21 Dalis

874 57 0
                                    

Saros P.O.V.


-Tu šunksnuki! -sudejavau ir atsistojau nuo žemės. Harry tik sukikeno ir išėmė lapą man iš plaukų. Jis pasilenkė arčiau manęs ir pajaučiau jo karštą kvėpavimą sau į kaklą.
-Žinau, Sara. Mane taip visada vadina. -nusijuokė jis ir atsitraukė nuo manęs. Jis patrūkčiojo pečiais ir nuėjo link namo. Greitai pagriebiau maišelį ir uždariau mašinos dureles. Damn, lange nebuvo nei menkiausio įbrėžimo! Pasirūpinsiu tuo vėliau. Pradėjau bėgti link Harry norėdama jį pasivyti, o jis taip pat pradėjo bėgti namo link ir aš sudejavau.
-Ei! Taip nesąžininga! -sušukau, o jis nusijuokė. Jis išsitraukė raktus ir atrakino naujojo namo duris. Jis laikė duris atidarytas, kad aš įeičiau. Kai ėjau į namą jo petys perbraukė per mano. Pakėliau akis į jį, o jis tik vyptelėjo. -Ačiū. -sumurmėjau, o jis linktelėjo. Išgirdau kaip jis uždaro duris ir mes stovėjome mažame tarpduryje. Duris prieš mane buvo uždarytos, bet per stiklą galėjau matyti milžinišką holą. Wow, jis buvo tikrai prašmatnus. Kaip vienas iš tų senų filmų. Man patinka. Oficialiai palikau Larry apartamentus pirmą kartą nuo tada kai mane galim sakyti pagrobė ir aš jaučiausi puikiai, jog pajaučiau šiek tiek laisvės.
-Em, Sara? -išgirdau tylų Harry klausimą ir atsisukau į jį. Jo akys buvo tamsesnės negu, kad buvo. Nepajudėjau nei toliau nuo jo nei arčiau jo, tiesiog stovėjau toje pačioje vietoje kur stovėjau, kai tuo tarpų jo rankos šiek tiek drebėjo. -Man reikia šiek tiek kraujo. -tarė tyliai jis man ir aš linktelėjau. Aišku, kad jam reikėjo. Jiems visiems reikėjo, bet tik Harry buvo čia...niekas jo nesustabdys jei jis nesusivaldys...O, Dieve....
-Gerai. -tariau taip pat tyliai kaip ir jis. Jis priėjo prie manęs nebepalikdamas jokio tarpo. Jis sugriebė mano rankas ir atrėmė mane į sieną. Ow, jau antrą kartą, Styles! -Palauk. -aiktelėjau staiga ir jis mane paleido.
-Kas blogai? -paklausė jis manęs ir aš pažvelgiau į žalią palaidinę kurią vilkėjau. Ji buvo per graži, jog ją sugadintų.
-Ši palaidinė per graži, jog ją sugadintum. -pradėjau ir Harry vyptelėjo. Jis priėjo vėl prie manęs ir padėjo rankas man ant liemens. Suvirpėjau nuo jo prisilietimo ir jis kvailai nusišypsojo. Pajaučiau kaip jis žaidžia su palaidines apačia ir pakelia ją šiek tiek.
-Atrodo, ji bus tuoj nuvilkta... -sukikeno jis, o mano akys išsiplėtė. Rimtai? Nejau šitas mulkis negali man duoti bent šiek tiek atsipūsti?

Harry P.O.V

-Atrodo ji tuoj bus nuvilkta... -sukikenau, o jos akys išsiplėtė. Buvo juokinga žiūrėti kaip ji reaguoja vis kitaip kai aš kažką pasakau. Ji visada mane nustebina ir tai buvo vienas iš gerųjų dalykų.
-Gerai, paklausyk, Styles. -tarė ji staiga kai patraukė mano rankas nuo savo liemens ir įsitvėrė į jas stipriau suleisdama nagus į mano išblyškusią odą. Beveik nejaučiau to. Tik šioks toks dūrimas ir daugiau nieko, po teisybe. Sunkiai kada bepajuntu skausmą nuo to laiko kai vaikinai ir aš buvom paversti vampyrais. Mes supratome, jog mus sunku sužeisti. Nebent, kažkas nuspręstu tave padurti su peiliu... Negera, Sara!
-Mm-hm? -tariau vis dar žiūrėdamas į jos akis. Ji atrodė išsigandusi, tikriausiai galvojo, jog aš vėl kažką mėginsiu, bet aš nedarysiu taip. Tai galėjau jai prižadėti, net jei ji ir nesiklausytų. Žinojau, jog ją išgąsdinau savo elgesiu prieš ją, bet aš negalvojau, jog tai turės tokius blogus padarinius.. aš tik norėjau pasijuokti ir šiek tiek linksmybių, bet...visa tai nesiklostė gerai.
-Baik pagaliau visus šituos flirtavimus, nešvankius komentarus ir mintis. Prašau? -paklausė ji manęs ir ištiesė mano rankas į mano pusę. Pažvelgiau į jos rankas kurios laikė mano ir ji greitai jas paleido. Linktelėjau jai. -Harry. -tarė ji pakeldama antakį. Atsidusau.
-Aš, Harry Edward Styles, pažadu...pamėginti...ir baigti visus flirtavimus, nešvankius komentarus...ir mintis. -tariau, pataisydamas jos žodžius ir ji linktelėjo. Ištiesiau savo ranką jai ir ji ją paėmė. Nusišypsojau jai ir atidariau duris į holą. Pastebėjau kaip jos akys išsiplečia nuo vaizdo kurį pamatė. Taip, mano naujoji gyvenamoji vieta buvo milžiniška, galbūt per didelė ir čia buvo daugiau nei du miegamieji. Niekada negalvojau, jog turėti du miegamuosius bus patogu iki dabar. Vedžiau Sarą prie laiptų. Namas buvo vis dar tuščias, bet visi baldai ir kiti daiktai buvo jau svetainėje (didžiausiame kambaryje visame name) prieš tai kol kiti kambariai bus pabaigti. Tai buvo dalis kurią vis dar laukiau pasakyti Sarai. Manau tai galėtų pakelti nuotaiką šiek tiek? Vedžiau Sara per kilimu apdengtus laiptus į pirmo aukšto holą. Čia buvo begalės durų visose holo pusėse. Nusitempiau ją dešiniuoju koridoriumi visai netoli laiptų, ir atidariau antras duris kairėje pusėje. Čia buvo Saros kambarys. Tai buvo didžiausias miegamasis visame name. Pamaniau, jog merginai tai patiks ir čia buvo mažas praėjimas iki spintos jai, padėjau ją čia tam, kad ji galėtų susidėti visus daiktus kuriuos vaikinai jai nupirko.
-Wow. -išgirdau kaip ji ištaria visai šalia manęs. Nusišypsojau jai ir ji apsižvalgė po didelį, vis dar tuščią kambarį. Kampe jau buvau padėjęs daug skardinių su dažais, kad ji galėtų išsirinkti. Sienas reikėjo nudažyti, prieš tai kol viskas bus čia atgabenta. Ši diena bus tikrai linksma.

Bad BloodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin