Saros P.O.V.
-Labas rytas, gražuoli,-sušbždėjau, o jis sukikeno lūpomis keliaudamas mano kaklu, žemiau mano ausies. Suvirpėjau nuo jo prisilietimų ir jis vėl sukikeno į mano oda, jo šiltas kvėpavimas vertė suvirpėti visa mano kūną.
-Tai dabar aš gražuolis?-sukikeno ir aš su šypsena veide, atsisukau į jį. Jo garbanos vis dar buvo susivėlusios, užkrisdamos ant jo skruostu ir akių.
-Visada toks buvai, garbaniau. Ir tau tikrai reikia apsikirpti,-ištariau, patraukdama garbanas nuo jo akių. Jis sukikeno ir prisitraukė mane bučiniui. Jo garbanos kuteno man nosį ir sukikenau, kai jis priglaudė savo lūpas prie manųjų.
-Nori nukirpti mano plaukus?-pasiūlė šypsodamasis. Klausiamai pakėliau antakį . Man? Siūlo ižymusis Harry Styles nukirpti jo plaukus?
-Žinoma, jei galų gale nori likti be plaukų,-pareiškiau, o jo šypsena dingo.
-Žinai ką? Persigalvojau,-tarė ir aš sukikenau. Vėl apsisukau ir paėmiau lėkštę. Harry paleido mane ir aš jam padaviau lėkštę su maistu. Jis ištraukė šakutes iš stalčiaus, po to pakeldamas antakį ir papurtydamas galva. Jis galva linktelėjo link svetainės ir aš nusekiau paskui jį link sofos. Jis išidrėbė ant sofos, o aš atsisėdau šalia jo.
-Aš valgysiu tik tada, jei tu valgysi su manimi,-ištarė ir aš susiraukiau. Kodel jis tiesiog negali valgyti vienas? Jis pažvelge į mane šunycio akimis ir patempė lūpą.
-Ne, tu valgysi tai, o aš pasidarysiu sau kitus pusryčius,-paaiškinau jam ir jis vėl prikando lūpą.
-Prašau?-tarė ir aš pavarčiau akimis. Kokia prasmė ginčytis? Galų gale jis vistiek pasieks savo. Pavarčiau akimis, linktelėdama jam. Jis nusišypsojo, šakute persmeigdamas šoninę, ir po to įsidėdamas sau į burną. Kol kramtė ir nurijo, jo akys visada stebėjo manąsias. Geriausia buvo tai, kad žvilgsnis tarp mūsų nebuvo keistas ar nemalonus. Tai buvo kažkas magiško.
-Tavo eilė,-tarė, ištiesdamas dešrelę, o aš pavarčiau akimis. Atsikandau galą dešrelės, o Harry plačiai išsišiepė ir tyliai sukikeno. Susiraukiau.
-Kas?-paklausiau ir jis papurtė galva, suvalgydamas likusią dešrelę.
-Nieko...-sumurmėjo, šypsodamasis.
-Jei galvoji apie kažką nešvankaus, tada nustok,-tariau, o jis prapliupo juoktis. Pavarciau akimis, žaismingai trenkdama jam per ranka ir jis užsičiaupė, pradėdamas maitinti mane iš savo lėkštės. Kai tik abu suvalgėme beveik viską kas buvo lėkštėje, nuo Harry veido dingo šypsena. Jis persmeigė paskutinę dešrelę likusią lėkštėje ir pridedamas prie mūsų burnų.
-Matei kadanors 'Dama ir valkata'?-paklausė, o aš išsišiepiau, linktelėdama, kai abu sukandome dešrelės galus. Harry ištraukė šakutę ir padėjo atgal į lėkštę. Nusišypsojome vienas kitam, kai suvalgėme iki vidurio ir mūsų lūpos pagaliau susitiko.
-Mm,-Harry sumurmėjo, o aš pavarčiau akimis, atsikasdama dešrelės. Harry susiraukė ir atsiduso. Jis vėl šypsodamasis, išidrėbė ant sofos.
-Kodėl atsitraukei?-sudėjavo, o aš truktelėjau pečiais ir nusišypsojau. Jis tik nusijuokė, papurtydamas galvą. Po to, kai lėkštė liko tuščia, Harry nunešė ją į virtuvę, palikdamas mane vieną ant sofos. Apsižvalgiau, ieškodama DVD grotuvo ir radau jį padėtą ant grindų šalia sofos. Harry grįžo atgal į svetainę, užšokdamas ant pagalvių šalia manes ir šypsodamasis. Jis rankose laikė dubenėlį 'Ben and Jerry' ledų ir du šaukštus. Išsišiepiau.
-Girdėjau, kad ledai... yra moterų slaptas malonumas. Nebent aš patinku labiau?-paklausė ir aš pavarčiau akimis, paimdama šaukštą iš jo. Jis atsigulė šalia manęs, užkeldamas mano kūną virš savęs, tad gulėjau virš jo, o jis rankomis apsivijo mano liemenį, prisitraukdamas mane arčiau. Įjungiau filmų meniu ir išgirdau Harry juoką.
-Tegyvuoja meilė. Vienas iš mano mėgstamiausių,-pareiške ir aš sukikenau.
-Žinau. Kiekviena Directionier tai žino,-paaiškinau jam, o jis tik pavartė akis, nuimdamas ledų dangtelį ir savo šaukštu paimdamas desertą. Visas dešimt minučių praleidome maitindami vienas kitą ir Harry lyg netyčia ištepė mano skruostą, po to prisitraukdamas ir nulaižydamas. Visiškai aišku ką jis ketino daryti. Harry padėjo ledus ant žemės, šalia sofos ir paėmęs iš manęs šaukštą, su savo padėjo ant dubenėlio. Jis apkabino ir apvertė mane, tad dabar jis buvo virš manęs. Sukikenau, kai jis rankomis glostė mano plaukus. Jis pirštais suėmė mano skruostus, jo šypsena padidėjo.
-Pameni, kai pirmą kart žiurėjom šį filmą?-Harry sušnibždėjo, o aš išraudau, nuleisdama akis. Jis prikando lūpą, kai vėl pažvelgiau į jo akis ir linktelėjau. Oh, labai gerai tai pamenu. Neturėjau paslėpti peilio po savo marškinėliais. Tai mano kaltė, bet vis dar kaltinu Harry, kad taip lietė mane.
-Taip,-atsakiau ir jis išsišiepė.
-Atsiprašau,-tarė. Nusijuokiau, prikasdama lūpą ir ranka perbraukdama per jo veidą ir patraukdama užkritusias garbanas. Pažvelgiau į jo smaragdines akis, vėl pastebėdama sidabro žibėjimą. Jo akys nuostabios, rimtai. Man visada patiko jo akys. Ir plakatuose ir realybėje jos žavios.
-Viskas gerai, Harry,-tariau, nusišypsodama. Jis pakėlė antakį ir švelniai mane pabučiavo, praverdamas mano lūpas. Jis įkišo liežuvį man į burną, kai ranka suėmiau jo plaukus, prisitraukdama jį arčiau. Nemanau, kad galėtume būti dar arčiau vienas kito... nebent darytume... er, 'darytume tai'. Ankšciau, as būčiau visiškai prieš, dėl mylėjimosi su Harry, bet kai mes suartėjome ir prisipažinome, kad mylime vienas kitą, persigalvojau. Dėl Dievo meilės, aš praeitą naktį beveik atsidaviau jam!
-Myliu tave,-Harry ištarė man į lūpas, o aš stipriau suėmiau jo plaukus.
-Aš taip pat tave myliu, Harry,-atsakiau ir jaučiau, kaip jis nusišypso. Jo nosis susidūrė su manaja, kol mūsų liežuviai kovojo, tai netruko ilgai, kol jis pradėjo kartoti praeitos nakties įvykius; atsargiai čiulpdamas mano kaklą ir trindamas savo tarpukojį į manajį. Oh, Lord! Negi jis nesupranta, kad šitaip elgdamasis, užveda mane?! Garsi dėjone, ar tai buvo urzgimas? Išsiveržė iš jo gerklės. Šiek tiek uždususi, greitai atsitraukiau, pažvelgdama jam į akis. Pastaruoju metu mes per daug bučiuojamės...
-Atsiprašau,-sumurmėjo, nuleisdamas žemyn savo liūdnas, žalias akis. Pirštais suėmiau jo smakrą, sutikdama jo žvilgsnį. Jis šyptelėjo ir prikando lūpą.
-Nereikia,-sušnibždėjau, o jis pakėlė antakį. Jis dar kart pabučiavo mane, šiek tiek grubiau nei prieš tai, atsargiai įkasdamas man į lūpą ir aš sudėjavau. Oh, šaunu, dabar aš sudėjavau. Pažvelgiau į televizorių ir išraudau. Harry pastebėjo, kad išraudau ir nusekė mano žvilgsnį. Jis išsišiepė, o aš nusukau žvilgsnį nuo televizoriaus. Prikandau lūpą, vėl pažvelgdama jam į akis.
-Mylėjimosi scenos,-jis sukikeno ir aš pavarčiau akimis, sunerdama rankas aplink jo kaklą.
-Yeah... mylėjimosi scenos,-sumurmėjau, žvelgdama žemėn. Jis susiraukė, patraukdamas plaukus nuo mano veido, o jo veide matėsi nerimas. Tikrai turėčiau pasakyti, kad aš jau pasiruošusi? Kad mielai atsiduočiau jam. Aš myliu jį. Jis myli mane. Mes mylime vienas kita ir aš jau visiškai pasiruošusi...
YOU ARE READING
Bad Blood
FanfictionKas jeigu tavo draugai nėra tais kokiais tu manei jie yra? Kas jeigu tavo kaimynas turi tamsią paslaptį? Ir kas jeigu įžimybės, kurias mes visi žinome yra ne žmonės? Kas jeigu jie yra kažkas žmogui nežinoma? Kas jeigu jie monstrai ištroškę kraujo? ...