10 Dalis

1K 67 0
                                    

Saros P.O.V

-Kokį bandyma? - paklausiau
-Toki, kurį aš ką tik padariau. Teko girdėti, jog vampyru kraujas gydo tai aš nusprendžiau tai patikrinti ir tai veikia! Tau net neliko šašų ant kaklo! - tarė jis. Matėsi, jog buvo savimi labai patenkintas. Įžūlus vaikis. Pakėliau ranką prie kaklo ir jis buvo visiškai teisus. Čia buvo tik kraujas kuris išbėgo prieš žaizdoms sugyjant. Kaip greitai žaizdos sugijo!
-Wow. - tariau ir pažvelgiau į rankas kurios buvo išteptos krauju. Ew! Tai buvo labai šlykštu! Pašokau nuo lovos ir nuėjau į vonią nusiplauti rankų. Kaklo nesivaliau ir kraujas lašėjo ant marškinėlių vis tiek jie jau buvo sugadinti...
-Sara? - išgirdau Harry balsą už savęs. Atsisukau ir pamačiau jį stovinti visai netoli, jis net nepasibarškino prieš įeidamas. Žengiau žingsnį atgal ir vos nesuklupau, bet Harry spėjo mane pagauti. Pažiūrėjau į jį, o jo veide ir vėl buvo ta kvaila šypsena.
-Ačiū. - sumurmėjau ir patraukiau rankas nuo jo krūtines. Išėjau iš vonios ir Harry kambario. Nuėjau į svetainę pas kitus vaikinus kurie spoksojo į mane, sumišusi pažiūrėjau į juos. Liam greitai atsirado prie manęs. Mane vis stebino kokie greiti jie yra. Hm....
-Viskas gerai? Tavo marškinėliai sutepti! Kodėl aplink tavo durną yra kraujo? - Liam paklausė manęs. Pakėliau ranką ir perbraukusi per smakrą pažvelgiau į ją. Ant jos buvo Harry kraujo.
-Fu. - tai buvo viskas ką pasakiau ir mėginau nustatyti kuo ramesnį veidą. Liam vis dar laukė mano atsakymo., Harry įžengė į kambarį ir atrodė pasipūtęs. Jis atsirėmė į duris ir pažvelgusi į jį pamačiau kaip keistai atrodo jo marškinėliai. Dieve... Jie atrodė lyg permirkę krauju.
-Aš jai daviau savo kraujo. Ji išgijo! - tarė Harry, o Louis su Niall atrodė nudžiugę, Zayn nusišypsojo, o Liam atrodė susirūpinęs.
-Man viskas gerai, Liam. Tikrai. - tariau, o jis tik palinksėjo. Atrodė, jog jam tikrai rūpiu....nuostabu!
-Kokia ji buvo? - išgirdau kaip Louis užduoda klausimą. Pažiūrėjau į jį rūsčiu žvilgsniu. Jis tik nusišypsojo nedrąsiai ir nusuko žvilgsnį į Harry, kurio veide vis dar buvo ta pati kvaila šypsena.
-Nuostabi. Tokia pati kaip vakar, bet saldesne. - tarė Harry lėtai vis dar nenuleisdamas savo žvilgsnio nuo manęs. Kas po galais su juo blogai? - Labai saldi...
-Aš esu kažkas, bet'saldi', Styles! - spjaute išspjoviau žodžius ir pasigirdo 'Ohhhhh!' iš Louis ir Niall lūpų.
-Sara, ar gali dabar kažkuris kitas eiti su tavimi? - paklausė Zayn ir aš jam linktelėjau. Buvo tikrai nepatogu stovėti prie penkių garsių, talentingų, pavojingų ir seksualių vampyrų kurie spoksojo į mane.
-Gali. Tiesiog nuspręskit kuris dabar eis. O jeigu eitu du iš jūsų tuo pačiu metu? Tai neužimtu tiek daug laiko ir aš tiesiog galėsiu eiti miegoti. - tariau žiūrėdama į grindis. Tai buvo tiesa, aš norėjau kuo greičiau užbaigti visa tai ir eiti miegoti tikėdamasi, jog tai tik košmaras ir aš atsibusiu savo kambaryje kurio sienos apklijuotos One Direction plakatais.
