Tüm sabahlar seninle başlasın

4.1K 250 5
                                    

Arkadaşlar lütfen o küçük yıldıza basmayı ihmal etmeyelim :)
Diğer hikayem " Düşümdeki Adam"a bakarsanız sevinirim :)

Gülçin bütün gün durduğu yerde öylece fotoğrafa baktı durdu. Beyni de  kalbi de farklı farklı şeyler söylüyordu. Fakat bildiği tek şey şuydu ki metenin asla böyle birşey yapmayacağıydı. Vardı bu olayda bir işler hem fotoğraf atılmıştı yani bu neydi ki !
Mete kafası dolu halde erkenden eve geldiğinde kendisini oldukça bitkin hissediyordu tek istediği karısına sıkıca sarılarak güzel bir uyku çekmekti. Evin karanlık olması kendisine ilginç gelsede ceketini asarken " Canımm" diye bağırdı fakat ses alamadı. Salona doğru ilerleyip lambayı yaktı ve yerde dizlerini kendisine çekip oturan karısı dikkatini çekti. Telaşla hemen yanına koştu ve bacaklarına doladığı kollarının üzerine elini koydu. Bir yandan karısının durumunu kontrol ederken " Güzelim iyi misin ?" diye sordu fakat cevap veremedi. Gülçin onun telaşını farkederek gülümsedi acıyla. Bu halde olmasının nedeni de oydu onu bu halden kurtaracak olanda , ne kadarda garipti hayat. 

" Gülçin gerçekten korkuyorum bak hadi güzelim ha neyin var söyle bana " dedi mete saçlarını okşarken. 

Gülçin eğdiği kafasını kaldırıp şiş gözleriyle baktığında telaşı bin kat arttı metenin , çok kötü görünüyordu genç kadın. Saçındaki elini yanağına indirip okşarken " Güzelim " dedi acıyla. 

Gülçin sadece " Yapmadım de " diye mırıldandı. Mete ilk başta anlamasa da sonradan ne dediğini fark etti ama bu seferde neyi sorduğunu anlayamadı. 

" Neyi yapmadım diyeyim güzelim " dedi hala aynı pozisyondayken fakat ardından kızın yerde oturmasını istemeyerek onu kucağına alarak koltuğa oturdu. Gülçin ise bu sıcaklığa ihtiyacı olduğundan hemen sığındı güvenli kollara. 

" Haydi anlat bana " dedi mete kucağındaki kızın sırtını okşayarak onu rahatlatmaya çalışarak. Gülçin kafasını gömdüğü genç adamın boynunu derince kokladı. Bu kokuyla azıcıkta olsa huzuru hissettiğinde derin bir nefes aldı ve kendisini anlatmak için zorladı. 

" Fotoğraf geldi " dedi ve yaşlar yeniden bastırdı. Mete gerçekten ne olduğunu anlamıyordu ve buda kendisini dahada kötü hissettiriyordu.  Sessiz kalarak Gülçinin rahatlayarak kendisine açılmasını istediğinden bekledi zor olsada. Gülçin önlerindeki masanın önündeki telefonu gösterdi eliyle " Ona bak " dedi sadece. 

Mete genç kızı sıkı sıkı tutarak öne doğru eğilerek masanın üzerindeki telefonu aldı ve kilidi açar açmaz çıkan fotoğrafla kendisi de şok oldu. Ayşen giydiği gecelikle kendisinin çıplak göğsüne yatmıştı ve gülüyordu. Kendisininde gözleri bayıktı ama bakıyordu , bu nasıl olurdu ki ? 

" Yapmadım gülçin yemin ederim birşey yapmadım " dedi ve karısına baktı bu ağlayan gözler , bu perişanlık inandığını gösteriyordu. Aklına odasındaki kameralar geldiğinde sanki bir ampul parladı. 

" Sana kanıtlıcam " diyerek kucağındaki kızla zorlanmadan kalktı. Gülçin hiçbirşey demeden sessiz ağlayışlarıyla metenin kucağında ilerliyordu. 

Mete arabada son hızla yolda ilerlerken olayı kafasında kurmaya çalışıyordu. En son annesi gelmişti ve biraz muhabbet edip gitmişti. Ardından kendisini yorgun hissederek odasındaki koltuğa uzandığını ve en sonda asistanının uyandırarak kendisini ameliyata götürdüğünü hatırlıyordu. Hastaneye geldiklerinde genç kızın kolundan tutarak odasına doğru sürükledi. Etraftakiler kendilerine meraklı gözlerle bakarken ikiside hiç bunlarla ilgilenmeden odaya girdiler. Mete masasına oturup kızıda kucağına oturttu. 

Şifresini girerek annesinin ilk geldiği zamanı açtı. 

" Önce annem geldi ama sonrasını hatırlamıyorum " diyerek gülçine açıkladı. Annesiyle konuşurken bir ara dışarıya çıktığında annesinin içtiği kahveye birşeyler döktüğü görülüyordu. Bu hareketi gördüğünde gülçin de ağlamayı keserek pür dikkat izlemeye başladı. Annesi gittikten sonra metenin koltuğa başını tutarak uzandığı görülüyordu. Çok geçmeden de o sinsi Ayşen odaya girmiş ve gülümseyerek genç adamın saçlarını okşamıştı. Şu görüntüyle bile sinirden patlayacak kıvama geldi Gülçin ne kadar çirkin bir kadındı ki bu adamı önce uyutup sonra gelip ona dokunuyordu hemde onun kocasıydı be bu adam. 

Genç kadın üzerindeki paltoyu çıkarıp seksi geceliğiyle kalınca Gülçin direk dönerek kocasının gözlerini kapattı. Bu görüntüyü görmemeliydi onun kocası. Mete de görmek istemiyordu zaten karısına sıkı sıkı sarılıp " Seni üzecek birşeyi asla yapmam ben Gülçin bunu sakın unutma tamam mı ? Sen benim baharımsın , aldığım nefessin senden asla vazgeçmem ben seni o kadar çok seviyorum ki kalbim senin " 


Defne güzel bir gece geçirdiği kocasının kollarında uyandığında oldukça keyifliydi. Biraz geri çekilip yanında uyuyan yakışıklı kocasını izlemeye başladı yüzündeki gülümsemeyle. Böyle bir adamı hak etmek için çok büyük sevaplar işlemiş olmalıydı kesinlikle. Hem iyi kalbi hemde yakışıklı yüzü herşeyiyle muhteşem bir adamdı poyraz. Acayip korkutuyordu da bu durum ya defnenin poyrazda gördüklerini başkasıda görürse ne olur diyerek. Poyraz keyifle güne gözlerini açtığında karısını kendisini izlerken gördüğünde dahada keyiflendi. Çünkü defnenin bakışları aşk ve hayranlık doluydu. Oda gülümseyip karısının çıplak omzuna öpücük kondurdu. 

" Bütün sabahlarım seninle başlasın , kokunla uyanayım her güne. Sen benden hiç gitme " 

Defne de asla gitmek istemezdi ki bu adamın yanından " İsteyerek asla gitmem " dedi hastalığına itafen. 

" Gitmeyeceksin benimle " diyerek bir ara verdi ve elini karısının karnına koydu " bizimle kalacaksın. Çok güzel bir ömrümüz olacak " 

Bunu herşeyden çok isterdi zaten defne. Herşey bu adamın gülümsemesi içindi ve artık bebeğinin sağlığı için. 

" Poyraz " dediğinde onun birşey isteyeceğini anladı hemen poyraz. 

" Söyle oksijenim " dedi alnına bir öpücük kondurarak. 

" Ben istiyorum ki benim hatırlamadığım herşeyi baştan yaşayabilir miyiz ? Ne varsa baştan yaşayalım " diyerek beklentiyle baktı genç adama " He olur mu ?" diye sorarken bunu ne kadar çok istediği gözlerinden okunuyordu. 

Böyle tatlı bir biçimde isterken nasıl olurdu da hayır denirdi de bu kadına. 

" İstediğin bu olsun sevgilim benim için keyiftir " 

" Holley " diyerek kocasının boynuna atladı defne. Keyifli günler onları bekliyordu... 

Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin