Saros P.O.V
-Sara? - Harry pasiteiravo manęs bemosuodamas savo milžiniška plaštaka man tiesiai priešais veidą. Papurčiau galvą ir pastebėjau, jog buvau tvirtai įsikibusi į jo marškinėlius ir nuraudusi juo paleidau. Ranka perbraukiau per plaukus bandydama nusikratyti tų minčių.
Harry P.O.V
-Filmas prasideda, - šnipštelėjo Louis, kai aptemo šviesos ir Sara išleido tylutėlį džiugesio cyptelėjimą. Spėjau, kad ji Twilight fanė, kad ir kaip juos vadina. Aha, milžiniška sagos fanė. Dieve, prisimenu pirmą kartą, kai Louis žiūrėjo Twilight. Jis visą likusią dieną vaidino Edward. Eleanor ir aš turėjome progą skaniai pasijuokti.
-Visiškai aišku, kad Edward ne vampyras, - tarė Louis mums ir Sara pavartė akis. Liam, Zayn ir Niall sukriokė, o aš tyliai sukikenau. Tik ne tai. Nugirdau kažką panašaus vakar naktį, kai mudu su Sara virtuvėje gaminome makaronus.
-Ne, jis vampyras! Jei būtum skaitęs knygas ir žiūrėjęs filmus, tikrai žinotum tai, Tomlinson! - Sara nusijuokė ir Louis nužvelgė ją piktu žvilgsniu.
-Ar tu mane vadini pavarde, Cole?! - paklausė jis, o mergina tiesiog linktelėjo. Louis išsišiepė.
-Bet tai tiesa! Noriu pasakyt, jis greitai juda, gyvena miške ir švyti... Jis suknista fėja! - Lou tarė ir aš pavarčiau akis. Kartais jis taip nervina. Ir aš turiu su juo ir jo smirdančiom kojom gyvent!
-Louis, užsičiaupk, filmas prasideda! - Sara sušnypštė ir jis vėl apsisuko ir atsiduso. Kaip ir kiti, greitai išsijungiau telefoną, o iškart po to ekrane išniro kūrėjų sąrašas. Mačiau, kaip Sara plačiai šypsojosi stebėdama kraujuotus aktorių vardus. Dieve, ji jau tai mėgo.
-Duok man popkornų, Louis! - Niall šnipštelėjo ir aš trenkiau jam per pakaušį. Jis apsisuko ir peržvelgė mane įtūžusiu žvilgsniu.
-Ei! - sušuko ir kelios galvos pasisuko mūsų pusėn. Visi nusukome žvilgsnius arba žiūrėjome žemyn, nenorėdami kad mus pažintų. Jei čia buvo fanų, kurie mus visus penkis matė kartu su Sara, visas pragaras tuoj prasiverš... Velnias.
-Šššš! - išgirdau Sarą šnypščiant ir mirktelėjau Niall, kuris apsisuko pūškuodamas. Liam ir Zayn susižvalgė ir pažiūrėjo į ekraną.Saros P.O.V
Verkiau taip stipriai, kad net gėda pasidarė. Esu verkusi per daug filmų, bet tai tikrai sušiktai paskutinis! Paskutinis prakeiktas filmas! Arrgh, šįkart susinervinau labiau nei The Deathly Hollows 2... o dabar mano gyvenimas su filmais baigėsi!
Harry švelniai glostė mano ranką kol aš, įsikibusi į jo krūtinę, verkiau. Dieve, buvau šitoks kūdikis, bet tai turėjo būt padaryta. Išgirdau Louis ir Zayn priešais mus juokiantis ir paspyriau jų kėdes ir pasakiau jiems užsičiaupti. Kaip jie gali juoktis iš kažko tokio liūdno?!
-Manau, kad tu per daug imi tai į širdį, - Niall tarė man ir aš mečiau jam piktą žvilgsnį, o jis truputėlį atsitraukė, - arba man tik taip atrodo, - sumurmėjo ir aš jam šyptelėjau. Hehehe, še tau!
-Sara, tai tiesiog filmas, ar ne? - Harry ramino mane ir aš pažvelgiau aukštyn į jį nuo šlapios dėmės ant jo marškinėlių, kur verkiau. Neatrodė, kad jam tai rūpėtų, kas buvo puiku, nes jei jis tai išgręžtų - pripildytų kelis kibirus mano ašaromis.
-Žinau, bet aš verkiau net skaitydama! Viskas baigta! - sukniaukiau, o jis tiesiog iš manęs nusijuokė. Šviesos vėl įsijungė ir visi pakilo nuo savo kėdžių, kad išeitų iš salės, kai kurie irgi verkė. Atsistojau, bet Harry mane nutempė žemyn ir papurtė galvą.
-Kas? - paklausiau.
-Nenoriu būti pastebėtas žmonių. Mes turim palaukt, - paaiškino jis ir aš linktelėjau. Harry šyptelėjo. Liam greitai pasigriebė telefoną ir rašinėjo kaip išprotėjęs. Jis tikriausiai neišgyventų daugiau nei minutės be rašymo ir Twitter'io.
Apsižvalgiau ir pastebėjau, kad Harry dabar žvelgė į žemę, stipriai užsimerkęs. Atsargiai jį apžiūrėjau ir padėjau ranką ant jo peties. Harry nestipriai krūptelėjo ir atvėrė akis. Ak taip, jis buvo ištroškęs... Velnias.Jau pradedam įpusėti istoriją :)
YOU ARE READING
Bad Blood
FanfictionKas jeigu tavo draugai nėra tais kokiais tu manei jie yra? Kas jeigu tavo kaimynas turi tamsią paslaptį? Ir kas jeigu įžimybės, kurias mes visi žinome yra ne žmonės? Kas jeigu jie yra kažkas žmogui nežinoma? Kas jeigu jie monstrai ištroškę kraujo? ...