-Gera įdėja. Tai dabar eisiu aš ir Niall? - tarė Louis su šypsena veide ir Zayn su Harry linktelėjo. Liam silpnai palinksėjo sutikdamas. Kaip blogai visa tai gali baigtis? Nuėjau prie sofos ir atsisėdau prie Louis kuris vis dar rankose laikė televizoriaus pultelį. Jis nusišypsojo ir pajaučiau kaip sofa dingsta po manimi. Sėdėjau Niall ant kelių, o jis žaidė su mano plaukais. Švenčiausiasis, Dieve... Tik nepradėk fan-girlinti. Tik nepradėk fan-girlinti. Tik nepradėk.... Pasimuisčiau, kad atsisėsčiau patogiau. Mano kojos atsirado ant Louis, o aš vis dar sėdėjau ant Niall. Pajaučiau kaip Niall pirštai slenka žemyn mano stuburu ir šiurpuliukai pereina per kūną. Kodėl jie visi buvo tokie....gundantys? jie visi elgėsi taip pat ir tai mane siutino!
-Tai...tu tikrai tuo įsitikinusi, jog mes galime abu vienu metu gerti tavo kraują? - Niall paklausė manęs, o aš linktelėjau.
-Įsitikinusi. - tariau ir Louis prisislinko arčiau manęs. Jo karštas kvėpavimas pasiekė mano veidą. Wow, jo akys buvo nuostabios... Ahhhh... Pajaučiau kaip Niall nosimi perbraukia man per kaklą ir labai švelniai ją pabučiavo. Kodėl jie visi pabučiuoja prieš įkasdami? Louis darė tą patį tik kitoje mano kaklo pusėje. Užmerkiau akis laukdama kol jie man įkąs.
-Atleisk, jei tau skaudės. - išgirdau kaip Niall sušnabžda ir jis man įkando tuo pačiu metu kaip ir Louis. Dieve, buvo baisiau nei pirmą kartą. Skaudėjo smarkiau nei pirmą kartą, nes šį kartą du vampyrai tai darė. Pasijaučiau apsvaigusi ir silpna. Išgirdau kaip jie suaimanuoja tuo pačiu metu. Abiejų rankos buvo apsivyniojusios mano kūną. Jaučiau kaip mano kūnas darosi vis silpnesnis, o akys vis sunkesnės. Pajaučiau kaip Louis švelniai atsitraukia nuo manęs. Mano kraujas varvėjo jo smakru. Niall vis dar maitinosi, pajaučiau kaip jo rankos vėl apglėbia mano liemenį ir prisitraukia arčiau savęs. Kodėl jis nesustoja?
-Niall.... - sušnabždėjau ir išgirdau kaip jis suurzgia. Žinau, jog negerai darau, bet aš nenorėjau mirti dėl Dievo meiles! Niall lėtai atitraukė galvą nuo mano kaklo, bet jo rankos vis dar buvo apsivijusios mano liemenį, o aš buvau atsirėmusi į jo krutinę. Jis buvo labai šiltas, o aš norėjau būti prie jo prisiglaudusi ilgiau.
-Ji nebeturi jėgų. - išgirdau balsą. Staiga buvau pakelta nuo sofos ir atsiradau kažkieno rankose. Mano akys buvo užmerktos todėl negalėjau matyti kas mane pakėlė. Pradėjau muistytis kažkieno glėbyje. Ne! Aš dar nebaigiau! Zayn ir Liam vis dar reikėjo pasimaitinti ir aš negalėjau jiems leisti medžioti mieste.
-Ne! - sušnabždėjau ir atmerkusi akis pažvelgiau į Zayn tamsias akis. Wow, jis turėjo tikrai mielas akis...jie visi turėjo...wow.
-Sara, tu per silpna! - išgirdau kaip kažkas užprotestavo ir pažvelgiau į Louis kuris valėsi kraują nuo savo lūpų.
-Man viskas gerai! Aš niekur neisiu kol visi iš jūsų nebus pasimaitinę! - pasakiau ir dar kartą suspurdėjau Zayn rankose. Šį kartą jis mane paleido ant žemės. Tik staiga mano kojos sulinko ir aš suklupau ant žemės. Gulėjau ant nugaros ir kikenau be jokios priežasties.
-Aš dar nebaigiau! - nusijuokiau. Aš nusijuokiau? Ar tai koks nors vampyru poveikis ar kažkas kitkas? Ar tai dėl to, jog aš vis dar sunkiai galiu patikėti, jog tai tiesa? Dieve!
-Louis, ką tu jai padarei? - išgirdau kaip Harry nusijuokia. Visi sustojo ratu aplink mane ir stebėjo mane. Jaučiau kaip kraujas teka abiejuose mano kaklo pusėse.

Bad BloodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin