Defne kocasıyla sayesinde dünyanın en mutlu kadını hissediyordu kendisini. Bu adam dünyanın en kalpsiz insanını bile kendisine aşık edebilirdi defne nasıl kayıtsız kalsındı ki !
Orada güzelce pikniklerini yapıp ardından güzelce gezmişler ve evlerine geçmişlerdi çünkü defne yorulmuştu.
Eve geldikten sonra defne salonun ortasında kocasına sıkı sıkı sarıldı.
" Ben çok teşekkür ederim aşkım beni çok mutlu ettin " dedi işveyle. Poyrazın yüzündeki gülümseme öylesine güzeldi ki sadece bu gülümsemeye bile aşık olunurdu.
" Seni mutlu etmek benim görevim bebeğim " dedi karısına.
" Eh seni mulu etme sırası benim öyleyse " diyerek hiç bekletmeden kocasının dudaklarına sahip çıktı defne. Şu anda deli gibi istiyordu bu adamı ve bunuda vücudunu poyraza iyice yapıştırarak belli ediyordu.
Poyrazda istiyordu elbet karısını ama bugün çok fazla yorulmuştu ve hamileydi o dinlenmeliydi öncelikle.
Zorlukla karısının dudaklarından ayrıldı ama sadece birkaç milim.
" Aşkımm şu an bende seni çok istesemde bunu yapamayız "
Anlamamıştı defne niye yapamıyorlardı gayette güzel yapabilirlerdi.
" Niyeymiş ya !" Derken sanki elinden oyuncağı alınıp artık bununla oynama denmiş bir çocuk gibi mızmızdı. Keşifle gülümsedi genç adam.
" Çünkü bugün çok yoruldun ve bebeğimizide yordun biraz dinlenmelisin bence "
Defne duyduklarından sonra ayrıldı genç adamdan evet haklı olabilirdi poyraz ama nedense bu alınmasına engel olamamıştı. Sanki poyraz onu istememiş gibiydi. Poyraz önce kendisi oturup ardından elinden tuttuğu kadını kucağına çekti fakat defne astığı yüzüyle öylece duruyordu.
" Haydi ama güzelim asma yüzünü sadece biraz dinlen istedim " dedi poyraz saçlarını okşarken.
Kollarını önünde birleştiren defne tam olarak küçük bir kız gibiydi ama tehlikeli istekleri olan küçük bir kız.
" Sen beni istemedin " dedi mızıkçı bir sesle en sonunda genç kadın.
" Seni istememek mi şaka yapıyor olmalısın sevgilim ben seni ilk gördüğüm andan beri başka hiçbirşeyi bu kadar istemedim "
Duyduğu sözler içini eritiyordu genç kadının ama yinede süngüsünü düşürmüyordu.
" Hem hani aşerdiğim herşeyi alacaktın bana " diyerek son umut baktı kocasına.
Konunun aşermeye nasıl geldiğini anlamasada keyifliydi genç adam.
" Alacağım tabi ki sen benim dünyamı taşıyorsun içinde söyle bakalım ne istiyormuş benim sevgilim"
Sen böyle bakarken senden başka ne istenir ki diye düşünüp şapşalca sırıttı defne.
" Seni " dedi sonra aynı sırıtışla.
Duyduğunu önce anlamasada sonra anladığında kocaman bir kahkaha saldı genç adam.
" Ben mi ?" Dedi gülmelerinin arasında.
Uslu bir kız çocuğu olan defne bu kez olumlu olarak kafasını salladı ve iyice yerleşti kocasının kucağına varlığını iyice ona hatırlatarak.
İyice genç adamın yüzüne yaklaşıp elleriyle saçlarını okşamaya başladı.
" Tabi ki seni sen böyle güzel gülümserken , kokun tüm hücrelerimi esir almışken senden başka neyi bu kadar çok arzulayabilirim ki "
İşte bu Poyraz için son sınırdı zaten onu böyle en hassas noktasında hissederken birde o güzel ağzından duyduklarıyla nasıl durabilirdi ki !
Dünden razı bir şekilde az önce söylediklerini unutarak kattı kendisini karısına ve onuda parça parça kendisine kattı ve karıştı iki beden tek beden olma umuduyla.İlgi her an bu adamdan kaçmakla uğraşmaktan çok yorulmuştu. Tam diyordu ki bende onu zorlayabilirim topkı onun bana yaptığı gibi ama sonra aklına gelen şeyle umut düşüyordu taa en diplere. O ne kadar kabul etmek istemesede seviyordu genç adamı ama o sevmiyordu ki nasıl aynı şekilde etkilenebilirdi hem çok deneyimsizdi genç kız birşey yapamazdı yani. Umutsuzca akşam yemeğe bile inmedi ve sahil boyu yürümeye çıktı.
Burak yemek boyu gözleri kapıda genç kızı bekledi ama gelmeyince meraklanıp odasına çıktı orada da bulamadı genç kızı ve merak daha da arttı.
Resepsiyondan kızın çıkış yapmadığını öğrendiğinde onu aramaya başladı. Ne kadar sürdü bu telaş içerisindeki arayış bilinmez ama aradığını bulduğunda derin bir nefes verdi genç adam.
İlgi Kumsalda oturmuş denizi izliyordu öyle savunmasız görünüyordu ki o anda gidip sımsıkı sarılmak istedi Burak ve hemen bunun için ayaklarını harekete geçirdi.
İlgi rüzgarın burnuna getirdiği kokuyla gülümsedi.
" Sende bana düşmansın sanırım ne diye şimdi onun kokusunu getiriyorsun ki bana " diye söylendi. Burak en başta kendisine konuştuğunu sanıyordu ama kızın öyle bir hali yoktu , kendi kendisine konuşuyor gibiydi o.
" Neden gitmiyor ki aklımdan ha rüzgar ben neden bu pislikte takılı kaldım. Şu anda bile beynim ondan nefret ederken kalbim yanımda olsun sıkı sıkı sarılsın istiyor ?"
Gülümsedi Burak kızın yaşadığı çelişkiye ve düşünmeden yanına oturup onun şaşkınlığına bile bakmadan sıkı sıkı sarıldı.
" Bende birşey istiyorum rüzgar bu gıcık kızda bana sarılsa ya tıpkı benim ona sarıldığım gibi en güzel gülümsemesini hep bana sadece bana gösterse mesela hep içten konuşsa benimle olmaz mı ?"
İlgi hem yanındaki sıcaklıkla hemde bu sözlerle gülümsedi. Deliydi bu adam orası kesindi ama kendiside onun rüzgarına kapıldığına göre oda deliydi. Fakat bunları düşünmek istemedi sadece anı yaşamak istedi.
" Ben tekrar birşey istiyorum rüzgar " dedi ve adamın dikkatide iyice kendisine yöneldi.
" Sadece bir gece şans tanıyorum kendime ve kalbime rüzgar hiç konuşmadan sadece sıcaklığını hissettiğim bu adamla böyle kalmak istiyorum bütün gece "
Burak bu isteği hiç karşılık vermeden kabul etti. Sımsıkı sarıldı yanındaki kıza ve onun sarı saçlarına bir öpücük kondurdu. İkiside huzurluydu ve hiç çıkmak istemediler o huzurlu halden.Sabaha uyandığında gerçekten yorgundu genç kadın. Aşermesinden dolayı gece iyice çıkarmıştı kocasının keyfini , onun dokunuşlarını hissetmişti kalbinin en güzel yerlerinde. Yüzündeki güzel gülümsemeyle yan tarafa döndüğünde bir boşluk değildi görmek istediği bu nedenle bozuldu o güzel gülümseme. Bir not gördüğünde aldı hemen onu.
" Hiç istemezdim o güzel kokundan , teninden ayrılmayı ama işlerim vardı sevgilim hem de çok önemli yoksa yanından ayrılmazdım biliyorsun. Şimdi sen mutfaktaki kahvaltıyı ediyorsun ve dinleniyorsun iyice bu arada Günaydın aşkların en güzeli , nefes alma nedenim...
Seni seven kocan Poyraz "Bu adam başlı başına bir aşktı başka bir tanımı olamazdı o güzel yürekli yakışıklı adamın. Telefonunu eline alıp aradı kocasını ve onun sesini duyduğunda gözlerini kapatıp hissetti onu taa derinlerde.
Güzel bir konuşmadan sonra telefon kapandı ve defne hemen kahvaltı masasına yöneldi. Gerçekten güzel bir masa hazırlamıştı kocası.
Evde gerçekten bütün gün dinlendi. Akşamüstüne doğru kocasından gelen hazırlan dışarıya çıkacağız mesajı ile hazırlandı.
Kapı zili çaldığında heyecanla kapıya koştu ve açar açmaz sarıldı kocaman. İşte hayatı boyunca istediği şey buydu genç adamın. Böyle bir sevgi gösterisini haketmek , bu kadını kendisinin yapmak için nasıl bir sevap işlemişti bilmiyordu ama iyi ki yapmıştı bunu.
" Hazır mısın güzelim ?" Diye sordu sarılma faslı bitince " Evet ama spor giyindim nereye gideceğimizi bilemeyince " dedi üstüne bakarken.
" Güzelsin güzelsin nereye gidersek gidelim dikkat çekebilecek kadar güzelsin "
El ele tutuşup keyiften uçarak çıktılar evden. Canlı müzik olan güzel bir yere gelmişlerdi " Çok güzel burası " dedi defne daha girer girmez.
Oldukça otantik döşenmiş bu güzel yer huzur veriyordu insana.
" Senin kadar değil bebeğim " diyerek karısına göz kırptı genç adam ve onu dünyanın en mutlu kadını yaptı.
Yemekler yenirken keyifli bir sohbet vardı aralarında birbirlerine takılıyorlardı sürekli.
" Hatırlıyor musun beni çeşmeye götürmüştün alaçatıda bankta geçirmiştik geceyi "
Defnenin gülerek söylediği şeyle şok oldu Poyraz. Hatırlamıştı çünkü daha önce hiç bahsetmemişti böyle birşeyden bilmesine imkan yoktu ama kendisi hatırlamıştı. Defnede su içmek için uzandığı bardağa ve dediklerini fark etti.
" Hatırladım " dedi kocasının ışıl ışıl gözlerine bakarken.
Kafasını olumlu olarak salladı Poyraz konuşamıyordu bile hatırlıyordu karısı herşey için umut vardı.
O anın keyfiyle daha da mutlulardı genç çift. Fakat poyrazın bir süprizi vardı. Karısına bir dakika dedikten sonra sahneye çıktı ve müzisyenlere birşeyler söyledi ve sonra eline mikrafonu alıp karısının gözlerinin içine bakarak söylemeye başladı sözleri...
Defne yerinden kalkıp kocasının dubine girdi ve o güzel sözleri o güzel sesiyle okurken taa gözlerinin içine baktı. Ölürdü bu adam için herşeyi yapardı. Yeterki o hep böyle yanında olsaydı başka birşeye ihtiyaç yoktu !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )
ChickLitAşk emek isterdi ve genç adam emek vermekten hiç vazgeçmiyordu.