Saros P.O.V.
Aš tuoj prarasiu savo nekaltybę su įžymiu, talentingu ir nepaprastai seksualiu Harry Styles, kuris yra vienas iš penkių narių, sėkmingiausios vaikinų grupės One Direction. O, Dieve, aš tuoj prarasiu savo nekaltybę. Aš turbūt nejudėjau ir nieko neištariau ilgą laiką, nes Harry pradėjo švelniai mane purtyt, šaukdamas mano vardą. -Sara?-pakvietė mane, o aš papurčiau galvą. Mano akys sutiko jo žalias ir aš nusiraminau. Atsidusau ir jam nusišypsojau. Jis vėl mane pabučiavo. Jo tokios minkštos ir švelnios lūpos su manosiomis judėjo ne taip grubiai, kaip prieš tai. Apsivijau rankomis jo kaklą, prisitraukdama jį arčiau. Jaučiau kaip viena jo ranka apsivijo mano liemenį, keliaudama aukštyn link mano liemenėlės. Vienas staigus momentas ir jis atsegė ją. Harry patraukė dirželius žemyn, po to numesdamas liemenėlę sau per galvą. Jis žvilgtelėjo į mane pasalūnišku žvilgsniu, prieš pradėdamas bučiuoti mano kaklą. -Nesijaudink, Sara. Tu nuostabi tiek vidumi, tiek išore,-sušnibždėjo. Jis švelniai patraukė užklotą po mumis, ir užklojo jį ant mūsų beveik nuogų kūnų. Aš žaidžiau su jo plaukais, kol jis toliau bučiavo mano kaklą. Jo ilgos iltys lietė mano odą. Aš prisitraukiau jį dar arčiau, kai jo iltys pradūrė mano odą. Jis gėrė lėtai, trindamas savo kūną į manąjį. Aiktelėjau, kai pajaučiau jo apatiniuose susijaudinusį 'iškilimą' kuris trynėsi į mano tarpukojį. -Kažkas.. tikrai užsivedęs,-sušnibždėjau ir jis sudejavo, toliau gerdamas iš manęs. Malonumas bėgiojo po visą mano kūną. Jis atsitraukė, apsilaižydamas lūpas ir vėl mane pabučiuodamas. Mano kraujo skonis jautėsi mano burnoje. Negalėjau padėt, bet susiriečiau kai metalo skonis, tiksliau mano kraujo skonis jautėsi burnoje. -Tai efektas kurį man suteiki,-sušnibždėjo. Kitas dalykas kurį žinojau, tai, kad jis vedžiojo figūras ant mano klubų, jo pirštai žaidė su mano apatinių medžiaga. Jis lėtai juos traukė žemyn, neatitraukdamas nuo manęs akių. Aš turėjau pripažinti, aš baiminausi, bet aišku buvau labai.. užtikrinta, norėdama gauti tą patirtį su Harry.. tai tiesiog wow. -Tu tikra dėl to, Sara?-Harry paklausė, pakreipdamas galvą į šoną. Lėtai linktelėjau, prikąsdama savo lūpą. Mano rankos vėl rado jo pilvą, ir tada V-liniją kuri vedė mane iš proto. Turiu omenyje, aš namuose turiu visą sieną jų nuotraukų iš Australijos ir viena iš jų, kur jie pusnuogiai valtyje, todėl žinau kokia karšta jo V-linija. Ištrėmiau mintis iš galvos ir apvijau pirštus aplink jo apatinių apsiuvą. Lėtai pradėjau juos tempti žemyn, ir dar kartą, Harry padėjo, nutraukdamas juos, todėl jie pradingo po paklode. Harry vėl mane pabučiavo, mūsų lupos ritmingai judėjo. Jaučiau kaip jis dar kartą leidžiasi mano kaklu, jo iltys persmelkė mano vis dar sužalotą kaklą. Aš tikėjausi, kad skaudės, bet iš tiesų neskaudėjo, bent jau ne taip, kaip tikėjausi. Aš sudejavau, kai jis maitinosi iš manęs, jo lūpos čiulpė, tuo pačiu metu jo liežuvis braukė per mano odą. -Aš tave myliu, Harry. Jis atsitraukė su nuostaba veide. Nusilaižė kraują nuo savo lūpų, atremdamas savo kaktą į manąją, jaučiau jo šiltą kvėpavimą sau ant veido. Nukreipiau žvilgsnį į jo smaragdines akis ir jis šyptelėjo. -Aš taip pat tave myliu, Sara,-sušnibždėjo. Harry priglaudė savo riešą sau prie burnos ir įkando, priglausdamas savo riešą prie manęs. Aš švelniai gėriau jo kraują, jausdamasi dešimt kartų stipresnė, nei ankščiau. Nusišypsojau jam. Jis švelniai pakštelėjo man į nosį ir žvilgtelėjo į mano kaklą. -Apmaudu, kad išgyjai. Buvo tikrai gera duoti tau šiek tiek meilės,-sukikeno, o aš pavarčiau akimis. -Oh,apmaudu.-sukikenau ir jis nusijuokė kartu su manimi. Mes juokėmės, kol mūsų akys nesusitiko ir Harry veidas tapo rimtas. Jis prikando lūpą, žiūrėdamas į mano akis. Nurijau seiles ir linktelėjau. Jis švelniai įspraudė savo kelius man tarp kojų, daugiau jas praskleisdamas ir aš nedrąsiai atsikvėpiau. Viena akimirka, kaip jis sujudėjo, ir...
YOU ARE READING
Bad Blood
FanfictionKas jeigu tavo draugai nėra tais kokiais tu manei jie yra? Kas jeigu tavo kaimynas turi tamsią paslaptį? Ir kas jeigu įžimybės, kurias mes visi žinome yra ne žmonės? Kas jeigu jie yra kažkas žmogui nežinoma? Kas jeigu jie monstrai ištroškę kraujo? ...