Huzurun adı

24.8K 755 12
                                    

Düğün tam gaz devam etmekteydi. Defne arkadaşlarıyla oynarken poyraz artık sabrının sınırındaydı. Çok beklemişti bu kızı çok ama bitmişti işte bu gece vuslat vaktiydi. Evet yangını çabuk sönmezdi bunu biliyordu bu kıza kolay doyamazdı ama doymak için önünde bir ömür vardı. Biraz daha vakit verdi defnesine arkadaşlarıyla biraz daha vakit geçirsindi çünkü uzun süre başbaşa kalacaklardı.
Defne ise aşırı heyecanlıydı. Evet arkadaşlarıyla oynuyordu şu an ama aklı birazdan poyrazla yalnız kalacak olmasındaydı. Poyrazının onu asla incitmeyeceğini biliyordu ama işte o ilk gece korkusu atılmıyordu ki. O yüzden bunu şimdilik düşünmeyi bıraktı ve poyraza baktı gülümseyerek. Tabi bu gülüş gülçinin gözünden kaçmadı.
" Kızım bakmalara doyamadın he adama akşam bol bol bakacan zaten ne bu acelee "
" Off dalga geçme benimle gülçin " diyerek kızaran yanaklarını elleriyle serinletmeye çalıştı.
" Ay ay kızarırmışta benim bıdığım " diyerek arkadaşının yanaklarını uzaktan sıkar gibi hareket etti gülçin. Defne arkadaşının ellerini vurarak indirdi.
" Rezil etmesene beni ya. Ne biçim arkadaşsın kızım sen"
" Aman tamam sustum be balayından gelince dalga geçerim" diyip gülen arkadaşına sert bakışlarını attı defne. Zaten ölüyordu burada heyecandan ve meraktan. Evet olayda merakta vardı tabi neyle karşılaşacağını bilmiyordu. Aman bunları düşünemicem diyerek arkadaşlarının çoşkusuna kapılıp oynamaya devam etti.
Poyraz ise kendisine gülümseyip oynamaya devam eden defne ile artık kendini tutamıcak gibiydi. Kendi kendini teskin etmeye çalıştı oğlum o kadar bekledin az kaldı dayan az kaldı... Yanındaki burak ise normalde onunla dalga geçerdi ama şu anda defnenin çok fazla güzel kız arkadaşı varmış be niye ben görmemişim diyerek kendi kendine hayıflanıyordu.
Düğünün sonunda arkadaşları ve poyrazın ailesiyle vedalaşan gelin ve damat heyecanla arabalarına binmişlerdi. Poyraz arabayı çalıştırmadan önce uzanıp defnenin elini tuttu ve kendine çekip öptü. Poyrazın bu hareketine gülümsedi defne ve
" Seni seviyorum " diye mırıldandı. Poyraz bu cümleyi her duyduğunda olduğu gibi kalbi yerinden çıkarcasına atmaya başladı.
" Bende seni çok seviyorum defnem ama senden beni sevdiğini duymak dünyadaki en güzel şey. "
Defne diğer elini uzatıp yanağını okşadı kocasının " Artık bunu sık sık duyucaksın sevgilim" dedi. İkiside bu duygusal çekimle yavaş yavaş birbirlerine yaklaşmaya başladılar. Tam dudakları arasında santimler kalmıştı ki bir dengesizin cama vurmasıyla kendilerine geldiler. Poyraz sinirle yan tarafa dönünce burağı gördüğüne hiç şaşırmadı. Burağın camı indir hareketi yapmasıyla bir sabır çekip indirdi camı
" Ne var burak" dedi sinirle.
" Abi evinize gitsenize napıyosunuz araba içinde fantazi mi bu " diye dalga geçen arkadaşının kafasına bir tane geçirdi.
" Salak salak konuşma defol hadi " dedi arkadaşına poyraz ve camı kapatıp gaza bastı. Defne ise burağın sözleriyle iyice heyecanının arttığını hissediyordu. Az sonra gerçekten tamamen poyrazın karısı olucaktı , herşeyiyle onun olucaktı.
Bundan büyük bir mutluluk duydu çünkü o onun olucaktı evet ama poyrazda tamamen onun olacaktı. Bu iyi birşeydi.
Poyraz ise arabanın ne kadar yavaş olduğunu düşünmekteydi o sırada. Evlerinin önüne geldiklerinde poyraz düzgünce arabayı park etti ve hemen indi. Arabanın etrafında dolanıp defnenin kapısını açtı. O kabarık gelinliği ime zar zor arabaya binmiş olan genç kıza inmesi için yardım etti. İnince sıkı sıkı elini tutarak eve doğru adımladı. Defne daha ne kadar heyecanlanabilirdi onu bilemiyordu. Genç adam kapıyı açıp hemen yanıbaşında duran karısını kucakladı. Defne bu ani harekete bir çığlık attı ve hemen konuştu.
" Poyraz napıyosun "
" Gelenek karıcım gelenek" diyerek içeri soktu poyraz defnesini. Salonun orta yerine bıraktı karısını usulca. Defne evine büyük bir aşkla baktı. 1 aydır poyrazla evi istedikleri gibi yapabilmek için çok uğraşmışlardı. Renkli ortamları sevdiğinden pastel tonlarda seçmişti herşeyi. Krem ve turkuaz renkli koltuğu , rengarenk olan halısı. Renkli biblolar , çerçeveler, çiçekler ve en önemlisi içindeki o yuvam hissi gerçekten harikaydı. Karısının eve bakışını büyük mutlulukla izledi poyraz. Usulca yaklaşıp arkasından sarıldı. " Hayatıma hoşgeldin defnem" diyerek kulağı ile boynu arasını usulca öptü. Defne bu öpücükle ayaklarının yerden kesildiğini hissetti ne güzel bir adamdı poyraz kocası , ailesi.
" Hoşbuldum " dedi gülümseyerek.
" Hadi duvağını çıkaralımda namaz kılayım ben " diyerek defneyi odaya götürmeye başladı usulca poyraz. Odaya gelince lila döşenmiş odada pembe örtüsüyle ortada kalmış yatağın ucuna oturttu karısını ve arkasına geçerek yavaşça saçlarını açmaya başladı. Öyle yumuşak hareketlerle açıyordu ki saçlarını genç kadın mayışmaya başladı. Sevdiğinin gözlerini kapalı gören poyraz kafasını eğerek öptü defnenin yanağını ve dudaklarını ordan çekmeden mırıldandı. " Şiiiş defne hanım bu gece uyumek yok " defnenin bu cümle ile vücudundan bir titreme geçti. Bu titremesiyi ferk eden genç adam arkasından sarıldı karısına kulağına eğlip önce boynuyla kulak arasını öptü. Defnenin bunu çok sevdiğini anlamıştı artık vücut dilinden.
" Benden korkuyomusun defnem" diye fısıldayan adamın tenine değen nefesi vücudunu yaktı sanki defnenin.
" Yok korkmuyorum niye korkıyım ki " dedi safça.
" E titriyosun güzelim " dedi şakacı ses tonuyla.
" Şey korkmuyorum... Yani senden korkmuyorum of heyecanlıyım işte poyraz üstüme gelmee" Poyraz bu çeneci kızın bu hallerine kahkaha attı. Defne ve konuşamamak acayipti doğrusu. Defne bu kahkahaya bozuldu ve hışımla arkasını dönerek yüzüne baktı poyrazın.
" Ne o çok mu komik " diye sinirle şakıdı. Tabi bu ses tonu anca poyraza şakıma gibi gelirdi orası ayrı.
" Şimdi hiç laf dalaşı yapmanın sırası değil defnem bak çıkardık duvağı bekle beni burda ben gelicem tamam mı gitme bi yere" diyerek alınını öptü ve hızla banyoya girdi. Defne öylece kaldı oturduğu yerde sanki nereye gidicem ki be adam diye düşündü. Kısa bir süre içinde geri dönen adama bakakaldı. En kısa abdest alma rekoru kırmıştı galiba az önce taze kocası. Poyraz davağı kıble yönüne serip karısına baktı.
" Bana öyle bakmaya devam edersen yeniden abdest almam gerekir bir 10 dakika bekle karıcım " diyerek göz kırptı ve namaza durdu. Defne ağzı açık kalakalmıştı ne demekti bana öyle bakma nasıl bakıyordu ki şimdi. Deli adam zaten heyicanlıyım hepten heyecanlandırıyo beni diye söylenerek kendini sırt üstü yatağa attı. Tavana bakarken yavaş yavaş yorgunluktan gözleri kaymaya başlamıştı.
Poyraz namazını bitirip gülerek karısından tarafa bakmıştı ki uyuduğunu görünce yüzü bir anda düştü.
" Yaa hayır defne bunu bana yapamazsın lütfen bak yeter eziyetim ama " diye söylenerek karısının yanına geldi. Ellerini usulca saçlarına uzattı üzgün bir ifadeyle. Usulca okşadı saçlarını ve yaklaşarak alnını öptü. Defne bu temasla açtı gözlerini. Gülümseyerek baktı kocasına.
" Uyudum sandın korktun dimii " dedi muzipçe.
" Ben sana göstericem şimdi korkuyu " diyerek gıdıklamaya başladı defneyi. Defne bir yandan gülerken bir yandanda poyraza gıdıklamayı kessin diye yalvarıyordu. En sonunda ona kıyamayan poyraz bıraktı gıdıklamayı ama bu seferde defne altta poyraz ise üstünde kalmıştı. Çok yakınlardı ve bu ikisinide zorluyordu. Genç adam usulca burnunu sevdiğinin burnuna sürttü. Defnenin nefesleri sıklaşmıştı ve ellerini uzatarak poyrazın boynuna doladı ensesindeki saçladı okşamaya başladı zarif hareketlerle. Bu genç adam için sınır demekti ve artık dayanamayarak dudaklarını birleştirdi. İki sevgili birbirlerinii hissederek doyasıya öpüştüler ama artık ikisinede üstlerindeki fazlalık gelmeye başlamıştı. Poyraz usulca ayırdı dudaklarını ve kendini çekti tabi birlikte defneyide kaldırdı. Dudaklarına kısa bir öpücük daha kondurarak arkasına geçti defnenin ve 40 düğmeyi açmaya başladı.
"Bunu bana eziyet olarak seçtin dimi defnem " dediğinde kıkırdadı genç kadın. Evet aklına gelmişti bu hatta özellikle gülçin demişti iyi eziyet olur bu diye.
" Kıkırda daha sen kıkırda " dedi ve çözmeye devam etti.
" Yırtsam şini olmaz mı ya " diyince defne kendini öne çekti biraz ve korkuyla " Sakin "dedi.
" Tamam tamam şaka yaptım. Özenle açıyorum hepsini 5 yıl beklemişim şurda 5 dakikanın hesabını yapamıcam karıcım " dedi ve ardında kızaran bir defne bırakarak işine döndü.
Gelinlik çıkarma işlemi ve damadın üstünü çıkarma işlemi yavaş yavaş birbirlerini hissederek geçildi. Poyraz yine tüm sabrını konuşturarak defnesi için ağırdan alarak unutulmaz bir ilk verdi genç kadına. En son nefe nefese sarıldıklarında. Poyraz alnını öptü karısının " Karımsın , canımsın , herşeyimsin , benimsin " dedi. Defne adamın uzandığı göğsüne bir öpücük kondurdu ve oda mırıldandı. " Kocamsın , huzurumsun , bitanemsin , benimsin " dedi.
İkiside huzurla kapadılar gözlerini. Mutluluk buydu ikisi içinde ama işte bu mutlu günlerin kısa olacağı ikisininde aklına hiç gelmedi o anlarda.

Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin