26 Dalis

972 46 1
                                    

Harry P.O.V



Ji buvo labai graži kai miegojo. Turiu galvoje, ji buvo taip pat graži kai buvo atsikėlusi, bet mažiau kalba dabar. Žinot, ji nuolat siunčia žudančius žvilgsnius ir piktus komentarus kai ji yra atsikėlusi, bet ji man vis tiek patinka, nors jos žodžiai kartais tikrai skaudina. Aš niekada nekreipiu dėmesio į kritiką, bet kada tai pasako jinai, mane tai veikia kitaip. Stipriau apkabinau ją per liemenį ir miegančią prisitraukiau arčiau savęs, stengdamasis jos neprikelti. Aš nenorėjau, kad ji sužinotu, jog aš žiūriu į ją miegančia ir greičiausiai jinai pasakytu kažką tokio, „Dėl Dievo meiles! Liaukis elgtis kaip Edward Cullen ir atsiknisk, Styles!" aš greičiausiai tik nusijuokčiau jei ji tai pasakytu, nes aš nebuvau panašus į Robert Pattinson charakterį Saulėlydyje, nebent tik tai, jog taip pat vampyras ir rudų plaukų. Come on, mano plaukai šaunus! Seniau girdėjau, jog įveikiau Justin Bieber ir tai sumažino jo populiarumą! Man patinka mano plaukai. Hahaha. Sara tyliai atsiduso per miegus, apsisuko ir buvo veidu į mane. Nusišypsojau pats sau kai žiūrėjau į jos atsipalaidavusi veidą. Ji visada buvo išsigandusi ir susijaudinusi, bet dabar ji buvo rami ir atsipalaidavusi. Užkišau jos plaukų sruogą jai už ausies ir ji šiek tiek sujudėjo.
-Harry. -sumurmėjo ji. Buvau šokiruotas. Ji nekentė manęs ir dabar ji kalba apie mane per miegus? Buvo įdomu ką ji sapnavo...mane greičiausiai? Ir jei ji buvo...kas nutiko? Hmmm... Pakėliau ranką prie jos veido ir pirštais braukiau per jos lūpų formą. Turiu pripažinti žinant, jog ji manęs niekada nebučiavo ir visada buvo kitas kelias, aš dievinau tą jausmą kai jos lūpos prisiglaudžia prie manųjų. Jos buvo švelnios ir aš visada suvirpėdavau kai jos prisiliesdavo. Kažkas ne taip su manimi, aš visada bučiuodavausi su merginomis, jog pajusčiau susijaudinimą ir turėdavau vienos nakties nuotykius...kartais. bet Sara buvo kitokia. Ji buvo ypatinga man. Aš nežinau ar tai buvo dėl ryšio ar ji man iš tikro patiko. Ji buvo mano. Mano mergaitė. Paglosčiau jos skruostą, pirštais perbraukiau per jos žandikaulio linija, kopijuodamas visus jos veido išlenkimus. Jos oda buvo tokia švelni ir man patiko tas jausmas kurį jaučiau pirštu pagalvėlėmis. Nežinau kodėl, bet man patiko ją liesti. Galbūt tai buvo priežastis kodėl aš norėjau 'padaryti' ją taip labai. Turiu galvoje, ji buvo nuostabi ir linksma, taigi kuris vaikinas nenorėtų pasilinksminti su tokia mergina? Bet tai buvo blogai ir aš tai žinojau. Ir vis tiek dariau tai... Braukiau ranka per garbanas nusivylęs. Negalėjau suprasti savo veiksmų tuo momentu. Kai jos kraujas bėgo mano gerkle, pajaučiau kažką jai, bet...KĄ? Kas tai buvo, jog ji padaro mane tokį...laimingą? Ji priverčia mane jaustis tokiu...gyvu. Atsidusau ir braukiau ranka jai per plaukus, sukdamas juos apie pirštus ir paleisdamas juos ir jie nukrisdavo jai ant pečių. Nusišypsojau kai ji prisiglaudė arčiau manęs, atremdama galvą man į krūtinę. Padėjau smakrą jai ant viršugalvio ir glosčiau jos nugarą. Ji atsiduso per miegus ir jos akys sujudėjo. Tyliai sukikenau ir prisitraukiau ją arčiau savęs, taigi ji gulėjo beveik skersai mano krūtinės.
-Harry. -sumurmėjo ji ir mano šypsena padidėjo. Yup, ji turi sapnuoti apie mane ir man atrodo, jog tai buvo miela. Negirdėjau, kad ji kalbėtų kai ji pirmą kartą miegojo prie mūsų, bet gal tai buvo dėl to, jog ji buvo šokiruota ir išsigandusi? Turiu galvoje, kai sužinai, jog tavo mėgstamiausia grupė yra mitinės būtybės kurios geria kraują, kad išgyventu, tikrai nesakytum 'Yes! Hallelijah!' Ne, tu būtum išsigandęs ir šauktum pagalbos kaip normalus žmonės. Net ir mes su vaikinais išsigandom kai sužinojom kas mums nutiko. Tai buvo siaubinga... Atsidusau. Sara norėjo sužinoti kas mums nutiko. Kodėl jinai taip domėjosi mūsų praeitimi? Dauguma fanų jau viską žinojo apie mus. Tikrai daug ir tai buvo šiek tiek baisu. Aš netgi mačiau blogą Tumblr apie tai kokio ilgio buvo mūsų 'draugai' ! Kaip po velnių kažkas gali tai žinoti?! Nebent kuris nors iš mūsų buvo pakankamai kvailas padaryti tai, tada....kas žino? Tai tikrai nebuvau aš. Aš noriu savo 'draugą' pasilikti sau, ačiū... Nebent Sara pakeitė savo mintis? Ne! Harold, mes šitą mintį sau iš galvos! Ji nekenčia tavęs! Tu maitinaisi ja, padėjai pagrobti ją, teigei, jog ji tavo, privertei ją persikelti su tavimi, padarei taip, jog visi galvotų, kad ji mirusi ir jos nebeieškotų. Suteikiau skausmo ne tik jai, bet ir jos šeimai ir jos draugams. Aš sugrioviau žmogaus gyvenimą, taigi nėra ko stebėtis, kad ji manęs nekenčia. Nieko keista, jog ji niekada man neatleis...nesvarbu ką aš bedaryčiau. Dar kartą perbraukiau ranka sau per plaukus ir pradėjau niūniuoti dainą kurią sukūrėme sekančiam albumui. Jinai vadinosi Little Things, ir Ed parašė ją. Dievinau ją. Mes visi sutikome, jog tai nuostabi daina ir norime jos savo albume. Sara sujudėjo kai aš pabaigiau dainuoti pirmąjį priedaini ir nusišypsojau. Ji buvo tokia miela kai miega ir man patiko kai jinai minėjo mano vardą.
-You can't go to bet, without a cup of tea,
And maybe that's the reason that you talki n your sleep. -sudainavau Louis dalį, o ji garsiai atsiduso ir nusisuko nuo manęs. Sukikenau., oh, come on! Mano dainavimas nebuvo jau toks blogas, ar buvo? Tikrai nebuvo. Aš buvau garsioje grupėje. -I know you've never loved. -pradėjau ir vėl dainuoti.
-Harold, jei tu nenustosi dainuoti, aš sugrūsiu tau į burną pagalvę. -tarė Sara staiga ir mano akys išsiplėtė. Kaip ilgai jinai jau pabudusi? O, Dieve, tai buvo šiek tiek nemalonu.
-Aš maniau, jog tu miegi. -tariau jai ir ji atsisuko į mane su šypsena veide. Tos lūpos, dievinu tą jausmą kai jos prisiliečia prie manųjų...
-Aš pasakiau tavo vardą du kartus kaip perspėjimą nutilti! Bet tu pradėjai sau dainuoti ir manai, jog tokiu nakties metu tai gera idėja? -paklausė ji manęs ir aš kvailai nusišypsojau. -Ir aš nekalbu per miegus ir negeriu arbatos nebent aš visiškai sugniuždyta. -tarė ji ir nusisuko nuo manęs. Sukikenau ir prisitraukiau ją arčiau savęs, padėdamas galvą jai ant peties.
-Atleisk, maže. Jei tau įdomu, tai buvo daina iš mūsų naujojo albumo. -tariau jai ir galiu prisiekti, jog girdėjau aiktelėjimą. Ji greitai atsisuko veidu į mane su plačia šypsena veide.
-O, Dieve! Jūsų sekantis albumas! Tu privalai man papasakoti viską! Padainuoti ir išslepinguoti viską! O, švenčiausiosios morkos! One Direction sekantis albumas! -klykavo jinai, o aš tiesiog gulėjau šokiruotu veidu. Whoa, ji buvo tikrai Directioner. Jos akys išsiplėtė ir ji užsidengė veidą rankomis. Ji nusisuko ir paslėpė veidą pagalvėse. -Ugghh. -sudejavo ji į pagalvę ir aš nusijuokiau. Ji turėjo pašėlusius protrūkius kai ji turėjo pykti ant mūsų tiksliau ant manęs! Tai buvo kažkiek juokinga. Atsukau ją veidu į save, bet jos rankos vis tiek slėpė jos veidą. Švelniai paėmiau jos riešus ir mėginau patraukti rankas nuo veido. -Ne! -sudejavo ji kai jos riešus padėjau jai prie galvos. Ji nusuko akis į šoną ir nežiūrėjo į mane. Sukikenau, o ji atsiduso.
-Kas ne taip, Sara? -paklausiau jos, stengdamasis nesijuokti. Ji pažvelgė į mane per blakstienas ir dar kartą atsiduso.
-Gerai. Prieš tai kai sužinojau, jog jūs vampyrai, aš buvau didelė Directioner, žinau visas jūsų dainas, visų jūsų gimtadienius, mėgstamiausią maistą... -pradėjo jinai ir aš linktelėjau, kad jinai tęstu. -Ir aš negaliu suskaičiuoti laiko kiek mes su Lexi praleidom klykdamos kai sužinojom apie sekanti albumą ir dabar...aš ką tik išgirdau dainą iš jo! -ji nusijuokė tyliai pabaigoje ir ji pažvelgė spindinčiomis akimis į mane.
-Tai puiku, Sara! Taigi...kodėl tu mėgini paslėpti savo Directioner pusę nuo manęs? -paklausiau jos žiūrėdamas į ją prisimerkęs. Ji užmerkė akis.
-Nes aš turėčiau pykti ant tavęs. Ant visų jūsų. Pykti ką jūs visi man padarėte ri kas greičiausiai man nutiks. Aš turėčiau galąsti medinį kuolą, užsitaisyti ginklą su sidabrinėmis kulkomis ir apsidėlioti česnako aplink savo kambarį, kad neitumėte prie manęs. -tarė ji ir aš sukikenau.
-Nori kai ką sužinoti, maže? -paklausiau jos ir ji linktelėjo. -Sidabras ir česnakas mūsų neveikia. -tariau ir ji pažvelgė į mane.
-Tada kuolas veikia jus, manyčiau. -tarė ji ir aš linktelėjau.
-Aišku. Jei peilis mus sužeidžia, tai kuolas bus tik dar efektingesnis. -pasakiau jai.
-Paprasta, bet efektyvu tada? -tarė ji ir aš nusijuokiau.
-Baik cituoti mane. -tariau, o ji tik pavartė akis. Paleidau jos riešus ir vėl atsigulęs ant nugaros žiūrėjau į lubas. Ji atsigulė ant šono ir aš pažvelgiau jai į akis. Ji šypsojosi.
-Taigi...ar tu nesiruoši man papasakoti apie naująjį albumą? -paklausė ji. Nusišypsojau jai ir papurčiau galvą. Ji susiraukė ir sukryžiavo rankas ant krūtinės.
-Nope, nes tu mane sužeidei. Tu man siuntei bjaurias veido išraiškas ir komentarus, mane spardei ir daužei, po galais padūrei mane su prakeiktu peiliu, taigi...aš nemanau, jog tu to nusipelnei. -tariau paprastai ir ji aiktelėjo. Ji prisislinko arčiau manęs ir įbedė man į veidą pirštą.
-Gerai, Harry. Štai mano sąrašas. Tu nužudei nekaltą merginą, mėginai nužudyti mane, tada man įkandai ir nusprendei mane pagrobti. Tu nepargabenai manęs namo kai maldavau pastoviai ir prižadėjau laikyti jūsų paslaptį. Tada pasakei, jog tarp mūsų yra ryšys, tu peržengei ribas ir tęsei savo nešvankius komentarus ir tada privertei mane persikelti su tavimi ir tu suktai padarei taip, kad mano lova nebūtu pristatyta ir aš turėčiau miegoti su tavimi ir mes abu gerai žinom, jog mano lova yra kažkur šitame name. -tarė ji, o aš tiesiog žiūrėjau į ją, išplėtęs akis. Gerai, jos sąrašas buvo ilgesnis, kaip mylios!
-Em, aš sutinku su viskuo tik ne su lova. Tai tiesa, jog ji bus pristatyta tik rytoj, ir ne, tai nebuvo dėl to, jog tu turėtum su manimi miegoti. Miegojimas su drabužiais, neatitinka mano termino 'miegojimas kartu' . -tariau jai ir pakėliau antakius. Ji trenkė man per pakauši priversdama mano garbanas užkristi man ant veido. Net nesiruošiau jų patraukti, tiesiog padėjau ranką ant pakaušio ir spoksojau į ją.
-Tu vis dar nešvankiai nusiteikęs, Harry. -tarė ji ir aš linktelėjau.
-Įprotis. -tariau ir ji pakėlė antakį.
-O? Ir man rodos tai buvo tada kai tu išdidžiai vaikščiojai su savo gimtadienio kostiumu? -paklausė ji, o aš sukikenau. Ji buvo tikrai linksma nakties laiku. Nusipurčiau plaukus nuo veido ir pažvelgiau jai į akis.
-Greičiausiai... -tariau lėtai.
-Tu nepakartojamas. -tarė ji.
-Aš pripažįstu labiau'puikus' -tariau ir ji nusijuokė. Ji papurtė galvą ir atsigulusi žiūrėjo į baltas lubas, taip pat kaip aš dariau prieš tai.
-Tu nei skanus nei pageidaujamai, Harold, taigi mes apseisime ir su nepakartojamas. -tarė ji ir aš nusijuokiau.
-Kai kurie pageidautų... -nespėjau pabaigti kai ji atsiduso ir trenkė man per krutinę.
-Tiesiog užsikišk ir miegok. -tarė ji ir aš atsidusau.
-Gerai, ponia. -tariau jai ir ji dar kartą atsiduso prieš tai kai uždėjo pagalvę man ant veido. Sudejavau kai ji sudarė kontaktą su mano oda ir tada atsisėdau. Pagalvė nukrito man nuo veido, o Sara gulėjo su neįskaitomu veidu, bet galėjai matyti, jog ji bandė nuslėpti spoksojimą. Perbraukiau ranka per plaukus ir juos pasitvarkiau prieš mesdamas pagalvę jai į veidą. Ji sudejavo ir parodė man vidurinį pirštą prieš pasikišdama ja po galva ir atsiguldama, jos rankos vėl buvo sukryžiuotos jai ant krūtinės. -Gerai, aš dabar užsikišiu. -tariau ir ji aiktelėjo.
-Pagaliau! -tarė ji, iškeldama rankas į orą. Ji padėjo rankas sau ant krūtinės ir giliai atsiduso. Pasekiau jos pavyzdžiu ir nusisukau nuo jos. Mano nugara buvo atsukta į jos.
-Taigi, kodėl tu negeri arbatos? -paklausiau. Ji sudejavo ir užsidėjo pagalvę ant galvos. Sukikenau nuo jos tokio veiksmo ir užčiaupiau burną savo labui.

Bad BloodWhere stories live. Discover now