Esme
Lenka si sedla ke stolu a já jí podala čerstvá míchaná vajíčka s rohlíkem. Rychle je snědla a pak mi šla pomoci s nádobím. Při té příležitosti jsem jí řekla o příjezdu Denaliových. ,,Kdy mají dorazit?" Zeptala se a v hlase měla obavy. ,,Dneska ve čtyři odpoledne. Ale ničeho se neboj." ,,Dobře tak já půjdu trénovat svou moc. Budu na zahradě." Na ta slova se přenesla.
Lenka
Přenesla jsem se do svého pokoje. Vzala jsem si černou knihu a přenesla jsem se na zahradu. Knihu jsem položila na trávu, kousek jsem poodešla a začala jsem se znovu točit. Znovu jsem spadla, ale už jsem viděla, že se okolo nohou už podařilo vytvořit malé tornádo.
Esme
Lenka trénovala na zahradě, Al, Rose, Jasper a Emmett byli na lovu, Carlisle byl v práci a Bella s Edwardem byli nahoře u sebe. Vzala jsem si svou oblíbenou knihu a sedla jsem si do křesla. Četla jsem si do té doby, než mi někdo dal ruce před oči. ,,Bello?" Nic. ,,Edwarde?" Zase nic. ,,Leni?" Žádná reakce. Ale nikdo jiný doma nebyl. ,,Hele tohle opravdu není vtipné." Pak ruce zmizeli. Chtěla jsem se podívat, kdo to byl, ale než jsem se stihla otočit, měla jsem přes oči daný šátek a někdo mi držel ruce. Pak jsem ucítila něčí rty na těch mích.
Carlisle
Vrátil jsem se z práce dřív. Všiml jsem si, že si Esme mého příchodu nevšimla a toho jsem hodlal využít. Vzal jsem si šátek, který nejspíš Alice nechala ležet na židli u klavíru. Přesunul jsem se za křeslo, ve kterém seděla Esme. Nejdříve jsem jí zakryl oči rukama. ,,Bello?"Zašeptala. Nic jsem neodpověděl. ,,Edwarde?" Zase jsem nic neřekl. ,,Leni?" Mlčel jsem. Věděl jsem, že teď už začíná být Esme vystrašená, takže jsem se rozhodl ji už netrápit. Stáhl jsem svoje ruce, ale během vteřinky jsem jí zavázal oči šátkem, který jsem si předtím vzal. Pak jsem se rychle přesunul před ní a chytil jsem jí ruce, aby si šátek nemohla z očí sundat. Bránila se mi, ale marně. Pak jsem jí políbil. Jen lehce, krátce, ale s láskou. Poznala mě podle polibku. ,,Carlisle." Zašeptala. ,,Esme." Zašeptal jsem její jméno a znovu jsem jí políbil. Ale teď mnohem déle a vášnivěji.
Alice
Z lovu jsme se vrátili deset minut před čtvrtou. Tak trochu jsme vyrušili Esme a Carlisle při jejich cukrování. Chtěli jsme ještě skočit pro Lenku, ale nestihli jsme to, protože se Denaliovi u nás objevili o chvilku dřív a tak jsme je šli uvítat. ,,Ahojky Cullenovi." Pozdravila nás Kate. ,,Ahoj." Pozdravili jsme si s Jazzem na ráz a všichni jsme se tomu zasmáli. Když jsme byli tak uprostřed vítání, ozvala se ze zahrady ohromná rána. Všichni jsme se tam rozeběhli.
Lenka
Stále jsem zkoušela to tornádo. A nakonec se mi to povedlo. Jenže, jsem nepočítala se tím, že bude tak silné. Než jsem z něho stačila vyskočit, tak mě to dostalo do vzduchu a chvíli na to, to tornádo explodovalo a mě to odhodilo.
Esme
Přiběhli jsme na zahradu. Lenka se zrovna sbírala ze země. ,,Leni." Vykřikla jsem a přiběhla jsem k ní. Pomohla jsem jí vstát. ,,Jsi v pořádku? Co se stalo?" ,,Klid Esme, konečně se mi povedlo to kouzlo, jenže to tornádo bylo moc silný, takže jsem ho neudržela a dostala jsem se do vzduchu. A nakonec mi to explodovalo pod zadkem." Dokončila svoje vyprávění a sklepala ze sebe všechen prach.