Esmin život II. část

358 31 1
                                    

Carlisle

Klečel jsem u Esmina těla. Netušil jsem jak jí pomoci. Zkusil jsem už všechno, co jsem mohl. Jediné co mi zbývalo, bylo doufat v zázrak. Když tu se rozrazili dveře. ,,Carlisle, mohl bys na chviličku odejít?" ,,Leni ty už jsi vzhůru." ,,Jo, mohl bys?" ,,Proč?" Zeptal jsem se nechápavě. ,,Chceš Esme živou?" Zeptala se mě. ,,Samozřejmě, že chci." ,,Tak prosím odejdi.

Lenka

Dalo mi dost přemlouvání, než se mi podařilo dostat Carlisle od Esme. Pak jsme se rozestavěli okolo Esmina těla. Ležela na jejich manželské posteli. Patrik položil svou ruku na její hlavu. Já jsem tu svou položila mezi její prsa a Monika ji dala na její ruce, které měla položené na svém břiše. Nechlali jsme naši moc proudit do našich dlaní. Pak mi Patrik položil druhou ruku na rameno a já svou druhou ruku spojila s Monči druhou rukou. Naše moc se propojila a pak jsme ji všechnu vložili do jejího těla. 

Esme

Pocítila jsem teplo prostupující mi celým tělem. Mé tělo opět nabylo síly a já otevřela oči. ,,Esme, jak je ti?" Zeptala se mě Lenka. ,,Je mi celkem dobře." Usmála jsem se na ní. Objala mě. Chvíli jsem byla překvapená, ale pak jsem jí objetí opětovala. ,,Carlisle." Křikla Lenka. Než jsem se nadála, drtili Carlisleovi rty ty mé.

Carlisle

Když mě Lenka zavolala, tak jsem rychle otevřel dveře. A když jsem uviděl Esme, jak sedí na posteli, přiskočil jsem k ní a prudce jsem jí políbil. Ruce jsem jí obtočil kolem pasu a přitiskl jsem jí co nejblíže k sobě. Jen co se naše rty rozpojili jsem jí pohlédl do očí. Byli úplně černé. ,,Esme, musíš jít na lov." Řekl jsem a ona jen přikývla. Vzal jsem ji za ruku a společně jsme vyskočili oknem a hnali jsme se k lesu.

Lenka

Když se nám podařilo Esme oživit, tak jsme zavolali Carlisle. Nechali jsme jim soukromí a vrátili jsme se do mého pokoje. Společně jsme snědli vynikající palačinky, které uvařila Alice. Já jsem si pak ještě dala rychlou sprchu. Když jsem se vrátila do pokoje, tak Patrik seděl v křesle a Monča ležela na mé posteli. Patrik jí četl o její moci z černé knihy. Lehla jsem si vedle ní a poslouchala. Jeho hlas byl jemný a sametový. Podobný tomu Edwardovu. Když se dostal k útoku, který se jmenoval kořenová pomsta. Ten Monču opravdu zaujal a chtěla ho jít hned vyzkoušet.

Monča

Kořenová pomsta, už jen ten název ve mně probouzel zvědavost. Po krátkém naléhání, Lenka a Patrik svolili, abych ten útok vyzkoušela. Vyšli jsme společně na zahradu. Postavila jsem se doprostřed zahrady a poslouchala Patrika, jak mám postupovat. ,,Tak Moni, soustřeď všechnu svou moc do dlaní." Poslechla jsem ho. Všechna má moc mi proudila dlaněmi. ,,Tak a teď vnímej všechny kořeny stromů, ovládni je a vyšli je na povrch." Soustředila jsem se. Před očima jsem viděla všechny kořeny v zemi. Dlaně jsem otočila k zemi. Mé ruce, jako by se stali kořeny a všechny jsem je vytáhla na povrch. Pak jsem uslyšela Lenky výkřik. Prudce jsem otevřela oči. Lenka okolo sebe měla omotané hrozně velké množství kořenů.




Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat