Canım çiftimi çok özlemişim be :)
Sizinde özlediğinizi düşünüp küçük bir bölüm ekledim size ;)
Umarım seversiniz...Poyraz minik kızını kucağına oturtup o tıpkı büyük bir insanmış gibi konuşmaya başladı.
" Şimdi seninle bir oyun oynayacağız tamam mı babacığım "
Naz Liya uysal bir şekilde kafasını sallayıp " Oynayalım baba oynayelım " dedi hevesle.
" Bugün çok özel bir gün bebeğim bugün anneyi mutlu etmemiz gerek "
Naz Liya merakla burnunu yukarı dikip gözlerini kıstı bugünün neden özel olduğunu anlamıyordu.
" Neden özel ki bugün ?"
" Bugün sevdiğini sevgini anlatma günü kızım ve bizimde en sevdiğimiz annen olduğuna göre ona onu ne kadar sevdiğimizi anlatıp mutlu etmeliyiz "
Hevesle ellerini çırpıp " Edelim edelim anneyi mutlu edelim " dedi.Baba kız güzel bir kahvaltı hazırladılar. Poyrazın aldığı çiçekleri masanın en orta yerine koydular ve bir parçasını ikiye bölüp ellerine aldılar. Odaya doğru ilerlerken aynada kendilerine bakıp gülümsediler baba kız çok güzel görünüyorlardı.
Sessizce odaya girdiklerinde biri yatağın bir yanına diğeri diğer yanına gitti.
Poyraz işareti verdiğinde ikisi birlikte yatağa atlayıp Defneyi öpmeye başladı.
Defne gözlerini şaşkınlıkla açıp ne olduğunu anlamaya çalışırken baba
kız durup çiçekleri uzattılar " Seni çoook seviyoruz " diyerek.
Gözleri istemsizce dolarken uzatılan çiçekleri aldı " Bende sizi çok seviyorum " dedi.
" Ağlamak yok ama güzel annecik hayatımızda gülmek var " diyen Poyraz kızı ve karısına sarıldı sıkıca.
Elini Defnenin hafif şişmiş karnına götürerek " Senide seviyoruz oğlum sende eksik kalma " dediğinde Naz Liya eğilip annesinin karnına bir öpücük kondurdu " Evet senide seviyoruz gel ama artık oyun oynamamız lazım " dediğinde güldüler hep birlikte.Sarılma faslından sıkılan Naz Liya " Hadi anne kahvaltı " dedi.
" Sen git hadi babacığım son kontrolleri yap bizde geleceğiz birazdan "
Naz Liya koştura koştura giderken Poyraz karısına döndü
" Sevgiler günün kutlu olsun bal sevgilim "
" Seninde sevgililer günün kutlu olsun can sevgilim "
Birbirlerine gülümsedikten sonra dudaklarını birleştirdiler.
Alnını kocasının alnına yaslayan Defne " Seni çok seviyorum Poyraz " diye fısıldadı.
" Sadece sevmek az geliyor bana tanımlayamıyorum hislerimi ama tek bildiğim içim dışım komple sen , nefesim sensin "
Dudakları bir kere daha aşkla birleşirken içeriden Naz Liyanın sesi duyuldu.
" Hadii amaa "" Başbaşa aşk bu kadar hadi karıcığım gidip aile aşkımızı yaşayalım "
Defne kendisine uzanan eli yüzündeki büyük gülümsemeyle tutarken " Seninle her aşk güzel kocacığım " diye mırıldandı.Sofraya oturduklarında kızını kucağına oturtup yemek yediren kocasına aşkla bakarken elini karnına koyarak bir kere daha bu güzel aile için şükretti Allaha...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )
ChickLitAşk emek isterdi ve genç adam emek vermekten hiç vazgeçmiyordu.