Jedna rodina

662 54 2
                                    

Esme
Bolest ustoupila a já jsem ucítila něčí paže okolo svého těla. Otevřela jsem oči a spatřila Carlisleovu tvář. ,,Jak je ti?" Ptal se starostlivě. ,,V tobě se ten doktor nezapře. Je mi celkem dobře." Usmála jsem se na něj. Úsměv mi oplatil a nesl mě do naší ložnice.

Edward
Sledoval jsem Arovi myšlenky. Nechtěl uvěřit, že se Lenka dokázala zbavit čtyř upírů najednou. Viděl jsem jak moc rád by ji získal na svou stranu. A nejen ji. Hodila by se mu i Bella, Al a já. Ale pochopil, že dnes musí ustoupit. Otočil se a bez jediného slova odešel. Všichni jsme se uvolnili. ,,Páni ségra. Seš fakt dobrá." Přiskočil Emm k Lence. ,,Díky Emmette." Usmála se Lenka na něj a šla nahoru. Z jejích myšlenek jsem pochopil, že se jde podívat na Esme.

Lenka
Šla jsem nahoru za Carlislem a Esme. Jemně jsem zaklepala na dveře a čekala na vyzvání. Uslyšela jsem Carlisleovo tiché dále a pak jsem vstoupila. ,,Esme jsi v pořádku?" Řekla jsem jen co jsem vstoupila do pokoje. Esme ležela na posteli a Carlisle seděl vedle ní. ,,Je jen slabá a trochu otřesená." Odpověděl mi Carlisle. ,,Leni můžeš mi jí na chvíli pohlídat?" ,,Samozřejmě Carlisle." Usmála jsem se na něj a sedla si k Esme na postel. A Carlisle zmizel někde dole. Chvíli jsme si povídali a asi po deseti minutách se Carlisle vrátil. ,,Leni já, Emm, Rose a Bella půjdeme na lov. A něco přineseme i Esme, Al a Jazzovi s Edwardem. Ty tady zůstanou jako vaše ochrana." ,,Ne Carlisle je důležité, aby byla vaše skupina více chráněná. Zůstanu tady jen já, Al a Esme. Ostatní ať jdou s tebou. Však se neboj ubráníme se jim." Povzbudivě jsem na něj mrkla a on jen pokýval hlavou. A pak zmizel dole a spolu s ostatními vyběhl do lesa. Al přišla za námi nahoru.

Esme
Chvíli jsme si jen tak povídaly, když tu Alice měla další vizi. ,,Rozhodnutí už padlo. Aro se vrátil ke své skupině a oni teď směřují sem." Řekla. Na ta slova se Lenka zvedla a zaťala pěsti. Zavřela oči a pěsti se jí rozhořeli. Pak je rozevřela a zvedla nahoru. Když jsme se s Alice podívali z oken uviděli jsme okolo našeho domu takovou ohnivou kopuli. Ještě chvilku mávala rukama a pak se posadila zpátky k nám.

Carlisle
Ulovili jsme pár srnců a rozhodli jsme se běžet domů. Doběhli jsme k domu, ale tam stála armáda Volturiů. Ale navíc okolo našeho domu byla obrovská ohnivá stěna. ,,Bože co se děje?"

Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat