpos vis dar buvo suspaustos į vieną ploną liniją. Nurijau gumulą gerklėj, jausdama kaltę dėl to, kad užvedžiau tokią temą. Nusukau žvilgsnį į savo rankas ir ėmiau žaisti savo nykščiais.
-Nesijausk nepatogiai, Sara. Vis dėlto, aš juk tau pažadėjau, kad laikui bėgant aš tau apie tai papasakosiu... - tarė jis ir aš blausiai jam šyptelėjau.
-Tai ar papasakosi? - degdama smalsumu šoktelėjau iš vietos.
-Taip, - nutęsė jis ir aš išsišiepiau plačiau net už jį, nekantįraudama išgirsti istoriją. Bet jis tuoj pat viską sugadino, - vėliau.
Man išleidus nusivylimo kupiną atodūsį, Harry nusijuokė.
-Gerai, gal dar ką nors moki?
-Na, yra ta dalis su partneriais. Jei jauti kam nors didžiulę simpatiją, tau tiesiog reikia su jais... būti. Viską kartu daryti, turėti tas pačias pažiūras ir t.t., - Harry tarė ir aš nuleidau galvą. Ar tai ir yra tas ryšys tarp mūsų? Dėl to, kad aš jo, aš esu jo „partnerė"?
-Ar tarp mūsų ir yra ta partnerystė? - tyliai paklausiau ir Harry giliai pažvelgė man į akis.
-Nežinau, - atsiduso, - bet aš vistiek jaučiuos taip, lyg turėčiau visur su tavimi būti ir amžinai tave saugoti. Tai turbūt instinktas, arba keistas vampyriškas poreikis, bet aš tikrai nežinau, Sara.
Linktelėjau ir vėl pažvelgiau į savo rankas.
-Bet... ar norėtum, kad tai būtų tiesa?
-Nežinau, o tu? - atsakė jis ir aš pakėliau savo žvilgsnį į jį.
-Net neįsivaizduoju, - prisipažinau ir jis sukinkavo galva. Nuslydęs sofa jis kartu nusitempė ir mane į tą minkštą pagalvėlių liūną, ir aš gulėjau ant jo krūtinės, kol jis tarp pirštų sukinėjo mano plaukų sruogas.
-Kas būtų, jei vis dėlto mes būtumėm tie partneriai? - paklausiau smalsaudama.
-Tuomet aš išprotėčiau, jei nepaversčiau atvęs vampyre ir negalėčiau suy tavimi amžinai gyventi, - pratarė Harry. Gerai, jei ir buvom partneriais, tuomet nėra jokių abejonių, kad jis mane pavers kraujasiurbe kaip ir kiti vaikinai. Vien nuo minties, kad būsiu jauna per amžius, ir man visada reikės kraujo tiesiog vimdė.
-Apie ką galvoji? - Harry paklausė manęs ir aš nusijuokiau, nes jis posakis priminė man Edward'ą iš Saulėlydžio. Pala, ar vaikinai irgi turėjo tas galias?
-Ar jūs turit tokias galias kaip ir Saulėlydyje? - greitai sumaliau ir Harry ėmė juoktis.
-Duok Dieve, ne. Stephanie Meyer vampyrus pavertė fėjomis, Sara. Tu tikrai nesijuokei, kai Edward'as spindėjo prakeiktoje saulėje? - paklausė garbanius ir aš linktelėjau. Turėjau pripažinti, net jeigu ir mėgau Saulėlydį, negaliu sakyt, vampyrai spindi.
-Aha, - pradėjau, - o tu juokeis?
-Nelabai, - tarė jis, nutęsdamas paskutinę „i" raidę. Šyptelėjau jam. - Bet jei rimtai... ką tu galvojai?
-Tiesiog mąsčiau apie tai, kad jeigu mes tikrai esam partneriai, aš nenoriu tapti vampyre, - atsidusau ir pajutau, kaip Harry linkteli galva.
-Mes irgi nenorėjom, - tarė vaikinas ir aš dar kartą į jį pažvelgiau. - Bet kadangi mes dabar nemirtingi... mums reikės išgyventi pačius baisiausius dalykus, kaip savo šeimų praradimas laikui einant, matymas, kaip viskas išnyksta, to nepasotinamo troškulio turėjimas ir žmonių baimė, susitelkianti ore...
Linktelėjau ir Harry ėmė braižyti figūrėles ant mano nugaros su savo ilgais pirštais. Mane nupurtė šiurpas, o Harry tiesiog šyptelėjo.
-Negalėčiau taip gyvent, - išsireiškiau. Norėjau jam paminėti, kad jau praradau artimuosius, bet pamaniau, jog jis ir taip nestabilioj būsenoj, tad kam dar jį pastūmėt link pratrūkimo? - Ką tu darytum, jei mes būtumėm partneriais?
-Niekada tavęs nepalinkčiau, apginčiau nuo visų blogybių, užtikrinčiau tavo gerą nuotaiką ir tiesiog... Mylėčiau tave kaip niekas kitas niekada nemylėjo.
-Gerai, bet aš turėjau galvoje.. ar tu.. mane paverstum... pats žinai kuom..? - paklausiau ir Harry patogiau įsitaisė savo vietoje, stipriau mane suspausdamas savo glėbyje.Paskaitykit dar vieną istoriją "Perfect for you" plyz plyz plyz
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Blood
FanficKas jeigu tavo draugai nėra tais kokiais tu manei jie yra? Kas jeigu tavo kaimynas turi tamsią paslaptį? Ir kas jeigu įžimybės, kurias mes visi žinome yra ne žmonės? Kas jeigu jie yra kažkas žmogui nežinoma? Kas jeigu jie monstrai ištroškę kraujo? ...