První setkání

677 55 2
                                    

Esme
Obřad jsme s Al udělali jednoduchý, ale byl velmi hezký. S Lenkou jsme u hrobu jejích rodičů stáli asi hodinu. Pořád nechtěla odejít.

Carlisle
Domů jsme se vrátili okolo šesté večer. Všichni jsme se posadili v obývacím pokoji. Já a Esme jsme se posadili na pohovku. Al a Jazz se posadili do jednoho křesla, Emmett s Rose do toho druhého. Lenka s Patrikem se posadili na polštáře, které si dali na zem a Bella s Edwardem se posadili ke klavíru. ,,Byl to krásný pohřeb. Děkuji vám." ,,To je v pořádku zlato." Řekla Esme Lence a jemně se na ní usmála. Přitáhl jsem si ji blíž k sobě a políbil jsem ji do vlasů. ,,Už budu muset jít domů." Řekl Patrik a zvedl se. Políbil Lenku a zašeptal. ,,Drž se lásko." Pak nám ostatním zamával a vyšel ven. Pak jsme už slyšeli jen jak jeho auto odjíždí po příjezdové cestě. ,,Leni, je potřeba, vzhledem k tomu, že už ti je více než 15 let, aby jsi podepsala nějaké papíry, že souhlasíš s adopcí." ,,Jistě Carlisle." ,,Mám je v kanceláři, jestli je chceš podepsat hned." Na místo odpovědi se zvedla a šla směrem nahoru. Také jsem se zvedl a následoval ji.

Alice
Carlisle šel s Lenkou podepsat nějaké adopční papíry. Chtěla jsem jít na lov, ale zrovna, když jsem se chtěla zvednout přišla vize. Viděla jsem, jak se sem blíží Volturiovi. Byli už před domem. Když vize skončila, seděla jsem Jazzovi na klíně. ,,Al lásko co se děje?" Ptal se Jazz vyděšeně. Než jsem stačila cokoli říct, dveře se otevřeli a v nich stáli Aro, Markus, Gaius a Jane s Alecem. ,,Doufám, že nejdeme nevhod." Prohlásil Aro. Edward, Jazz a Emm se postavili dopředu. Ovšem, než jsme stihli kdokoliv promluvit se před námi objevily plameny. Volturiovi ustoupili. Před námi se objevila Lenka. ,,Esme Carlisle tě prosí jestli bys mohla přijít nahoru do jeho pracovny." Edward ji chytil za ruku a rychlostí světla ji zatáhl za bariéru, kterou kluci vytvořili. ,,Carlisle." Vykřikla Esme, než se Volturiovi vzpamatovali. Byl v minutě dole a hned jak si srovnal situaci v hlavě tak se v momentě postavil před kluky. ,,Ahoj Carlisle. Drahý příteli. Velmi rád tě zase vidím." Začal jako obvykle Aro. ,,I já tě rád zase vidím." Snažil se být zdvořilí Carlisle. ,,Vidím, že zde máte člověka. Doufám Carlisle, že jste nezapomněli na náš zákon." ,,Ne nezapomněli. Carlisle by asi pokračoval, ale v tu chvíli Lenka vystoupila.

Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat