Paris

3.9K 247 2
                                    

Herşey yoluna girmiş gibiydi. Defne ve Poyraz aşklarını dolu dizgin yaşıyor , Gülçin ve Mete barışmış eski hayatlarına geri dönmüşlerdi ve en yeni ve en çılgın çift burakla İlgiyse birlikte eğlenmeye devam ediyordu.
Burağın kendisine karşı bitmek tükenmek bilmeyen tutkusu acayip mutlu ediyordu İlgiyi. İlk zamanlarda başlarken ya bana olan bu tutkusu geçerse o zaman beni bırakır gibi korkuları gün geçtikçe kayboluyordu.
Yatak odasında geçirdikleri vakit haricinde aynı zamanda da yan yana çok eğleniyorlardı.
Beraberlerken ikisininde içindeki çocuk ortaya çıktığı için bu kadar mutlulardı belki de.
Fakat Burak artık bu ilişkinin böyle gitmemesi gerektiğini düşünüyordu.
Çünkü bu kızı kendisinin yapmadığı her an sanki biri gelecek ve onu elinden alacakmış gibiydi , bunu göze alamazdı. Böyle bir kadın bulmak şu hayatta mucize gibiydi be.
Akıllı , güzel , eğlenceli , tutkulu , çocuk ruhlu daha ne olsundu be ! Tam Burağa göreydi bu kız.
Burak isteğini önce Meteyle konuşmaya karar verdi çünkü İlgiye bir süpriz yapmayı planlıyordu. Bu nedenle Defne ve Poyrazıda yanına alarak Gülçinlere yola çıktı.
Herkesi karşısına oturttuğunda ise heyecandan konuşamayacak gibiydi. Burak için bir ilkti bu o herşekilde konuşurdu aslında ama şimdi durum hiç öyle değildi.
" Ay ne söyleyeceksen söylermisin artık be " diyerek çemkiren Gülçin olmuştu.
" Söyleyeceğiz heralde uyuz bir susarsan " diye ona kötü bakışlar attı Burak ve sonra pat diye söyledi " Ben evlenmeye karar verdim "
İlk tepki Gülçinden gelmişti " Ohaaa " diyerek sonra devam etmişti tepkiler ama en çok olayı merak eden Gülçindi çünkü İlgiyle olan durumu biliyordu.
" Kimmiş bu kız ?" diyerek herkesin aklındaki soruyu sordu Defne.
Burak gözlerini Meteye dikti ona bakarken " İlgi " dedi kısık sesle.
Derin bir nefes alan Gülçindi ama Mete bir oturduğu yerde dikleşti.
" Hangi İlgi o ?" diye sordu tek kaşını kaldırıp.
" Hani senin kuzen olan abi " dedi yutkunarak Burak. Avukat adamdı hiçbir zaman konuşmakta bu kadar zorlanmamıştı ama şimdi neydi bu be !
Diğerlerininde yardımıyla Mete bu duruma azıcık olsun ısınabilmişti. Hele ki burağın süpriz planını anlatması onu daha da yumuşatmıştı çünkü bir kadının mutluluğu için bu kadar uğraşan bir adam ancak aşık olabilirdi ve kuzeni bunu hakediyordu.
Bunak kızlarında yardımıyla tüm hazırlıkları tamamlamıştı sırada İlgi kalmıştı ve en kolayı o olacaktı kendisi için.
Kendisi güzelce duşunu alıp hazırlandığında İlgi hala yatakta en mini geceliklerinden biriyle uyumaktaydı. Derince bir yutkundu Burak , İlgiyi olan tutkusu ve isteği hiç bitmiyordu sanki daha da artıyordu bile. Şimdi anlıyordu Poyrazı ya da aşık olan arkadaşlarını.
Yatağa İlginin yanına uzanıp onun çok sevdiği saçlarını okşamaya başladı.
" Bebeğiim " dediğinde İlginin tek yaptığı kendisine doğru yönelip sarılmak olmuştu. Gülümsedi Burak bu kızın bu miskin haline.
" Güzeliiim " dedi bu kezde ama bu seferde ilgi olduğu yere iyice sinmiş bir bacağınıda burağın bacağının üzerine atmıştı.
Burağın eli otomatikman açılan o güzel bacaklara yöneldi ve usul usul okşamaya başladı. İlginin tepkiside bacağının okşanmasına karşılık iyice sıklayan nefesler olmuştu ve boynuna değen nefesin sıcaklığı iyice ataşe vermişti Burağı.
Elini kaldırıp saate baktı 2 saat vardı uçuşa ve şimdi birşeylere adım atarsa kesinlikle yetişemezlerdi.
Elini çekti önce ve sonra biraz uzaklaştırdı kendisini " Güzelim biraz daha uyanmazsan süprizini kaçıracaksın ve ben bir daha hiç süpriz yapmayacağım ama " dediğinde açıldı İlginin tek gözü.
" Az önce resmen seni kışkırttım ve sen beni rahat bırakıp haydi kalk diyorsun ha " dedi.
Kafasını olumlu anlamda salladı Burak ve İlgi anında hızla kalktı yattığı yerden.
Banyoya koşturan kızın arkasından gülümsedi Burak ve onun için hazırladığı eşyaladşrı eline aldı.
Banyoya girip ona bakmamaya çalışarak " Acele et ama bebeğim geç kalacağız yoksa ve buraya bıraktıklarımı giy sakın öyle çıplak falan çıkma banyodan yoksa kesin geç kalırız "
Bir kahkaha atarak duşuna devam etti İlgi. Bir saatin sonunda hazırlanabilmiş ve çıkabilmişlerdi. Burak havaalanına yetişmek için gaza yükleniyordu ve İlginin her sorusunu geçiştiriyordu.
Havaalanına girdiklerinde İlgi büyüttüğü gözlerle baktı Burağa.
" Ne yapacağız burda çatlayacağım ya lütfen söyle bebeğim lütfen "
Burak arabayı park ettiğinde İlgiye döndü tam dibine kadar girerek " Bir daha bana o güzel ağzınla bebeğim dersen etrafın kalabalıklığına falan bakmam bu arabada seninle sevişirim bebeğim " deyip kızın dudaklarına kısa bir öpücük bıraktı ve arabadan inerek bagaja yöneldi.
O bavulları indirmişken ilgi hala arabada kalmıştı. İlginin oturduğu tarafın camına yöneldi ve tıklattı. İlgi bir transtan çıkmış gibi ayıldı ve hemen toparlanıp indi.
Bavulları görünce baktı sinsice Burağa " Ne planlıyorsun sen ?"
Sevdiği kızın elini tutarken " Güzel şeyler bebeğim güzel şeyler " dedi Burak.
Paris uçağına bindiklerinde İlgi sevinçten yerinde duramıyor sürekli Burağa sarılıp onu öpüyordu.
Burağın boynuna sarılmışken " Yaaa çok mutluyum biz Parise mi gidiyoruz ?" diye artık 100.kez sorduğunda yinede sakince " Evet bebeğim " dedi.
Burağın boynuna bir öpücük kondurdu İlgi.
" Ne zaman inecek ya bu uçak " diye hayıflandı bu sefer İlgi.
Burak genç kızın kafasını kaldırıp kendisiyle yüzyüze gelmesini sağladı.
" Sevgilim , canım , güzelim az sakin ol uçak inecek ve biz güzel bir paris seyahati yapacağız ama sen böyle heyecandan ölürsen birşey yapamayız "
Kafasını uslu bir çocuk gibi salladı İlgi " Haklısın uslu bir kız olacağım " diyerek yerine yerleşti yine.
Bu adamın boynu onun yaşam alanı olmuştu sanki burada nefes alıyordu.
Elinide Burağın göğsüne yerleştirip usul usul okşamaya başladı.
Burak yavaş yavaş sertleştiğini hissediyordu.
" Uslu bir kız böyle hareketler yapmaz ama bebeğim riskli yerdesin "
Sinsice sırıtarak sakin durdu İlgi. Yol boyuncada ufak yaramazlıklarla geçti.
İlgi havalanından çıktığında hala havadaydı " Ee şimdi nereye gideceğiz ne yapacağız "
Bu kızın enerjisi bitmiyordu.
" Bebeğim az sakin ol önce bir otelimize yerleşelim sonra gezeceğiz çok vaktimiz olacak merak etme "
İlgi suratını astı ama yinede birşey demedi.
Gerçi otele yerleştiklerinde odada gördüğü etkinliklerden de gayet hoşnut kalmıştı orası ayrı ama yeni bir yeri gezme telaşı vardı üzerinde.
Akşam sonunda dışarıya çıkabildiklerinde İlginin o çocuksu heyecanı çok hoşuna gitmişti Burağın. O böyle gülümseyecekse onu her an yeni bir yere götürürdü.
Önce güzel bir restoranda yemek yediler sonrasında da Burak İlgiyi Eiffel Kulesine götürdü. Eiffel kulesine hayran gözlerle baktı İlgi.
" Çook güzel " diye mırıldandığında Burak yalancı bir kızgınlıkla " Ayıp ama ben buradayken hiçbirşeye çok güzel diyemezsin " dediğinde kıkırdadı İlgi.
" Aşkım cansız bir demir yığını onu mu kıskandın " diyen İlgiye " Evet cadı işte bir demir yığınına bile böyle bakamazsın birtek bana bakabilirsin " dedi ve onu yukarıya çıkarmak için yönlendirdi. Yukarıya çıktığında İlgi merakla manzarayı izlerken o son hazırlıklarını yaptı.
Herşey tamamlandığında ise ilginin elini tutup kendisine bakmasını sağladı ve önünde diz çöktü.
İlgi ne olduğunu anlamlandırmaya çalışarak bakıyordu ama şöyle birşey vardı ki aklına geleni burağa yakıştıramıyordu.
" İlgi " dedi burak önce şiir gibi " Bebeğim , güzelim. Sana daha söylemek istediğim çok şey var ama şimdi ki daha önemli " diyip göz kırptığında İlgi hala tepkisiz ona bakıyordu.
" Ben çok hata yaptım ilgi çok kalp kırdım. Sandım ki hiç aşık olmayacağım sandım ki hep o kalpsiz adam olarak kalacağım. Öyle olmadı ama minik masum bir kız geldi hayatıma benim bak dedi aşk var. Bir insan bir insanı kendinden bile çok sevebilir. Bende onun dediklerini anladım ve üstüne düşündüm "
Kafasını eğip tam ilginin gözlerine baktı.
" Seni seviyorum İlgi kendimden bile çok herşeyden çok. İstiyorum ki benim ol , benimle kal. "
Boşta olan elini kaldırıp ilginin karnına koydu.
" Burada benim çocuklarım can bulsun. Benim başımın etini ye , benim çoraplarımı topla , hep benimle ilgilen "
Az önce yere bıraktığı kutuyu eline aldı ve açtı Burak.
" Ben sana hayatımı teklif ediyorum ilgi. Benim hayatımı alıp kendi hayatına kat hep benimle kal. Ölene kadar beni sev. Beni ölene kadar sever misin güzelim "
İlgi gözyaşları içinde kafasını olumlu olarak salladı. Sonrasında da " Severim , hep seni severim " diye mırıldandı.

Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin