Burak bu ani saldırıyı gerçekten beklemiyordu fakat uyum sağlaması uzun sürmedi. Evin girişinde deliler gibi öpüşürken ikiside birbirlerinin bedenlerini okşuyorlardı.
İki gençte bambaşka bir aleme dalış yapmışlardı. Burak İlginin daha fazla ayakta duramayacağını düşünerek ellerini kalçalarına getirip onu kaldırdı ve genç kızında yardımıyla kucağına aldı. Durmadan ara vermeden öpüşüyorlardı. Nefesin bir önemi yok gibiydi nefes molalarında bile dudakları birbirlerinden ayrılmıyordu. Sonunda ilerleyip bir yere oturmayı akıl eden burak hiçbir ağırlık taşımıyormuş gibi rahatlıkla ilerleyerek hiç bilmediği evde salonu buldu ve koltuğa kendisini atarak genç kızı kucağına sabitledi. İlgi genç adamı öperken zaten ayırı heyecanlanıyordu birde en hassas noktasında hissettiği o sertlikle iyice uçuyordu.
Öpücüklerini genç kızın boynuna doğru indiren burak bir yandanda ilginin belinden tutarak onu ereksiyonunun üzerinde hareket ettiriyordu. İlginin teninin çok güzel bir tadı vardı tam olarak ne olduğunu anlayamasada. İlgininde kendisini okşaması ve aynı ateşle karşılık vermesiyle fitili iyice ateşleniyordu.
" İlgii " dedi zorlukla dudakları hala genç kızın teninde. İlgi kendini konuşacak kadar toparlayamadığı için " Hıı " dedi sadece ve aranın kokusunu içine çekme görevine devam etti.
" Bak şu an tam sınırdayız eğer istemiyorsan uzaklaş benden hatta git odana kapıyı falan kitle "
Kafasını kaldırıp genç adama bakan ilgi gördüğü görüntüyle mest oldu.
Genç adamın öpüşmekten şişmiş dudakları iyice kızarmış ve birbirine bastırdığı için dahada dolgun görünüyordu , gözlerini kapatarak kendini tutmaya çalışan hali allahım duracağı varsada şu görüntüden sonra durulur muydu be !!
Kendisini iyice burağın sertliğine bastırdığında burak şokla gözlerini açtı. Onun gözlerinin derinliğini içine çeken İlgi " İstiyorum " dedi sadece boğuk bir sesle sonra devam etti " Seni istiyorum "
İşte duracağı varsada hiçbir kuvvet şu anda dudamazdı ki burak. Deprem olsa en azından bu kızın koynunda ölürüm diyerek kalkmazdı yerinden işine devam ederdi. Genç kızın belini sıkı sıkıya tutarak onu koltuğa yatırdı ve üstüne çıktı ağırlığını vermeden. Birbirlerinden ellerini alamadan birbirlerini okşayarak soymaya başladılar. Üzerindeki çıktığında beyaz dantelli sütyeni ile kalan ilgi utanmaya başlamıştı fakat durmak istemiyordu.
Burak önce gördüğü görüntüye iyice bakarak sindirmeye çalıştı. Bembeyaz teniyle müthiş bir uyum içerisindeki beyaz sütyen dolgunluklarını güzelce sararken güzel bir manzara sunuyordu. Kafasını oraya eğerek kokusunu içine çekti. Yine o anlamlandıramadığı eşsiz koku etrafını sarmaya başladı.
" Kokun " dedi inlercesine " Muhteşem "
İlgi o ses tonuyla ve bakışla kasıklarında başlayan taaruzu anlamlandırmaya çalışıyordu. Çok çok değişik bir hissiyattı bu. Büyük bir yoksunluk hissediyordu fakat bu neyin yoksunluğu bilemiyordu.
" Odan... odan nerede ?"
Burağın göğüslerine bakarak sorduğu soruyu iyice bir tarttı. Anlamıyordu çünkü şu an hiçbirşeyi.
" Koridorun solundaki ilk oda " dedi bir iki dakika sonra.
Burak hıç zorlanmadan kızı kucaklayıp odaya taşıdı. Yatağın üzerine bıraktığı kızı alıcı gözle süzdü ve ilginin yarısını açtığı gömleğini çıkardı yavaş hareketlerle. Pantalon da aynı yolu izlerken üzerinde minicik baxerla kızın karışında kaldı Burak. İlginin gözlerindeki istek onu dahada ateşlerken kıza hafif uzanarak onunda pantalonunu çıkardı. Pantalon bacaklarından inerken açıkta kalan her kısma bir öpücük konduruyordu. Sanki dudakları ilgiden uzak kalsa ölecek gibiydi.
Pantalon gittiğinde ikiside iç çamaşırlarıyla kaldı. İlgi burağa duyduğu yoğun his girdabıyla adamın boynuna kollarını atıp on üzerine çekti. Çeker çekmezde dudakları birleşti.
Bunu binlerce kez yaşayan burak bile kendini kaybetmişken ilginin o dağılmış hali anlatılabilir gibi değildi.
Genç kızın bütün vücuduna özel bir ilgiyle yaklaştı burak. Her noktasını öptü , kokladı.
O birleşme anı geldiğinde ilginin korkusunu gözlerinde gören burak. Sertliğini bastırırken kızın gözlerini gözlerine perçinledi.
" Sakin ol kendini sakin kasma. Canını acıtmamaya çalışacağım ne olur bana güven "
İlgi genç adamın denizlerinde boğulurken usulca kafasını salladı. Gözlerini kapatmak istemiyordu utançına rağmen burağı görmeliydi.
Burak kendini zorlukla tutarak usulca kızın içine süzüldü. İçinde bir hayvan duvarları tekmeliyordu sert olması için ama dinlimeyecekti onu. İlginin ilk seferi onun için harika olacaktı.
O engeli geçerken duyduğu haz çok büyüktü çok çok büyüktü.
İlgi içini dolduran sertliğin yarattığı basınçla genç adamın sırtına bastırdı tırnaklarını. Kızın acısına rağmen çığlık atmayışı dahada harlarken Burağı kızın dudaklarını hapsetti ağzıyla. Buradan sonrası ikisi içinde müthiş bir haz dalgasıydı.Yeni sabaha gözlerini açan ilgi üzerinden tır geçmiş gibi hissediyordu. Gerçi bu oldukça normaldi. İlk birliktelikten sonra burak kendisini banyoya taşımış ve yıkarken ikili yeniden harlanarak ikinci birleşmelerini gerçekleştirmişlerdi. Aslında ilgi odaya geldiklerinde de burağı tahrik etmişti fakat genç adam " Canın acır güzelim ilk seferden sana fazla yüklenmeyelim ha " diyerek ona sadece sarılarak uyumasını sağlamıştı. Şimdi ise yanında tüm yakışıklılığı ve masumluğuyla uyuyan adamdan nasıl ayrı kalacağını düşünüyordu fakat yapmalıydı.
Zorlukla doğruldu ve giyindi. Burağın uyanmamasına aşırı dikkat etmişti.
Odadan çıkarak zalona geçti ve not defteri ve kalemini alarak masasına geçti.
" Burak
Seni suçlamayacağım yeniden çünkü dün gece ikimizde birbirimizi kullandık. Ben yaşadıklarımız için pişman değilim sonuçta bir ilk olacaktı ve bu güzel açılış için teşekkür ederim sana. Seninle ilk yaşadığım için senden birşey beklemiyorum. Herşey eskisi gibi olacak merak etme sana sorun çıkarmayacağım.
Benim işim olduğu için çıkıyorum sende uyandığında çıkarsın.
İlgi "Notu tekrar okuyup zorlukla kalktı ve odaya girerek komidinin üzerine bıraktı. Gözü uyuyan masum adama takıldığında gözünden akan yaşa engel olamadı. Eğilip akşam o kadar öpmesine rağmen doyamadığı dudaklara yeniden masum bir öpücük bıraktı ve adamı uyandırmadan terk etti odayı.
Çantasını alarak evi terk ettiğinde gözyaşlarını tutamıyordu. Arabasına atlayarak sakince ağlayabileceği bir yere sürdü ve deniz kenarı sakin bir yere geldiğinde içindeki tüm öfkeyle , kırılmışlıkla ağlamaya başladı.
Gözyaşları azda olsa durduğunda patronuna acil bir iş için şehir dışına çıkacağının mesajını attı özür dileyerek.
Arabayı yeniden çalıştırdığında bir an nereye gideceğini bilemesede öylece kendisini yola bırakıp sürmeye başladı.
Burak sabah büyük bir huzurla uyandı. Gerinirken sıcak bir bedene değmeyi hayal etsede o beden ortalıkta yoktu. Gözlerini açarak yan tarafa baktı ama gördüğü kocaman bir boşluktu. Önce suratını assada belkide bana kahvaltı hazırlıyordur diye düşününce yüzü güldü.
Dün o muhteşem geçen geceden sonra bu kızı bırakamazdı. Ne olarak yanında kalacağını şu an net bilemesede ilgi ne derse ona uyacaktı.
Yataktan esneyerek doğrulduğunda etrafı incelerken komidinin üzerindeki kağıt parçasına takıldı gözleri. Kendisini yatak başlığına dayayıp notu eline aldı.
Okuduğu her satır içindeki öfkeyi arttırıyordu. Ne demekti ki ikimizde birbirimizu kullandık , herşey eskisi gibi olacak.
Nasıl eskisi gibi olabilirdi ki ?
Uzun zamandır koruduğu bekaretini öyle alelade bir adama verecek kız değildi ki ilgi bu sözlerde neydi ?
Açılışmış senin açılışına sıçarım diyerek sinirle kalktı yataktan.
" İlgiiii " diye böğürerek evi aradı fakat sonra kızın ben gidiyorum yazısı aklına geldi.
Üzerini giyinip hemen çıktı evden. Şimdi ilginin ofisine gidecek onu kolundan tutup bu mektubun acısını çıkaracaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )
ChickLitAşk emek isterdi ve genç adam emek vermekten hiç vazgeçmiyordu.