Düğün

4.6K 248 2
                                    

Mete elini ayağını nereye koyacağını bilemiyordu. Hayatında ilk defa böyle büyük çaplı bir süpriz peşindeydi. Evet oturup gülçinle birlikte güzel bir düğün planlayabilirlerdi ama onun için baya uğraşmaları gerekiyordu. Çünkü gülçin öyle herşeyi kolay kılay beğenmiyordu. Hem bu işin aileleride vardı. Kendi annesi asla kabul etmezdi böyle bir durumu , babası zaten annesi ne derse onu yapardı kendi fikri yok gibiydi. Gülçinin ailesi ise yurtdışında yaşıyorlardı ve gülçinin anlattığı kadarı ile pek ilgili bir aile değillerdi. Bu nedenle onları umursamadan kendi kendilerine sevdikleriyle böyle bir düğün en mantıklı olanıydı. Tanıdıkları sayesinde ayarlayabilmişti nikah gününü gülçinin arkadaşları sayesinde de düğünü bu kadar kolay ayarlayabilmişlerdi.

" Ay otur artık başım döndü "

İlgi sıkıntılıydı aslında çünkü burakta mutlaka bugün burada olacaktı. Onunla aynı ortamda bulunmak istemiyordu. Acayip bir şekilde rahatsız hissediyordu onun yanında. Birde şimdi metenin öyle başında dolanıp durması iyive sinirini bozuyordu.

" Evleniyoruz heralde hanımefendi kolay mı ?" dedi ve oturdu sandalyeye mete.
Ama çok oturamadan ben bir etrafı kolaçan edeyim diyerek kalktı ve kamaradan çıktı.
Düğün için bir yat ayarlamıştı. Gülçinin denizi çok sevdiğini biliyordu o yüzden çok sevdiği yerde en mutlu gününü geçirmesini sağlamak istemişti.
Güverteyi turkuaz ve lila döşemişti. Sandalyeler turkuaz tüller ve çiçeklerle döşenmişken masa örtüleri lilaydı ve masalarda beyaz güller vardı.
Çevrede lila ve turkuaz balonlar hakimdi. Gülçinin en sevdiği şeylerden biriydi çünkü balonlar.
Birde kenara bir sürü balonun demet hali vardı ve onu fotoğraf çekmek için ayırmıştı.
" Herşey hazır mı ?" diye sordu organizasyonu yapan bayana.
" Evet mete bey herşey istediğiniz gibi ayarlandı hiçbir problem yok "
Kafasını sallayıp onayladı kadını. Aşırı heyecanlıydı elleri falan terliyordu. Üzerinede sürmek istemiyordu takımı pislenmesin diye. O öyle ellerini birbirine sürterken organizasyoncu kadın bir peçete uzattı.
" Teşekkürler " diyerek aldı ve ellerini sildi.
Bu arada telefonuna gelen mesajla heyecanla açtı hemen.
Poyraz birazdan ordayız diyordu. Mesajı kapatır kapatmaz karşısında defne ve burağı gördü. İkiside sıcacık gülümsüyordu.
" Mete oğlum sen ne romantik çıktın be " dedi burak meteye sarılırken.
" Yaa çıktım çıktım da şu an heyecandan ölebilirim "
Defne gülümseyerek oda sarıldı meteye.
" Ee olacak o kadar bende çok heyecanlıydım düğün günü " dedi doğal birşeymiş gibi.
Ama mete ve burak bunun doğal olmadığını biliyordu. Şok olmuş bir ifadeyle baktı ikiside. Defnede şok olmuştu. Eliyle ağzını kapattı ve kıkırdadı.
" Allahım hatırladım bee " dedi ardından. Burakta ona sıkıca sarıldı.
" Ay vallahi hatırladın yeşil aferin sana " diyerek saçlarına bir öpücük bıraktı.
Yaşanan sevinçli anlardan sonra hepsi birşeylerin ucundan tuttular. Çok geçmeden girişte bekleyen güvenlikten beklenen misafirin geldiği haberi geldi.
Işıklar kısıldı mete önde gelen musafirler biraz arkada gülçini beklemeye başladılar.
Gülçin görülmeden sesi duyuldu.
" Ya poyraz ne bu her yer karanlık hiç iyi organizasyon yapamamışlar. Bir tek renkleri beğendim gerçi onlarıda net göremedim ama "
Merdivenleri çıkıpta etrafına bakınan gülçin karşısında lacivert takımıyle ve turkuaz papyonuyla dikilen meteyi gördüğünde durakladı. Ne işi vardı ki bu adamın burada. Poyrazda arkasından çıkıp karısının yanına geçti. Elini direk sahiplenircesine karısının beline koyup onu kendisine çekti.
Gülçin öylece kalakalmıştı. Artık etrafı inceleyemiyor direk olarak metenin gözlerine bakıyordu. Ne olduğuna bir türlü anlam veremedi.

" Aşkım " diyerek yaklaştı gülçine mete.
Gülçin tepkisizdi ve bu hali onu tanıyanlar için şaşırtıcıydı.
" Bana evet demiştin iki kez ve şimdi herkesin önünde nikah memurunun önünde bir kez daha evet demeni istiyorum "
Gülçin ağlamaklı bir halde gülümsedi.
" Sana her zaman , her koşulda evet derim ben " dedi ve sarıldı adama.
Ardından büyük bir telaş başladı. Kızlar gülçini alıp gelin odasına soktular ve gelinliğini giydirdiler. Duvağını taktılar , ağladığı için akan makyajını temizlediler.
Ayakkabısının altına bekar arkadaşlarının ismini yazdı.
En ortaya ' Burak ve İlgi' yazdı. Bunu ilgi görmesin diye çabalamıştı çünkü biliyordu ki görse kriz çıkarırdı biliyordu.
Sonunda hazırlığı biten gülçin düğün alanına çıktı. Bembeyaz gelinliği içinde tıpkı bir prenses gibiydi.
" Çok güzel olmuşsun " dedi mete elini tutup öperken.
" Mete sen bunları ne ara yaptın " dedi gülçin etrafa bakarken.
" Baya uğraştım sevgilim ama sana layık bir düğün yapabildim "
" Hiçbirşey yapmasaydın da seninle olduktan sonra önemi yoktu " dedi gülçin.
Cilveleşmelerinden sonra yanlarına gelen fotoğrafçıyla teknenin ön kısmına geçip fotoğraf çekmeye başladılar. Metenin ayarladığı balonlar da girdi çekime ve çok eğlenceli pozlar çekildi.
Ardından nikah kıyıldı ilk dans sırasına gelince çift öncelikle tek olarak dans ettiler. İkinci parçada diğer çiftlerde katıldı aralarına. Burakta uzaktan izlediği ilginin yanına yaklaşmaya başladı. Bebe mavisi uçuş uçuş elbisesi ile öylesine güzeldi ki genç kız. Burak yanına yaklaştığı kıza hiçbir şey söylemeden elini uzattı.
" Bir dans edebilir miyiz güzel bayan ?" dedi ardından. İlgi önce adamın eline sonra mavi gözlerine baktı.
" O elini çek yoksa kırarım " dedi ve kollarını göğsünde birleştirdi. Daha sonra adamın yine ağzını açacağını fark edip ilerdeki uzaktan kuzeninin yanına ilerledi.
Onunla birlikte dans pistine çıktıklarında burağa doğru çevirdi kafasını. Genç adam mavi gözlerinden alev çıkararak bakıyordu kendisine. Niye böyle baktığını çok iyi biliyordu. Elde edememişti çünkü ilgiyi. Yatağa atmış olsaydı şimdi hiç böyle olmazdı tabii. Bu bilinmişlikle sinirlendi ilgi.
" Kuzi biraz daha sıkarsan omzum çıkacak " dedi can gülerek. İlgi bunun üzerine elini gevşetti ve telaşla konuşmaya başladı.
" Ya çok pardon iyisin değil mi ? "
" Merak etme bir sıkmayla ölmem de bu sinirin nedeni ne ?"
" Hiiç " diyerek geçiştirdi canı.
Gerçekten hiç olmalıydı , burağın hayatında yeri yoktu olmamalıydı.
Defne dolu gözlerle dans eden taze evli çifti izliyordu.
" Çok güzeller değil mi ?" diye sordu hala çifte bakarken.
" Evet çok güzel " dedi boğuk sesiyle poyraz.
Defne bu sesten sonra ona baktı ve onun kendisine hayran gözlerle baktığını gördü.
" Yaa ama sen beni dinlemiyorsun " dedi cilveyle karışık sitemli bir sesle.
" Seni dinlemiyor değilim ama sana bakmaktan sarhoş olduğumdan anlamadım sadece "
" Seni seviyorum " dedi defne ve yanağına bir öpücük kondurdu.
" Ben sana tapıyorum " diyerek poyrazda öptü karısının yanağını.
Düğün aşkla devam ederken çalan oynak havalarla hepsi kopmuşlardı. Oynamaya devam ederken defne midesinde bir hareketlilik hissetti. Sanki midesi ağzına doğru yola çıkmıştı.
Ağzını tutarak lavaboya doğru giderken onu farkeden poyrazda hemen karısının yanına hareketlendi.
" İyi misin ?" diye sordu paniğini belli eden sesiyle.
Hayır anlamında salladı kafasını defne ve lavaboya doğru hızlandı...

Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin