Sır

4K 275 3
                                    

Okuyan arkadaşlar bir oy kutucuğuna basmak bu kadar zor olmasa gerek değil mi ?
Yeni bir hikayeye başladım onada göz atarsanız sevinirim :)

Defne sürekli olarak beynine gelen görüntülerin yarattığı etkiden çok rahatsız oluyordu fakat bunu çok mutlu olan kocasıyla paylaşmak istemiyordu. Çünkü hatırladığı kadarıyla poyrazın en mutlu anlarıydı bu anlar. Sanki o hiçbirşey hatırlamazken izlediği balayı videosundaki gibiydi gözlerindeki ışıltı ve bunu bozmayı asla istemiyordu.
Bu nedenle tek başına bir çözüm bulmak için kocasını işe gönderdikten sonra hastanenin yolunu tuttu.
Kaza sonrası kendisiyle ilgilenen Eser beyla görüşmek için danışmaya başvurup bekleme salonuna geçti. İçi içini yiyordu ya birşey olursa diyerek. Birde artık tek değildi karnında ona muhtaç küçücük bir can vardı. Herşeyden önemli olan oydu belkide artık.
Adı seslenilipte içeriye çağırıldığında derin bir nefes alarak odaya girdi. Eser gelen kadına burukça gülümsedi. Çok üzülüyordu bu ikilinin hallerine , adam çok seviyordu o kesindi ama kadında hatırlamadığı halde genç adamı sevdiği belliydi.
" Hoşgeldiniz defne hanım sizi yalnız görmeyi beklemiyordum "
Defne gülümsedi bu cümleyle.
" Kendisi eminim ki haberi olsa gelirdi fakat ben yalnız konuşmak istemiştim" diyerek konuya giriş yaptı.
" Tabi sizi dinliyorum "
Bunu duyduğunda kendisini salarak tüm şikayetlerini sıralamaya başladı.
" Birkaç gündür feci bir baş ağrısı çekiyorum ve sanki gözümün önüne görüntüler geliyor gibi ama o kadar flular ki ne olduklarını net hatırlamıyorum buda beni kötü etkiliyor. Ayakta duramıyorum öyle anlarda " diyerek doktoruna dikti bakışlarını " Ne olduğunu anlamadan da poyraza anlatmak istemiyorum. Çünkü bu aralar o kadar mutlu ki onu üzemem "
Kafasını salladı anlayışla Eser.
" Anlıyorum sizi tabiki. Bu baş ağrısı falan hep bence beyninizde bulunan kitle yüzünden bir şekilde kendini belli etmesini bekliyordum. Demek ki böyle belli etti kendisini "
Yüzünün asılmasını engellemeden
" Peki yapabileceğimiz birşey var mı ? Biliyorsunuz bir bebek bekliyoruz ona zararı olur mu ?"
Anlıyordu kadının korkularını fakat henüz oda bilemiyordu bu olayın çözümünü ameliyat dışında.
" Yok bebeğiniz için bir zarar olmaz size kötü bir olay çıkarmadığı sürece. Ameliyat en uygun seçenek fakat şu aralar oda mümkün değil "
Kafasını salladı usulca defne.
" Durumunuzu kontrol etmek istiyorum fakat herhangi bir cihazada alamam sizi şimdilik tek yapabileceğim bebeğe zarar vermeden baş ağrınız için bir ilaç yazmak "

Defne bir ilaç alarak ayrıldı hastaneden ve suratıda baya asıktı. Ne yapacağını bilemiyor ve buda dahada üzüyordu kendisini. Hastanenin yakınlarında bir parka oturarak oynayan çocukları izlemeye başladı. Hamilelikten mi bilinmez aşırı şevkat duygusuyla dolup taşmıştı.
Emini karnına koyarak okşadı henüz hissedemediği bebeğini.
" Seni asla bırakmayacağım bebeğim sakın korkma tamam mı ?" diye mırıldandı.

Öğle arası için kocasının yanına gittiğinde onun kendisini güleryüzle karşılamasıyla keyiflendi. Sımsıkı sarıldı sevdiği adama kokusunu içine çektiğinde endişeleri silinip gitmişti. Ne ara oldu bilmiyordu ama bu adam onun eksik parçasıydı.
" Hadi bizi yemeğe çıkar sevgilim " dedi cilveyle.
" Emrin olur aşkım "
El ele çıktılar ofisten onların bu hallerine herkes özenerek bakıyordu. Aralarındaki aşk elle tutulur cinstendi çünkü.
Arabaya bindiklerinde direk radyoyu açtı defne.

Çıkan şarkıyla gülümseyerek kocasına baktı. O sırada poyrazda kendisine bakıyordu gülümseyerek.
Çıkan şarkıya el ele tutuşarak şarkıya eşlik etmeye başladılar.
Herşey geride kalmıştı birlikte oldukları o anlarda. Defne her ne kadar yaşarsa yaşasın her anını bu adamın gülümsemesini sağlamak için yaşamaya söz verdi.

Burak yıllar öncesindeki otele girdiğinde içinde bir burukluk yaşadı. O zamanlar hatalar yapmasaydı şimdi İlgi yanında olurdu ondan kaçmak yerine.
Ne olarak yanında olacağını net bilmiyordu şimdilik ama o kız ne olursa olsun hep yanında olacaktı.
Resepsiyona giderek kendisi için bir oda tuttu.
"

Bir soru sorabilir miyim acaba " dedi çekici gülümsemesiyle resepsiyondaki kıza anahtarını aldıktan sonra.
" Tabii " diyen kızın etkilendiği çok açıktı.
" İlgi Türkseven diye bir müşteriniz var mı acaba "
Kızın yüzü asılıverdi çünkü adamın kendisiyle ilgili bir soru soracağını düşünmüştü.
" Bu tür bilgileri paylaşamam sizinle üzgünüm"
Kızın sertleşen sesinden hüsranını anladı Burak ama birşey yapamayacaktı bu konuyla ilgili.
Tam kızı ikna çabalarına girecekti ki asansör kapısından çıkan kıza takıldı gözleri. Aradığını bulmuştu işte kimseye dil dökmek zorunda kalmamıştı.
" Tamam yinede teşekkürler güzellik " diyerek ayrıldı hemen oradan.

Önden yürüyen kızın arkasından sinsi gülümsemesi eşliğinde ilerledi Burak. Genç kızın kapalı havuza doğru ilerlemesi işine gelirdi. Oda oraya doğru ilerledi ve giyinme odasına geçti. Küçük çantasından şort ve havlusunu aldı. Çantayı kapatıp orada bulunan dolaplardan birine koydu eşyalarını.
Havuz kısmına geldiğinde genç kızın havuzun başında atlamak üzere olduğunu gördü. İster istemez vücudunun belli yerlerine sahip çıkamıyordu bu kıza bakarken. Giydiği gold bikiniyle enfes görünüyordu. Daha kaç saat önce kollarındaydı ki bu kız yine olabilirdi değil mi ?
Kızın seksi bir şekilde suya atlamasıyla yutkundu ve havlusunu bir şezlonga bırakarak oda atladı vakit kaybetmeden.
Genç kızın arkası dönük olmasından faldalanıp ona yaklaştı ve elini o incecik beline yerleştirip kendisine çekti. İrkilen beden ile gülümsedi.
" Beni özledin mi cadıı " diye kulağına fısıldadığında önce bir rahatladı kıskacına aldığı beden ama sonra irkildi.
İlgi kurtulmak için debelenmeye çalışsada özlediği kollara kavuşmanın etkisiyle basit hareketler yapıyordu.
" Bırak beni " dedi sertçe özlemiş olabilirdi gururuna söz ettirmezdi.
" Seni bir kere bıraktım artık bırakmak yok minik cadı ne sıfat koyarsan koy adına ama bu saatten sonra benimlesin " diyerek şakağına öpücük kondurdu genç kızın.

Gülçin kocasında değişik birşeyler sezinlesede bunu adlandıramıyordu. Evin içinde eskiden hiç yapmadığı işleri artık kendisi yaparak gününü harcarken telefonuna gelen bildirim sesi ile gülümsedi. Kocasından geleceğini umduğunu mesajı güler yüzle açarken gördüğü fotoğraf karesi ile yüzü asıldı , kalbi durdu sanki.
Kocası üzerinde hiçbirşey olmadığı halde hemen yanındaki gecelikli kadına sarılıyordu.
Gözümdeki yaşları engelleyemeden sorlukla yutkundu. Ne oluyordu hiç bilmiyordu ama mete bunu yapmış olamazdı değil mi ?


Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin