Vuslat

6.4K 319 5
                                    

Herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım. Herkese mutlu bayramlar :) Bu bölümde benden size bayram hediyesi olsun :)

Burağın ofisinden çıkarken ne yapması gerektiğini düşünüyordu gülçin. İlgi konusunda yaddım edeceğini söylemişti ama ne yepması gerektiğini bilmiyordu ki. Hem kıza ne yapmıştı tam olarak onu bile bilmiyordu. Öncelikle bunu öğrenmeye karar verdi ve hemen telefonunu çıkarım ilgiyi aradı.
" Canım " dedi cıvıldayarak açılan telefona.
" Gülçin naber " dedi ilgi isminin tersine ilgisiz birşekilde.
" Seninle hemen konuşmalıyız ilgiciğim hemen Ra cafeye geliyorsun itiraz istemem hadi en geç yarım saate ordasın " diyerek kapattı telefonu. Cidden kıza şans tanımamıştı.
İlgi kafasını iki yana salladı bu deli kızdan kurtuluş yoktu kesin burak olanları anlatmıştı ve onun için çağırılıyordu. Bunu düşününce kızardı. Kimseyle paylaşamadığı o anları burak öylece anlatmış mıydı ? Of tamamen rezillikti.
Yarım saat sonra ikiside aynı anda girdiler cafeye. Selamlaşma faslından sonra direk konuya girdi gülçin.
" Şimdi ben sana hiç soru sormıcam ve sen bana o burakla aranda ne olduğunu hemen anlatıyorsun "
Gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı ilgi.
" O anlatmadı mı ?" diye sordu ama sesi öylesine kısık öylesine kötü çıkmıştı ki.
" Hayır sadece belirli bir geçmişiniz olduğunu ve kendisini affettirmesi gerektiğini söyledi bu başka birşey bilmiyorum "
" O pisliğe yardım için mi çağırdın beni yani buraya oda mı gelecek "diyip sinirle kalktı.
" Aa deli be bir otur işin aslını bilmeden yapar mıyım bişey tamam yani onu senden daha iyi tanıyorum ama kız dayanışması denen birşey var. Ayrıca sen mete için kıymetlisin bu benim içinde kıymetli olduğun anlamına gelir sana kötü bişey yapamam yani ben.."
" Ah sus biraz be gülçin çenenin bağına şey edeyim"
Gülçin konuşurken neye sinirlendiğini bile unutmuştu ilgi. İçinden mete için sabır dilemeyi ihmal etmedi.
" Ay tamam otur şurayada ben susayım sen başla "
Sinirle kalktığı yere sakince oturdu ilgi. Tükürdüğünü yalamamayı sevmezdi ama işte arada oluyordu öyle şeyler.
Bu arada otururken verdikleri kahve siparişleride gelince önce kahvesinden bir yudum aldı ilgi. Ardından gülçine baktığında onun meraklı gözlerle ve hadi der gibi bir ifadeyle kendisine baktığını görünce derin bir nefes aldı ve başladı anlatmaya.

Defne ve poyraz akşam ki baba sorununu hiç konuşmadılar. Güzel bir uyku çektiler sabah gülerek kahvaltılarını ettiler ve şimdide karşılıklı oturmuş çay içiyorlardı.
Ama poyraz babası birdaha gelirse ne yapacak diye merak ettiği için defneye bu konuyu açmak istiyordu.
" Defne " dedi bu yüzden tedirgin halde.
" Efendim" dedi defne gayet sakin.
" Baba " demişti ki poyraz sözü kesildi.
" Sakın poyraz sakın o adamdan bahsetme zaten içimde büyük bir kin vardı birde senin anlattıkların olamaz yani ben o adamı kabul edemem "
Poyraz oturduğu yerden kalktı ve karısının yanına gidip sarıldı.
" Tamam güzelim tamam sen ne diyorsan o benim için istemiyorsan istemiyorim " dedi ve saçlarının arasına bir öpücük kondurdu.
" Poyraz sen yani anlatamıyorum ki ne hissettiğimi bilmiyorum ama işte birşey var. Beni sana bağlayan birşey adını koyamıyorum ama cidden var " diyerek bulunduğu pozisyonun el verdiği ölçüde baktı poyraza. Karısının kendisine yönelen bakışlarına aşkla karşılık verdi poyraz. Elini yanağına koyup usul usul okşamaya başladı.
" O adını koyamadığın şeyin adı aşk. Biliyorum çünkü bende öyle hissediyorum. Güven bana "
Defne o sözlerle ve dokunuşla iyice erimişti.
Yüzünü yükseltip poyrazı öpmeye başladı. Bu ara bunu sık sık yapıyordu ve poyrazı acayip zorluyordu bu hal. Yinede ona uyup öpüşmek için daha uygun bir pozisyon aldı. Bu öpüşlerde iyice cüretkar olmaya başlayan defne elini poyrazın gömleğinden içeri sokup kalbinin üzerine koydu ve orada usul usul hareket ettirmeye başladı.
Bu hareketler iyice zorluyordu poyrazı. Dudaklarını ayırıp derin derin solurken konuşmaya başladı.
" Seninle öpüşmek güzel ama zorlanıyorum artık ben şimdi hemen uzaklaşmalıyım " dedi ama uzaklaşmak için bir hareket etmedi.
" Uzaklaşma " dedi defne ve yine dudaklarına yapıştı adamın.
Poyraz zar zor ayırdı dudaklarını.
" Bak cidden devamı olmadığı için çok zorlanıyorum ben " diyordu ki poyraz sözü kesildi.
" Devam et o zaman "
" Nee " dedi poyraz yüksek sesle. Heyecandan sesini ayarlayamamıştı.
" Devam et sonuçta karınım dimi ben senin "
" Şey... yani ... ıı "
Poyraz daha ne kadar saçmalayabilirdi bilmiyordu açıkçası. Güldü defne ve poyraza cüretkar bir bakış attı.
" Evli değilmiyiz biz belki öyle hatırlarım yani unutulmaz bir olay olsa gerek dimi ? "
Poyraz içinde zar zor tuttuğu mağara adamıyla acayip zorlanıyordu. Tereddütleri vardı. Ya daha kötü olursa diyordu kendi kendisine.
" Yoksa beni istemiyor musun ?" diyen defne gözlerinde hiç tereddüt olmadan bakıyordu kocasına. Bu poyraz için son raddeydi. İlk gün dahi böyle cüretkar değildi bu kadın ki o zaman kendisine aşıktı.
İçindeki mağara adamını serbest bıraktı ve karısını kucakladığı gibi yatak odasına doğru yol aldı.
" Sen içimde patlayan volkanı birazdan göreceksin istememek neymiş ?"
Güldü defne ve yüzünü soynuna gömüp öptü.
"Görelim bakalım "
Yatak odasına gelmişlerdi bu sırada ve poyraz defneyi yatağa bıraktı.
" Sen şimdi göreceksin" dedi ve yapıştı bal dudaklara. Birbirlerinin dudaklarını sömürürken poyraz usul usul soyuyordu karısını.
Sonunda sütyen çıkıpta o güzel göğüsleri gördüğünde inledi.
" Çook özledim " dedi ve yüzünü oraya gömdü.
Defne hem aşırı bir heyecan içindeydi hem korku vardı hemde delicesine istek duyuyordu.
İkiside birbirlerinde kaybolmuşlardı. Defne bir süre sonra bende sana dokunmak istiyorum diyince poyraz dediğini ikiletmedi.
Hele şükür vuslat anı geldiğinde poyraz sanki ilk kezmişçesine bir heyecan içindeydi fazla dayanamayacağını biliyordu ve bunu defneyle paylaştı.
" İlişki ile ilgili kararını şu an verme olur mu ? Çünkü sana çok hasretim ve fazla dayanamıcam "
" Evet daha önce yaşamış olabilirim ama hatırlamıyorum poyraz 0 deneyim say beni sen ne yapasan yap benim için muhteşem olacak "
Poyraz gülümsedi ve usul usul çok özlediği yuvasına giriş yaptı.
Tamamen girdiğinde ikiside inledi.
" Seni çok seviyorum " diyen poyraz hareket etmeye başlarken defne dünyada böyle bir zevkin olabileceğini düşünmüyordu. İçinin poyraza aktığını hissediyordu bu anda. Evet bu adamla geçmişini hatırlamıyordu ama yeniden aşık olabilirdi değil mi ?

Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin