Saros P.O.V.
-Iki!-sušukau Niall kuris dingo pro duris, uždarydamas jas už savęs. Nusišypsojau durims, pro kurias jis ką tik išėjo ir atsiguliau ant lovos palikdama galvą kaboti virš krašto, mano plaukai lietė grindis. Atsidusau ir užmerkiau akis, kol šiek tiek svaigindamas, kraujas plūdo man į galvą. Išgirdusi grindų girgždėjimą, iš kart atmerkiau akis, bet nieko nepamačiau. Papurčiau galvą ir vėl užsimerkiau. Tikriausiai tai tiesiog senas namas? Pajaučiau šaltas rankas ant savo šlaunų ir atsidusau. Jo pirštai ropojo į viršų, nepakeliamai lėtai ir aš sudejavau iš susierzinimo. Kodėl jis tiesiog negalėjo manęs paimti čia ir dabar? Sudejavau, atsisėsdama. Kraujas atgal suplūdo iš galvos, ir vėl kritau atgal, bet jis savo gniaužtais sugavo mane ir paguldė ant lovos priešais save. Jis užsiropštė virš manęs, tarp mano kojų ir jo didelės rankos bėgiojo aukštyn, žemyn mano kūnu, versdamos mane kikenti.
-Aš tave priversiu jaustis taip.. gerai, Sara,-sušnibždėjo man į ausį ir aš tyliai sudejavau, kol jo rankos vėl keliavo aukštyn, suimdamos mano veidą. Mūsų lūpos susijungė, mūsų liežuviai kovojo dėl valdymo. Godžiai atsakiau į bučinį, užtikrintai norėdama dar labiau jį jausti. Apverčiau mus, taigi buvau viršuje. Apsižergiau jį, o jis sudejavo iš gerklės gilumų ir nusišypsojo, mums toliau bučiuojantis. Jo rankos bėgiojo mano kūnu daugybę kartų ir aš suvirpėdavau nuo jo prisilietimų. Kodėl jis mane taip 'veža'?
-Harry,-sudejavau per bučinį ir jis grubiai mus apvertė atgal, vėl atsidurdamas viršuje.Jis leidosi žemyn mano kaklu,čiulpdamas ir geldamas dantimis mano odą, kol pasiekė mano marškinių apykaklę. Jis pakėlė galvą ir vėl sujungė mūsų lūpas, kol jo rankos po medžiaga slydo aukštyn...
-Sara,-sušnibždėjo ir aš atsakydama sudejavau. Jaučiau, kaip jis vėl nusišypso, jo rankos išlindo iš po mano marškinėlių, prie sagų po apykakle. Jis lėtai - labai lėtai - pradėjo atseginėti sagas, kol mūsų lūpos toliau judėjo kartu. Mano rankos rado kelią link jo garbanų ir aš švelniai jas sugriebiau. Kodėl jis vertė mane taip ilgai laukti? Pagaliau, jis baigė su sagomis ir nuplėšė marškinėlius nuo mano kūno. Jis atsitraukė ir erzinančiai žvilgtelėjo.
-Kodėl tu turi po tuo devėti dar ir apatinę maikutę?-jis sudejavo, o aš šelmiškai nusišypsojau.
-Mano eile,-sušnibždėjau prisitraukdama jo lupas prie savųjų. Mano pirštai slinko žemyn, per jo veidą, kaklu, link jo marškinių. Aš pradėjau traukt juos ir jis atsisėdo, padėdamas nusimauti juos per galvą ir numesdamas ant grindų. Prikandau lūpą, nužiūrinėdama žemyn visą jo figūrą.
-Kodėl tu turi keturis spienelius, Harry?-paklausiau ir jis gūžtelėjo pečiais.
-Galbūt buvau vienas iš dvynių? Galbūt pasauliui reikėjo daugiau nei vieno Harry Styles?-tarė pasipūtėliškai, o aš pavarčiau akimis ir leidau savo rankoms klaidžioti po jo liemenį. Wow, jis turėjo gerą kūną.
-Na, stipruoli.. tu mano,-tariau, vėl jį pabučiuodama. Jis sukikeno per bučinį ir pradėjo traukti mano apatinę maikutę. Jis pakėlė ją ir numovęs per galvą, numetė sau per pečius. Oh.. Aš gulėjau po juo tik su liemenėle ir džinsais. Kaip tai atsitiko? Na tai negalėjo nutikti po to, kai Niall pasakojo man apie Harry seksualinius poreikius, bet dabar manyje kažkas tiesiog spragtelėjo. Tai negali būti įmanoma. Mano susikaupimas buvo nutrauktas, kai pajaučiau jo rankas ant savo pilvo, kažką vedžiojant ant mano odos su savo ilgais pirštais. Aš žiūrėjau jam į akis, kol jo pirštai dirbo toliau aukštyn, per mano šonkaulius, tiesiog po liemenėle. Jis pakėlė antakius, o aš tiesiog toliau neatsitraukdama spoksojau į jo akis.
-Kažkas labai pasitiki savimi.-jis sukrizeno, rankomis suimdamas mano krūtis. Netvirtai nusijuokiau ir linktelėjau.
-Taip, ji pasitiki,-tariau ir jis išsišiepė. Jis pridėjo savo kaktą prie mano ir pajaučiau kaip jo rankos truputį suspaudžia mano krūtis. Oh,my.. tai keistas jausmas.. bet toks geras. Aš noriu to. Aš noriu jo. Harry vėl priglaudė savo lūpas prie manųjų, kol jo rankos leidosi žemyn, atgal per mano pilvą link džinsų. Jis atsegė sagą ir lėtai atitraukė užtrauktuką. Aš atsakiau į bučinį grubiau ir jis negarsiai sudejavo.
-O, Dieve, Sara,-dūsavo,-tu taip gerai bučiuojiesi,-Harry atsiduso, o aš sukikenau, kai jis greitai numovė mano džinsus. Harry atsitraukė nuo manęs ir aš rūsčiai į jį pažvelgiau. Kodėl jis atsitraukė? Mes jau beveik buvome čia. Jo akys keliavo beveik nuogu mano kūnu, jo akys pagaliau sustojo ties mano krūtimis ir jis prakalbo.
-Labai gražu,-sušnibždėjo ir mūsų akys vėl susitiko.-Jau sakiau tai ankščiau, bet tau tikrai tinka rožinai apatiniai.-ir su tais žodžiais jis vėl nusileido ant manęs, mūsų lūpos susitiko tūkstantąjį kartą. Sukikenau, vesdama rankas iki jo stangraus pilvo. Leidau rankoms keliauti link jo diržo kuris laikė jo kelnes ir pradėjau atseginėti jį, prieš atitraukdama užtrauktuką. Jis sudejavo nuo mano veiksmų ir jaučiau kaip jis vėl šypsosi. Baigusi darbą su jo kelnėmis, traukiau jas žemyn, bet sugebėjau tik iki pusės jo šlaunų, tada jis man padėjo ir greit jas nusimovęs, numetė ant grindų. Aš mirktelėjau jam, o jis man šelmiškai nusišypsojo. Atsisėdęs pradėjo pirštais keliauti mano kojomis, per šlaunis, per kelius link mano kulkšnų.
-Dar nebaigiau,-tyliai sušnibždėjo, praskleisdamas mano kojas ir aš pavarčiau akimis. Jis išsišiepė, nykščiais ir smiliais suimdamas mano kojinės apačią, traukė ją žemyn nuo mano pėdos.
-Man tai patinka,-pareiškiau, bandydama ištraukti koją. Jis nusišypsojo ir padarė tą patį su kita. Jis numetė jas ant žemės kartu su kitais mūsų rūbais, ir tada vėl užšliaužė ant manęs. Sekundei sustingau, kai pagaliau viską supratau. Aš tuoj pasimylėsiu...Panoos labai labai jūsų prašau, komentuokit istorijas, spauskit VOTE, nes tai mane labai paskatina įkelti dar ir dar dalių! O tuo labiau, kad istorija jau įpusėjo ir aš nenoriu jos pabaigti nieko neprisimindama :( ačiū labai labai tom kas skaito ir komentuoja! Ačiū ačiū ačiūūūū ❤
YOU ARE READING
Bad Blood
FanfictionKas jeigu tavo draugai nėra tais kokiais tu manei jie yra? Kas jeigu tavo kaimynas turi tamsią paslaptį? Ir kas jeigu įžimybės, kurias mes visi žinome yra ne žmonės? Kas jeigu jie yra kažkas žmogui nežinoma? Kas jeigu jie monstrai ištroškę kraujo? ...