İnsanlara karışmak

5.5K 340 9
                                    


Vote verip yorum yapan herkese poyraz gibi koca nasip olsun inşallah :) çok iyi dua ettim voteler yükselir inşallah ;)

Eve gelen defne ve poyraz gayet neşeliydi. Poyrazın o içten gülüşünü yeniden yakaladığını gören defne gerçekten mutluydu. Bu adam gülmeyi en çok hakeden insanlardandı ve onu gülümsetmek için ne gerekiyorsa yapacaktı.
" Poyraz " dedi usulca.
" Efendim sevgilim " dedi poyraz gayet doğal bir şekilde. Bu söz gülümsetti defneyi.
" Aileni , burağı ve gülçini çağıralım mı bu gece "
Poyraz inanamadı duyduğuna. Herkesten kaçan karısı şimdi herkesi çağıralım diyordu.
" Ne dedin sen? " diye sordu şaşkınlıkla.
" Diyorum ki aileni , burağı ve gülçini çağıralım mı bu gece "
Defne hece hece konuşmuştu poyrüzın gözlerine bakarak ve o adamın söylediğinden sonra dahada aydınlanan yüzüyle mutlu oldu.
" Emin misin ?"
Uslu bir kız gibi kafasını salladı defne. Poyraz içinde yaşadığı çoşkuya dayanamayıp sarıldı karısına sıkı sıkı. Tam yaptığını anlayıp bırakacaktı ki defnenin kendisine dolanan kolları ile mutlu oldu.
Bir süre sarılı kaldıktan sonra poyraz ben annemleri arıyım diyerek odadaki telefonunu almaya gidince sırıtık haliyle kaldı defne.

Arabayla metenin evine doğru yol almaktaydı mete ve gülçin. İkisininde suratında gülümseme vardı.
" Kusura bakma sevgilim tektaş alamadım ama en kısa zamanda onuda yapıcam "  dedi mete arabayı kullanırken.
" Ya benim  istediğim tektaş falan değil ki sensin ve sen bana benim olmayı teklif ettin yeter bu bana "
" Senin olmak ben evlenelim demiştim sadece " diyerek yandan baktı gülçine mete. 
" Yani evlenme teklifi ettin evet ama evliliğin anlamı birbirimize  ait olduğumuzu kanıtlamak değil mi ? "
" Çok iyi yerden giriş yaptın bebeğim tebrikler "
Kendinden emin bir surat ifadesi takınmaya çalışırken komik olan gülçine kahkahalarla güldü çift. İkiside melek hanımla olan tatsız konuşmayı düşünmemeye çalışıyordu.
Burak ofisinde bir yandan sinirli bir yandan mutlu ilginç bir duygu seli içinde oturuyordu.
2 sene önce kaybettiği o minik ilgiyi bulmuştu işte.  Bu iki senede olgunlaşmıştı sanki  ilgi yada o iki dakika gördüğünden bunu çıkarmıştı. Derin bir nefes alıp elini saçlarının arasından geçirdi. Düşünmeliydi. Bu kızı gülçin önermişti demek tanışıyorlardı onun aracılığı ile kıza ulaşabilirdi. İyi bir plan kurmalıydı kendini ilgiye affettirmeliydi. Sadece vicdanını düşündüğü için yapacaktı bunu yoksa kıza hiçbirşey hissetmiyordu. Hissetmiyordu dimi ?
İlgi eve geldiğinde acayip sinirliydi. Ah nalet olsun çalışacağı insanlardan birinin adını biliyordu Poyraz Tekcan diğerini sormamıştı yada  gülçin söylediğinde dinlememişti. Kaçtığı adama kendi ayaklarıyla gitmişti hemde ondan iş istemek için.
" Nalet olsun " diyerek önündeki koltuğa tekme attı ama bu ona zarardı ayağı çok acımıştı çünkü.
" Ya adamın herşeyi bana zarar  " diyerek koltuğa oturdu ayağını eliyle okşarken mırıldanıyordu kendi kendine.
" Ya güzel ayağım benim en sevdiğim ayağım benim özür dilerim o hödüğe kızıp senin canını acıttım affet beni "
Dışardan deli gibi görünebilirdi ama huyuydu bu enerji veriyordu kendi kendine. Şu anda zaten acayip enerjiye ihtiyacı vardı ki bunu düşününce yine o hödük aklına geldi ve sinirlendi ilgi.
" Allahım 2 yıldır ne güzel unutmuşum mis gibi yaşıyorum sen niye o hödüğü karşıma  çıkarıyorsun ki hemde  o üzerine jilet gibi olan takım elbisesi ile nede yakışmıştı dimi yaa "
O sırada hemen ağzıyla elini kapattı.
Oha o hödüğü övmüş müydü birde. Devreleri yanıyordu bak yine allahım hemen yoga yapıp sakinlemeliydi. Bunun için hemen üzerini değiştirmeye yöneldi. Bu sinir bu kafa karışıklığı en iyi yogayla çözülürdü.

Ufuk bey ve sevcan hanım oğullarının telefonundan sonra neşeyle çocuklarının evlerine doğru yola çıktılar.Defne onlar için bir gelin değil kız evlattı. O nedenle onun haline ve oğullarının haline üzülüyorlardı ama şimdi  onları eve çağırdıklarına göre iyiydiler demek ki. 
Poyraz önce anne babasını ardından gülçini aradı. Gülçin size bir misafirim daha var dediğinde bunu mutlulukla karşıladı. Burağı aradığında ikna etmesi zor  olmuştu ama sonunda kabul ettirmişti. Herkes bir arada olmalıydı biricik karısı öyle istemişti. 

Mete ve gülçin metenin evindeki özel eşyalarını birlikte topladılar. En son mete fotoğraf albümlerini alırken gülçinin terastaki sallanan koltukta hüzünlü oturduğunu fark etti. Gidip kıza sarıldı. Onun sarılması ile kedi gibi ona sığındı gülçin.
" Üzülme aşkım bu evin daha iyisini  alıcam sana  " dedi kızın saçını öperken.
" Benim üzüldüğüm ev değil ki mete. Benim yüzümden düzeninden oldun ailenle aran bozuldu"
Kızın hüzünlü yüzünü avuçlarına alıp alnını öptü mete koklayarak.
" Sen varsan düzen de umrumda değil ailede sen benimle ol yeter gülçin "
" Seni seviyorum mete " diyerek sıkı sıkı sarıldı sevdiğine gülçin.
" Hadi işin bittiyse defnelere gidicez " dedi ardından neşeyle ve ikili eşyalarla birlikte arabaya kuruldular. Yıllardır oturduğu evin anahtarını kapıcıya teslim ederken bir yandan buruktu ama verdiği karardan da acayip emindi mete.
Burak ise poyrazın ısrarlarına dayanamayıp onlara gitmek için yola çıkmıştı bir yandanda bunun iyi olacağını düşünüyordu. Gülçininde orda olacak olması ona ilgiyi sormak için iyi bir fırsattı.

Kapı çaldığında heyecanla açtı kapıyı poyraz. Annesi ve babasını görünce neşeyle sarıldı ikisinede.
" Hoşgeldiniz  " dedi ardından.
" Hoşbulduk oğlum , hoşbulduk paşam"
Bu iki cevabada gülümsedi.
" Hadi salona  geçelim defne orada " dedi gülümseyerek. Ufuk bey karısını çekinik görünce gülümseyip göz kırptı ve onu içeri doğru hareket ettirdi.  

Defne oturduğu yerden gülümsedi gelen insanlara ilk zamanlar niçin bu insanlardan korktuğunu anlayamadı. 

" Hoşgeldiniz " dedi sevecence. 

" Hoşbulduk güzel kızım , Hoşbulduk yavrum " 

Sevcan hanım ve ufuk bey yine aynı anda cevap vermişti. Yılların eskitemediği bu çift hep böyleydi işte. Poyrazın hep hayran kaldığı ve yaşamak istediği aşk buydu işte. 

" İyi misin kızım?" diye sordu ufuk bey hepsi oturunca.

" Sağolun vucüt yaralarım iyileşiyor ama işte tek sıkıntı hafıza " dedi üzgünce defne .

" Öyle dediğine bakma baba arada küçük şeyler hatırlıyor iyi yani çok şükür. Siz nasılsınız?" diye lafa atladı poyraz karısını sıkıştırmalarını istemedi. Üçü konuşurken defne öylece izledi bu aileyi öyle sevimlilerdi ki. Oda bu ailenin içinde miydi yani oda. Ne çok isterdi zaten hep kalabalık aile şimdi bulmuşken kayıp mı etmişti. Şansına nalet etti o an. 

Bir süre sonra çişinin geldiğini hissetti ve poyraza baktı ama o ailesiyle konuşmaya öyle dalmıştı ki fark etmedi bile. 

" Poyraz" diye usulca seslendi. 

"Efendim canım " diyen poyraza gülümsedi. 

"Beni bir odaya götürürmüsün ?" dedi kaşgöz yaparak. Poyraz anlamıştı derdini. Hemen karısını kucaklayıp ailesinden izin isteyerek onu lavaboya götürdü. 

Onların ardından sevgiyle baktı çift. Evet defne hatırlamıyordu ama poyraza bakışları sevgi doluydu. Bu arada kapı çalınca Sevcan hanım kalkıp açtı kapıyı. Karşısında çok sevdiği gülçin kızı ve yakışıklı bir bey vardı. Gülçin kapıyı açan kadına hemen sarıldı. 

" Oy benim biriciğimde burdaymış ay nasıl özlemişim tontiş " diyerek yanaklarını sıktı bide. 

" hıh özlemişmiş özleyen gelir hanfendi unutulduk biz. Yeni uğraşların var galiba " diyerek meteyi işaret edince mete yaklaşıp elini öptü. 

" İşte bu benim sevgilim mete sevcan annem , mete buda benim tontişim sevcan anne" diye tanıştırdı onları gülçin. 

Kapıdaki tanışma faslından sonra içeri geçip ufuk beylede tanıştırdı meteyi gülçin.

" Bizim kumrular nerede?" diye sordu daha sonra. 

" İçeri geçtiler gelirler şimdi " diye cevapladı sevcan hanım ve meteyi sıkıştırmaya geri döndü. 

İyi bir adama benzettiği meteyi sevmişti. Bu deli kızın iyi birini bulmasınada sevindi. Muhabbet devam ederken hala gelemeyen defne ve poyraz merak edildi. 

" Ay ben bir bakayım birşeye ihtiyaçları vardır belki " dedi ve kalktı gülçin. 

Herkesi geride bırakıp koridora doğru çıktı. 

" Defnee , Poyraz " diye seslendi ama cevap alamadı. Ardından yatak odası kapısını açık görünce kafasını uzattı ve gördüğü görüntüyle kıkırdamasına engel olamadı.

Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin