Sadece Şaka

3.7K 249 5
                                    

Başından kaynar suyar dökülürken buz gibi suyla bir kuyuya düşüyordu. Bu ikisi nasıl aynı anda olabilir bilemiyordu ama o zoruyu duyduğu an hissettikleri tam olarak bunlardı. Tamam hiçbir zaman şikayet etmemişti defne hep yanımda olsun gerisi mühim değil demişti fakat bu kadarıda ağır değil miydi biraz ? Hatırlamadığı bir günahı mı vardı ki bu acı ona reva görülmüştü.
Defne hiçbirşey demeden şok olmuş bir ifadeyle kendisine bakan adamı gördüğünde yaptığına pişman oldu fakat yapmıştı bir kere.
" Poyraz " diye mırıldandı fakat genç adam hala o ifadesini koruyarak boşluğa bakıyordu.
Ay ne diye böyle şeylerle uğraşırdı ki zaten adam onun için herşeyi göze almışken o bir şaka peşindeydi. Kendisine içten küfürlerini sunarken yavaşça doğrularak poyrazın yanağına elini koydu.
" Poyraz " dedi birkez daha.
Hala çecap alamadığında ise yüzünü buruşturup yanağındaki eliyle hafifçe vurdu. İşte şimdi dikkat çekebilmişti. Poyraz bu defada gözlerini ona dikmişti.
" Poyraz iyi misin? " diye sordu vurduğu yeri okşarken.
" Sen " diyen poyraz dahada birşey diyemedi.
" Sevgilim ben unutmadım hiçbirşeyi sadece şaka yapmak istemiştim ama eşşek şakası oldu. Affet beni "
Konuşması biter bitmez kendisine sarılan kollarla şok olsada hemen oda sarıldı poyraza.
" Allahım çok korktum defne "
Karısına sıkı sıkı sarılarak saçlarını kokladı derince poyraz. Öyle çok konkmuştu ki yaşadığı şeyi anlatamıyordu bile.
" Sarece şaka yapmaya çalışmıştım ama salak kafam işte ya çok özür dilerim " diyerek sarıldığı adamın boynunu öptü defne.
Geri çekilerek karısına bakan poyraz gülümsüyordu.
" Evet pek hoş bir şaka değil ama şu ah yaşadığım rahatlama ile o bile çekilir. Hem senin şu güzel gözlerine bakıp nelere katlanmaz ki insan varsın olsun kötü espri yeteneğin olsun "
Bu adamın olgunluğuna , kalbine herşeyine hayrandı defne. Aykla baktığı adama yaklaşıp dudaklarına sevgi dolu bir öpücük kondurdu ve uzaklaşmadan mırıldandı.
" Seni çok seviyorum "

Hastaneden çıkıpta eve geldiklerinde poyraz sonunda en başında soracağı soruyu sormaya vakit bulabildi.
" Defne ne oldu sana niye düştün ? "
Defne soruyu duyduğunda o anları yeniden yaşar gibi oldu. Uyandığından beni gerçekten bunu düşünmemişti ve sanki bu soruyla herşey yeniden yüklenmişti beynine.
" Ben kitap okuyacaktım " dedi ve gözleri kitaplığa takıldı. Sanki gerçekten o anlar yeniden yükleniyordu.
" Sonra böyle birşey oldu beynimde bir sürü resim canlandı gibi birşeyler hatırladım sanki ama şu an onlar neydi hiç bilmiyorum. Ben böyle bir an beynim durdu gibi oldu ve toparlayamadım "

Karısının yüzündeki ifadeden çektiği acıyı anlayan poyraz yanına giderek sarıldı.
" Tamam sevgilim geçtii ben buradayım "
Kendisine sarılan adama teslim etti kendisini defne. Kafası bir anda yine dolmuştu ve artık sürekli bunları düşünmek beynini patlayacak kıvama getiriyordu.
" Beni yıkar mısın ?" dedi hala sarılmaya devam ederken.
" Tabiki sevgilim " diyerek karısını tek hamlede kucaklayan poyraz kucağında karısıyla banyonun yolunu tuttu. Ondan duyabileceği en güzel emirdi bu.

Burak kafasının içindeki küçük uyuz ilgiden kurtulabilmek için işten çıkar çıkmaz kendisini her zaman gittiği bara attı. Kendisini uyuşturacak kadar içecek ve belki geceyi güzel bir kadınla sonlandırarak o uyuz kızı kafasından tamamen atacaktı.
" Sek viski " dedi garsona ve etrafa göz gezdirmeye başladı.
Fakat buradaki hiçbir kız ilgi çekici gelmemişti. Biraz içtikten sonra hepsi çekici diye düşünerek durmadan içmeye devam etti. Her bir bardakta sanki etrafında olan her kız biraz biraz İlgile benziyordu.
Kızın sarı dümdüz saçları birinde , o güzel bal dudakları daha önce kimsede görmediği renkteki güzel gözleri herşey burada birinde canlanıyordu. Biliyordu ki bu aklının ona oynadığı bir oyundu fakat bu oyuna katılmak istiyordu Burak. Madem ilgi yanında değildi ve olmayacaktı buradakilerden biri olabilirdi değil mi ?
Çok geçmeden yanına gelen kızda daha çok ilgiye benzeyen özellikler bulduğundan en çekici gülümsemelerinden birini sundu kıza ve böylece avını kafeslemiş oldu.
Önündeki bardakta kalan içkisini fondipleyerek kızın kulağına yaklaştı.
" Gerçekten seni tavlamak için enerjim yok fakat şu anda seni çok istiyorum eğer sende istiyorsan beni takip edersin " diyerek cebinden çıkardığı parayı barmene verdi ve çıkışa doğru ilerlemeye başladı. İçinden de umarım arkamdasındır kızım demeyi ihmal etmiyordu. Dışarı çıktığında arabasını getiren valeye yüklü bir bahşiş vererek arkasına baktı ve kızın arkada olduğunu gördü. Bu iyiydi , yüzüne ukala bir gülüş takınarak kıza arabayı işaret etti.
Kendisi yerine geçtiğinde kızda yanına kurulmuştu. Gaza yüklenerek evinin yolunu tutarken bu sefer seni aşıcam ilgi diye tekrar ediyordu.
Eve girer girmez kızı duvara yaslayıp öpmeye başlarken gözlerini kapattı genç adam. Böylelikle sanki bütün duygu durumunu geride bırakabilecekmiş gibiydi ona göre.
Kızda kendisii gibi hırsla karşılık verdiğinde odaya ulaşana kadar üzerlerindeki bütün fazlalıklardan kurtuldular. Kızı yatağa iterek üzerine eğildi ve boynundan başlayarak tüm vucüdunu öpmeye ve okşamaya başladı. Kızdan duyduğu zevk iniltileri kendisine inanılmaz bir keyif veriyordu sanki hiç derdi yokmuş gibi şu an tek derdi genç kadının boşalmasıydı. Altındaki genç kadın boş anında onu yatağa ittiğinde tepki vermeden olacakları bekledi.
Kendi yaptıklarını genç kadında ona yaparken bunu zevkle kabul etti.
Genç kadın en son olarak kucağına ata biner gibi oturarak kulağına " Hazır mısın ?" Diye mırıldanıp yüzüne baktığında dank etti Burak. Bu kız ilgi değildi ve asla olamayacaktı. Sertliğini tutup yönlendirmeye çalışan kızın elini tutup durdurdu ve kızın altından çıkıverdi çevik bir hareketle.
Ne olduğunu anlamayan genç kadın kendisinden uzaklaşan adama bakıp " Ne oldu gelsene " dediğinde ise tiksinircesine baktı genç kıza ve yüksek sesle " Defol " dedi. Hala şaşkınca kendisine bakan kıza tekrar bakarak " Hemen şimdi bu evden çık " diye tekrar ettiğinde kendisine küfürler ederek çıkan kıza aldırmadan kendisini duşa attı. Soğuk su başından dökülürken kafasını duvara dayadı ve aklına ilgiyle geçirdikleri o birkaç günden güzel görüntüler gelmeye başladı. Genç kızın o güzel gülümsemesi , öpüştüklerinde yüzünde oluşan o kızarıklık , bıdır bıdır konuşması herşey bir film şeridi gibi gözlerinin önündeydi ve o her anı geri istiyordu. İlgiyi istiyordu o başka bir kızı değil.
Duştan çıkarak hemen giyindi ve arabasının anahtarını alarak dışarıya attı kendisini.
Arabaya bindiğinde sanki araba kendiliğinden ilginin evine doğru yola çıkıvermişti onun bir alakası yoktu.
Eve vardığında ilginin dairesinin ışıklarının yanık olduğunu görerek gülümsedi. Arabadan inip zile bastı ve " Kim o ?" diyen ilginin sesini duydu. Bu sesti işte duymak istediği.
" Benim ilgi " dedi önce ve devam etti " Burak "
İlgi gece gece kimin gelebileceğini tahmin edememişti ama zaten Burağı tahmin bile edemezdi ki.
" Git buradan " dedi direk onu görmek istemiyordu çünkü her gördüğünde bir duvarı yıkılıyordu.
" İlgi şu kapıyı aç yoksa bütün mahalleyi başına toplarım "
Evet yapabilirdi bu adam yapabilirdi bunu.
" Allahın cezası " diyerek otomata bastı ve beklemeye başladı başının belasını.
Merdivenleri hızla çıkan Burak kapıda sinirli yüz ifadesiyle kendisine bakan kızı görerek gülümsedi.
" Ne istiyorsun gece gece ya deli misin sen " diye cırlayan kıza hala gülümseyen bir ifadeyle bakkaya devam ediyordu.
"Deli misin sen ? Ne gülüyorsun öyle be "
Burak ifadesini bozmadan "İlgi biraz sussanda bir seni izlesem ya kızım ha olmaz mı ?" dediğinde ilgi öylece kaldı. Ne diyordu bu adam şimdi gece gece evine gelip.
"Aaa delinin zoruna b.." daha konuşacaktı fakat genç adamın dudağına dokunan eliyle susmak zorunda kaldı.
" Lütfen " dedi Burak acı çeker gibi bir sesle " Biraz sana bakayım "
İlgi gözlerinin dolmasını engelleyemedi zaten yıkılmak üzere olan duvarlar bir bir yıkılıyordu işte.
Çünkü bu adam bir yavru köpek sempatikliğiyle gözlerine bakıyordu.
Elini kaldırıp burağın elini dudağından çekti.
" Burak ne istiyorsun benden allah aşkına "dedi adamın deniz gözlerine bakarak.
" Bilmiyorum ilgi bilmiyorum ama hep yanında olmak istiyorum "
Acı bir şekilde gülümsedi genç kız.
" Ne var biliyor musun ? Beni elde edemedin çünkü tek derdin bu senin ama sana istediğini vericem "
Burak daha kızın ne dediğini idrak edememişken o kendisini içeri çekerek dudaklarına yapışmıştı bileee....


Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin