Yüzük

6.1K 301 2
                                    

Multideki kurabiye'nin bölüm içinde kime ait olduğun öğreneceksiniz :)

Birbirlerine kavuştuktan sonra birbirlerinin kollarında bir süre konuştu defne ve poyraz. Ardından ise defne uykuya dalmış poyraz ise bir süre güzel karısını izlemişti. Hayatı boyunca istediği herşey , ettiği tüm dualarının karşılığı , en büyük şansıydı defne onun ve allaha şükür ki onundu. Bir süre sonra oda uykuya daldığında uzunca bir süre uyudular ama en sonunda akşam defne karın gurultusu ile uyandı. En son sabah yemişlerdi ve baya enerji harcamışlardı o nedenle acayip acıkmıştı. Daha sonra nasıl enerji harcadığı aklına geldiğinde içi sıcacık oldu. Çok utanıyordu aslında ama içindeki hisler utanmanın önüne geçiyordu.
Poyraz ona hatırlamadığı eski hayatını unutturup yepyeni bir hayat çizmişti sanki. Ne olursa olsun ben varım demiş ve öyle olduğunu kanıtlamıştı. Evet ne hissettiğini tam olarak adlandıramasa da poyrazsız asla olmazdı. Bu net ve kesindi.
Bu bilinmeyle sıkıca sarıldı yanında uyuyan adama.
Poyraz defnenin kendisine sırnaşması ile uyanmıştı aslında ama bu sıcaklıktan kopmak gelmemişti içinden. Fakat bir süre sonra defnenin guruldayan karnı ile istemsizce güldü. Gülen adama bakan defne şaşkındı.
" Uyumuyor muydun sen " diye mırıldandı.
" Uyuyordum da birinin karnındaki canavar sağolsun uyutmadı kii " diyerek karısını saran kollarını sıklaytırdı poyraz ve mis kokulu saçlarına bir öpücük kondurdu. Defne ise bu kollarda çok mutluydu ama işte sanki kötü birşey demişti poyraz. Aman dedi içinden bu adam beni böyle sarsın ve sevsin de ne derse desin. Poyraz ve defne biraz daha ciyveleştikten sonra yemek yemek için kalktılar hayat güzeldi.
İlgi tam gülçine olayı anlatacaktı ki acil gelen telefon ile kalkmak zorunda kaldı. Geride kalan gülçin ise meraktan ölmek üzereydi. Bu iki deli arasında birşeyler olmuştu ama o bitürlü öğrenemiyordu. O nedenle bu gece meteyle bile ilgilenemiyordu. Gece yatarken mete bu konuyu açtığında yorgunum aşkım diyerek geçiştirmişti ama ciddi anlamda ölüyordu canım meraktan. Kafasındaki tek konu buydu. O yüzden sabah ilk iş olarak ilgiyi aradı ve hemen buluşmaları gerektiğini söyledi eğer ki buluşmaya gelmezse evi basacağını söylemeyide unutmadı.
Yine aynı cafeye gelen ilgi bu sefer gülçinden kurtuluş olmadığını net olarak biliyordu. Ve kapıdan giren kızın o telaşlı haliyle fikri iyice netlik kazandı.
Kafeye bir telaş giren gülçin ilginin oturduğu masaya aceleyle oturdu ve gözlerini kıza dikti.
" Hemen başla yine yarım kalsın istemem "
Derin bir nefes aldı ilgi.
" Biz 2 yıl önce arkadaşlarla bir tatile kıbrısa gittik. Böyle gerçekten güzel giden bir tatildi. Bir gün yüzerken yoruldum ve danizin ortasındaki dubalarda dinlenmek için çıktım. Ayaklarım suda öylece otururken tam bacaklarımın arasından bir öküz dipten çıktı ve tahmin et o öküz kimdi?" diyerek gülçine baktığında gülçin bezgince göz devirdi.
" Bizim sarı öküz tabi kim olacak "
" Aynen öyle gülçincim üstüne bastın ayağını kaldır "
Bu arada yanlarına gelen garsona kapve siparişi verince gülçin gözlerini ilgiye dikti.
" İşte o öyle çıkınca ben kızayım dedim kızmayı denedim ama sonra öyle sevim.. yani işte birşey buna engel oldu ben kızamadım. Bildiğin 10 gün yemedi içmedi ve benim peşimden koştu. Nereye gitsem geldi , türlü şebeklik yaptı ve en sonunda dayanamayıp bir yemek teklifini kabul ettim. 3 gün bildiğin hayal gibi geçti gülçin inanamazsın yani öyle güzeldi ki. Sonra gece sahilde öpüşmeye başladık ve ben odaya gidelim mi dediğinde heyır diyemedim demek istemedim. Odaya geçtik ve istersen önce bişeyler içelim dedi. Tabi sakinleşmek için kabul ettim. Sonra o bişeyler hazırlarken bende yanına gideyim dedim ve telefon konuşmasını duydum. Biriyle konuşuyordu ve benim hakkımda öyle şeyler söylüyordu ki. Gülçin iğrenç ya. Acayip bir parça düşürdüm , görsen ateş gibi diyordu. İşimi halledeyim yarın dönerim dedi. Benimle birlikte olup ertesi sabah dönecekti ben bunu yapamazdım. Bu benim için en özel andı öyle bir adamın zevki için harcayamazdım. O nedenle kaçtım. Bir daha beni bulmasına izin vermemiştim ama şimdi buldu beni ve ben yine ona güvenmek istemiyorum gülçin sakın o pisliğe yardım etme. "
Gülçin inanırdı burağın böyle birşey yapacağına , hep yapardı zaten.
" Ah be şu anlattıklarından sonra yardım eder miyim hiç asla olmaz. Güven sen bana " diyerek ilgiyi sakinleştirdi gülçin gerçektende şu öğrendiklerinden sonra yardım etmezdi asla o uyuz burağa. Onada ilgi benimle yakın değil benimle konuşmuyor der bu durumdan sıyrılırdı nasıl olsa. O burada bunlarla uğraşırken metenin çok farklı planları vardı. Tabiki burağında.
Mete gerçekten büyük bir hazırlık içerisindeydi hayatını birlikte geçireceği kadına unutamayacağı bir süpriz planlıyordu.
Gülçin ilgiyle iyice dertleştikten sonra evine doğru yola çıktı. Hem meteyide çok özlemişti canım. Bu kadar kısa zamanda bu adama nasıl bu kadar tutulduğunu çözemesede mete onun herşeyiydi.
Eve geldiğinde nasıl olduğunu anlamasada gece oluvermişti.
Kapıyı anahtarla açtığında bir şok yaşadı koridor mumlarla ve güllerle kaplanmıştı. İçeri geçip kapıyı kapattığında kapının üzerinde bir not gördü ve heyecanla aldı eline.
- Bahar'ım evine , evimize hoşgeldin. Şimdi senden bir ricam var lütfen gül döktüğüm yolları takip et.
Seni seviyorum...
Gülçin kocaman gülümsedi ve metenin dediğini uygulamaya başladı.
Bu arada güllerin arasında da not kağıtları olduğunu farketti ve ilk kağıdı eline aldı.
- Sen benim güneşimsin ve her sabah benim için doğ istiyorum
Bu kadar romantizmden mayışacak gibi olmuştu gülçin.
Sıra sıra gelen kağıtları hep heyecanla okudu.
- Çamaşırlarım senin çamaşırlarınla yıkansın istiyorum
- Aynı elektrik faturasına oha be diyelim be sevgilim
- Diş macunun ortadan sıktığım için seninle kavga edelim istiyorum
- Her haftasonu plan yapıp ardından yataktan çıkamadığımız için erteleyelim istiyorum
- Seni hergün daha da fazla sevmem için hep yanımda kal istiyorum
- Sana bakanlara bu benim bakışı atmak istiyorum
- Tüm bunları bir şartla yapabilirim gülçin. Şimdi önündeki kutuyu al ve onu aç ardından tam karşına bak sevgilim...

Gülçin tüm kağıtları okurken kah güldü kah ağladı. Ama en çok hissettiği duygu mutluluktu. Bu adam tam sevilecek adamdı. Son kağıttan sonra cidden karşısına küçük bir kutu çıktı. Heyecanla uzandı kutuya gülçin. Oerin bir nefes aldı ve kutuyu açtı. Kutuyu açtığında ağlayan gülümsemesi daha da büyüdü çünkü kutuda üzerinde " Benimle Evlenir Misin?" yazan bir kurabiye vardı. Acayip tatlı birşeydi. Gözyaşlarına engel olamayarak karşısına baktı. Tam karışısında siyah takımının içinde sevdiği adam vardı ve gülümseyen bir surat ifadesiyle kendisine bakıyordu. Tekrar bir kutuya bir meteye baktı. Mete karşısındaki güzelliğe yaklaştı ve gözünden akan yaşı sildi ve eğilerek elindeki kutuyu açtı. Harika bir yüzük tutuyordu elinde. Gülçinin meraklı surat ifadesi ile konuşmaya başladı.
" O kağıtlarda yazan herşeyi ve daha fazlasını seninle yaşamak istiyorum gülçin. Benim ol , senin olayım istiyorum. Çocuklarımız olsun , hergün işten geldiğimde kapıyı sen aç ve bana kocaman sarıl istiyorum. İşte o zaman herşey geride kalır sadece mutluluk ve aşk olur. Ben seninle bir ömür istiyorum bahar'ım. O yüzden bir daha soruyorum. Sende istiyor musun tüm bunları ? Benimle evlenmik istiyor musun?"
Gülçin artık ağlamaktan tam göremiyordu. Duydukları , gördükleri herşey o kadar güzeldi ki allahım böyle birşey olamazdı yani.
Cevap bekleyen adama doğru eğilip sıkıca sarıldı.
" Tabiki seninle evlenirim " demeyide ihmal etmedi.
Bu iki deli birbirlerini buldukları için öyle mutlu öyle huzurluydu ki.

Ben Kocanım ( Emek Serisi 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin