Novorozenci

354 31 3
                                    

Carlisle

Lenka se rychle vzpamatovala. Za hodinku už chtěla jít znovu trénovat tornádo. Všichni jsme jí to zatrhli. ,,Leni, to poslední tornádo bylo opravdu silné. Měla by sis odpočinout, než to půjdeš zkusit znovu." Snažil jsem se jí to rozmluvit. ,,Carlisle já to zvládnu." ,,Ne Leni, neblbni. Pro dnešek toho už nech." Připojil se k mému názoru i Patrik. ,,Jo ségra v klidu." Přidal se k nám i Emmett.

Alice

Před polednem se Esme omluvila, že půjde Lence uvařit oběd. Lenka jí šla pomoci a Patrik s Mončou se omluvili, že musí jet domů. Jen co se s námi rozloučili, dostala jsem vizi. Ale byla velice podivná. Viděla jsem upíry. Jeden byl starší a měnil mnoho lidí na novorozence. A ten starší jim podával modré tričko. Tím vize skončila. ,,Alice co se děje?" Zeptal se mě Jasper. Podívala jsem se na Edwarda. Můj pohled se střetl s tím jeho. ,,Leni." Zavolal na ní Edward.

Lenka

Byla jsem s Esme v kuchyni, když jsem zaslechla Edwardův hlas. ,,Leni." Vylezla jsem z kuchyně. ,,Co je Edwarde?" ,,Leni, nechávala jsi doma nějaké oblečení?" ,,Ano, nebrala jsem si všechno proč?" ,,A nechávala jsi doma modré triko s nápisem I'am Lucky?" ,,Jo, bylo už hodně staré a obnošené. Ale jak to víš a proč se ptáš?" Nechápala jsem, kam tím míří. Edward s Alice se na sebe podívali. ,,Tak co se děje?" Moje slova zaujala i Esme a přišla za námi do obýváku. ,,Děje se něco Edwarde?" Zeptala se Esme. ,,Tak vy dva. Řeknete nám laskavě, co se děje?" Začínal už být netrpělivý Emmett. ,,Někdo proti Lence tvoří." Začala Alice. ,,Armádu novorozenců." Doplnil Edward.

Carlisle

,,Kdo ji vytváří?" Zeptal jsem se. ,,Nevíme, nikdy jsme ho neviděli." Alice si pak vzala kousek papíru a nakreslila na něj jeho tvář. Papírek mi podala. ,,Nikdy jsem ho neviděl." ,,Můžu se podívat?" Zeptala se Lenka. Podal jsem jí ten papírek. ,,Ale já ho znám." Řekla. ,,Kdo je to?" Zeptala se Esme, která si ten papírek taky prohlédla. ,,To je můj bratr." Řekla Lenka a všechny pohledy v místnosti se na ní stočili.

Lenka

Ten obrázek, co Alice nakreslila. Byl na něm můj mrtvý bratr. ,,Ale já ho znám." Řekla jsem. ,,Kdo je to?" Zeptala se Esme, která si ten papírek taky prohlédla. ,,To je můj bratr." Všechny pohledy v místnosti se stočili na mě. ,,Tvůj bratr?" Nechápal Emmett. ,,Ano, můj mrtvý bratr." ,,Co? Do háje jak mrtvý co to zase." ,,Emmette nech ji mluvit." Umlčel ho Edward. ,,Moji rodiče měli přede mnou syna. Bylo mu osm let, když jsem se narodila. Zemřel, když mi bylo deset. No zemřel, on byl voják. Nastoupil na vojenskou akademii a měl zrovna svou první misi. Jeho tělo se tenkrát nenašlo a on byl prohlášen za mrtvého. Jeho pohřeb se konal bez těla." Dovyprávěla jsem jim jeho příběh. ,,Jak se jmenoval?" Zeptala se mě Esme. ,,Kristian." Odpověděla jsem jí.

Jasper

,,Alice, kdy sem příjdou?" ,,Budou tu za dva dny." ,,To není moc času." Přidal svou troškou do mlýna Emmett. ,,Kolik jich je?" Zeptal se Carlisle. ,,Zatím dvacet." Odpověděla mu Al.




Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat