Esme
Než jsem stihla cokoli udělat, ležela jsem v květinách a Carlisle mě vášnivě líbal. Když se odtáhl, podíval se mi do očí. ,,Jsi nádherná." Zašeptal. Místo odpovědi jsem ho zase jen políbila. Líbali jsme se dlouho. Jak to bylo skvělé, když jsme nemuseli dělat pauzy, abychom se nadechli.
Alice
Esme byla pryč už skoro čtyři hodiny. Začínala jsem o ni mít strach. Zezadu mě objaly dvě pevné ruce a na svém krku jsem ucítila rty. Byl to Jasper. ,,Neboj se ona se vrátí." Snažil se mě uklidnit. Pak jsme se přesunuly na pohovku. Jasper mě držel okolo ramen a sem tam mě políbil do vlasů. Byl to jeho způsob jak mě uklidnit. Rose, Bella, Edward a Emmett se vydali na lov. Chvíli jsme jen tak seděli na pohovce a pak se k nám připojili i Patrik a Lenka. ,,Už se vrátila?" Zeptal se Patrik. ,,Ještě ne." Odpověděl mu Jasper.
Carlisle
Přestal jsem ji líbat. Ležela podemnou a její krásné vlasy, jí okolo hlavy vytvořily kruh. Dotkl jsem se jich. Pořád se mi dívala do očí. ,,Kde jsme se tady vzali?" Zeptal jsem se Esme. ,,Odnesla jsem tě sem. Myslela jsem, že jsi mrtvý a tak, tak." Položil jsem ji prst na ústa. ,,Pšt já to chápu. Ale už je všechno v pořádku. Nemáš se čeho bát." Říkal jsem a pomalu jsem si ji bral do náruče. ,,Carlisle pusť mě, můžu jít sama. ,,Sem si mě odnesla ty, takže domů tě odnesu já." Řekl jsem a přitáhl si jí ještě blíž k sobě. Pak jsem vyrazil pomalým lidským tempem. Užíval jsem si ty chvíle, kdy jsem měl Esme v náručí.
Patrik
Všichni jsme začínali mít obavy. Bylo už sedm ráno a Esme se stále nevracela. Seděli jsme a čekali na ni už dobré tři hodiny. Najednou Emmett prudce vstal. ,,Musíme ji jít hledat." Prohlásil pevně. ,,Nemůžeme tady jen tak čekat. Musíme něco udělat." Rose k němu přistoupila a nechala se sevřít v jeho mědvědím objetí. I když se Emmett nezdál, pod slupkou toho nekonečného šprýmaře, byl velmi citlivý člověk. Teda vlastně upír. ,,Dobřá." Řekl jsem a postavil se. Alice, Rose a Emmett se vydají po její stopě. Já, Lenka a Bella zůstaneme tady, kdyby se náhodou vrátila a Edward a Jasper udělají dva okruhy, které prohledají, kdyby se vracela jinou cestou." Všichni souhlasili a zrovna když jsme se chystali vyrazit, tak se ve dveřích objevili Esme a Carlisle. ,,Carlisle." Vykřiklo naráz několik hlasů a hnalo se k němu. Carlisle položil Esme na zem a ta dala průchod všem ostatním, aby se s ním mohli přivítat. Jen co všem Carlisle vysvětlil, jakto že žije, vyhledal pohledem Esme a pak si ji k sobě pevně přivinul.