İlgi öylesine mutluydu ki hala inanamıyordu evlilik teklifi aldığına. Sabaha kadar gözüne uyku girmemiş yüzüğünü incelemişti hala daha sabahın ilk ışıkların da gözünde uyku damlası olmadan yüzüğünü izliyordu.
Burak gece yatarkende aynı pozisyondaydı İlgi uyandığında da aynıydı. Bir yüzüğü kıskanacağı aklına gelmezdi ama kıskanmıştı işte bu kız kendisini bile böyle izlememişti be !
" Yeter ama artık " diye mırıldandı ve İlginin bacaklarına sarıldı çünkü hanımefendi yatakta sırtı başlığa dayalı oturuyordu. İlgi yüzük olmayan elini Burağın saçlarına uzatıp okşarken " Ne yeter canım ?" diye mırıldandı.
" Şu yüzüğe benden çok ilgi göstermen yeter canım şurada benim gibi sanat eseri bir adam var sen bir taşı izliyorsun ama ayıptır be "
İlgi kıkırdamadan duramadı deliydi bu adam bi tam deli ama ne yaparsın aşıktı bu deliye hemde deli gibi.
Burağon kendisine dönen şımarık ama bir o kadar tatlı bakışlarına dönüp elleriyle yanaklarını mıncırkaya başladı.
" Yaa benim sanat eserime bak hele allahım nasılda tatlıdır o nasıl da bebektir o "
Burak yanaklarını kurtarmaya çalışırken " Bi dur bi ama " diye mırıldanıyordu. Gerçi biraz eğlenmesine izin vermişti canım İlginin yeterdi bu yani ! Hızlı bir hareketle yerinden kalkıp ilgiyi yatağa çekti ve üzerine uzandı ağırlığını vermeden.
" Yani insan sanat eserini öyle mıncırır mı bebeğim öpmek varken " dedi muzip bir şekilde.
İlginin başı dönmüştü o ani hareketle ama şu an Burağın dudaklarına bakarak dikkatini ona vermeye çalışıyordu.
Cevap gelmeyince Burak İlgiye tam öpmek için yaklaşmıştı ki İlgi öğürme sesiyle birlikte elini ağzına götürüp kendisini üzerinden atıvermişti. İşte şimdi gururu kırılmıştı genç adamın. Kendi nefesini koklamaya çalıştı kötü de değildi ki ya akşam fırçalamıştı o dişlerini.
İlginin hala dönmemesiyle kalkıp banyoya girdi ve onun bembeyaz olmuş yüzünü gördüğünde gidiverdi tüm gurur kırıklığı falan tek derdi İlgi oluvermişti.Defne erkenden uyanmış kocası için güzel bir sofra hazırlamıştı ama bekle bekle gelmemişti bir türlü Poyraz. El mahkum diyerek kendisi uyandırmaya gitti kocasını. Öyle güzel uyuyordu ki Poyraz alıp içine sokası gelmişti neredeyse kocasını. Poyrazın dudaklarına gözleri takıldığında gülümsedi hafif aralık dudaklar gel beni öp demişti resmen. E şimdi kırmak olmazdı dimi o tatlı dudakları.
Olabildiğince sessiz bir şekilde yaklaşıp önce eliyle yanağını okşadı ve ardından kendisini tutamayıp dudaklarıyla dudaklarını birleştirdi.
Hiç ayrılmasa da olurdu bu dudaklardan.Burağın evlenme teklifinden sonra ki 10 gün diğer çiftler için zorlu geçmişti çünkü burak efendi süprizin devamını planlıyordu. Geri döner dönmez İlgi kızlar tarafından alınacak ve düğün için hazırlanacaktı akşam da güzel bir düğünle taçlanacaktı olay.
İlginin ailesiyle bile gidip konuşmuştu Burak ve kendisini sevdirmişti. Kendi annesi zaten gelin lafını duyduğu an atlamıştı hemen olaya mutlulukla.
İlgi tatillerinin bitişinde acayip hüzünlüydü sanki döner dönmez herşey bitecek gibiydi bir rüyadan uyanacaktı.
Onun dalgon halini fark eden Burak kolunu uzatıp sarıldı İlgiye.
" Ne bu hal suratsız ?" diyerek takıldı ama İlgi dudaklarını büzüp dolu gözlerle kendisini bakınca pişman oldu. Zaten ağladı ağlayacak bir halde olan İlgi birde Burak kendisine suratsız diyince kendisini tutamamıştı.
" Ama güzelim şaka yaptım ben neden ağlıyorsun ?" dedi Burak gözyaşlarını silerken ama İlgi omuz silkip " Bilmiyorum " dedi ve daha çok ağlamaya başladı. Ne olduğunu anlamıyordu Burak ama az kaldı bebeğim süprizi gör iyi olacaksın diyordu içinden.
Havaalanının çıkışında Gülçin ve Defneyi görmeyi kesinlikle beklemiyordu İlgi. Şişmiş ve kızarmış gözlerini büyütüp " Ama siz " dedi ama dühü o konuşamadan Gülçin koluna girip " Hadii güzelim hadii yolda konuşuruz " diyerek kendisini sürükleyince arkasını dönüp Burağa bakmaya çalıştı ama oda sırıtıp duruyordu.
" Ya ne oluyor ama " diye söylendi arabaya binerken ama cevap alamadı.
Ancak düğünün yapılacağı otele girip gelin odasına çıktığında anlayabildi olanları. Karşısında hayallerinin gelinliği duruyordu çünkü.
" Bunu kim seçti ?" diye sordu gelinlikten gözlerini ayırmadan.
Defne onun bu haline sırıtarak " Vallahi bende hiç beklemezdim bu seçimi ama Burak " dediğinde gözlerinin dolmasını engelleyemedi. Yakın bir arkadaşının düğün hazırlığı için gelinlik dergileri almışlardı ve onları gören Burak kurcalarken İlgi de bu gelinliğin muhteşemliğinden bahsetmişti ona hiç beklemiyordu ki Burak bunu hatırlasın.
Gülçin kendisini hazırlıklar için sürüklerken bir ara bulup Burağı aradı ve ağlayarak teşekkür etti. Bu ara herşeye ağlayası geliyordu ya mutluluk ters tepmişti demek ki bünyesinde.
Hazırlıklar gün boyu sürdü. Defne ve Gülçinde nedimeler olarak ikiside bordo giyinmişti uyum için.
" Artık Burak gelsin ya " dedi İlgi. Kendi hazırlıkları bitmiş olmasına rağmen Gülçin engeline takılıp Burağın yanına gidememişti.
" Az sabret be sabırsız zaten 10 gündür adamlaydın iki dakika görmesen de olur " diyerek azarladı İlgiyi.
Diğer taraftada Mete Burağı bir köşeye çekmiş İlgiyi üzmemesi için uyarmıştı. İlgi kendisi için çok önemliydi çünkü üzülmemesi gereken bir çiçekti. Gerçi artık Burak için de öyleydi bu dünyadaki en nadide çiçekti ve birtek Burağa açıyordu.Gülçinin bütün aksiliklerine rağmen kovuşmuştu gelinle damat. Onlar kendi dünyalarına dalmışken Poyraz da karısına dalmıştı. Bedenini sıkıca saran bordo elbisesi içinde bir melek gibiydi karısı ama cehennem meleği çünkü o aklındakiler pek cennetlik değildi yani.
Karısının yanına gidip elini aldı ve bir öpücük kondurdu.
" Düğünlerde gelinden daha çekici görünmek yasak değil mi nedime hanım ? " diye sorduğunda kıkırdadı Defne.
" Sizin abartmanız o bence beyefendi " derken gayet cilveliydi.
Poyraz karısının elinden çekip bedenini bedenine yasladı.
" Zaten sende gördüğümü başkası görse o gözlerini oyardım " diyerek karısı üzerindeki egemenliğini herkese kanıtlayıvermişti.
Düğün harika devam ediyordu fakat ilgi pek harika değildi. Kimseye belli etmese de acayip bir baş dönmesi vardı. Burağın kollarında dans ederken kafasını genç adamın omzuna dayadı Burak birşeyler söylüyordu ama anlamıyordu ki bambaşka bir alemdeydi kendisi.
En sonunda kendisini tutamadı ve karanlığa teslim oldu.
Bir damadın yaşamaması gereken bir durumdu heralde gelinin düğünde kollarında bayılması ama Burağın başına gelmişti işte.
Herkesi bir telaş almışken zorlukla götürülmüştü İlgi hastaneye. Mete yakından ilgilenirken Burak dışarıda ecel terleri döküyordu. Böyle durumların uzmanı olmuş Poyraz ise tam destekti arkadaşının yanında.
İçeriden çıkan Metenin surat ifadesi herkesi daha da meraklandırmıştı. Fakat Mete sorulara cevap vermeden önce Burağın yanına yaklaşmış ve suratına yumruğu geçirmişti.
Burağın annesi Semra hanım öne atılıp " Ne oluyor canım ?"diye kızgınlıkla Meteye baktığında Mete Burağa bakarak " Tebrikler baba oluyorsun " dedi ve Semra hanım gelinine özenip bayılıvermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )
ChickLitAşk emek isterdi ve genç adam emek vermekten hiç vazgeçmiyordu.