Přípravy vrcholí

366 34 1
                                    

Esme

Po několik dnů se Lenka, Patrik a Monika zabývali jen tréninkem svých schopností. A my ostatní jsme se dost nudili. Na lov jsme mohli, jen když Olivie předtím jedním kouzlem prohledala les, aby zjistila, že je bezpečný. A jindy než na lov jsme ven také nesměli. Většinu dne jsem tedy trávila s Carlislem a nebo s Alice, Rose a Bellou.

Lenka

,,Moniko musíš se víc soustředit. Ten půdní vír se ti nesmí rozpadnout." ,,Já se snažím." Odpověděla mi. ,,Musíš víc." Zkusila to tedy ještě jednou. Ale výsledek byl stejný. ,,Moni." ,,Já vím zkusím to znovu." Byla na ní už patrná únava. Vlastně byla patrná na nás všech. Poslední dny jsme všechny věnovali tréninku. Vstávali jsme v sedm ráno a spát jsme chodili o půlnoci. Monča to zkusila znovu a znovu se to nepovedlo. ,,Leni, myslím, že bychom si měli všichni odpočinout. Jsme unavení a potřebujeme si odpočinout." ,,Musíme být připraveni." Odbyla jsem ho. Najednou se okolo mě ovinuly vodní provazy a pevně mě stáhly. ,,I ty si musíš odpočinout." Říkal, zatímco si mě házel přes rameno a odnášel z tréninkové místnosti.

Patrik

Poslední týden trénujeme od rána do večera. Jediné přestávky máme na snídani, oběd a večeři. Monika už toho měla opravdu dost a i na Lence, byli patrné známky únavy. I když se to snažila skrývat, já jsem to na ní poznal. Proto jsem ji svázal pevnými lany a odnášel jí pryč. Jinak by s tím nepřestala, dokud by jeden z nás nepadl k zemi vyčerpáním. A navíc, když budeme vyčerpaní nebudeme v boji moc platní. Odnesl jsem jí do postele, ale lana jsem okolo ní nechal. Počkal jsem, než usne. To netrvalo dlouho. Pak jsem z ní lana sundal a sám jsem také usnu.

Olivie

Poslední týden jsem Lenku, Patrika a Moniku skoro neviděla. Pokud jsem zrovna nezavítala do tréninkové místnosti, nebo nebyl čas nějakého jídla, tak jsem je opravdu neviděla. David a Martina dávali pozor na chod paláce. Já jsem každý den střežila každý kout říše. Ostatní se také připravovali na boj. Už týden jsme čekali útok Temného Lorda, ale stále se nic nedělo. Takové to ticho před bouří.

Carlisle

Hledal jsem Lenku a Patrika. Byl jsem v trénovací místnosti, ale tam nebyli. Pak jsem se vydal do kuchyně a jídelny. Ale tam také nebyli. Vydal jsem se tedy za Davidem. ,,Ahoj Davide, prosím tě neviděl jsi Lenku a Patrika?" ,,Ne, ale potkal jsem Moniku. Říkala, že si jdou všichni odpočinout. Takže budou nejspíš u sebe." Usmál se na mě a pak si šel zase po své práci. Rozhodl jsem se, že je nebudu budit a tak jsem se vydal podívat po Esme.


Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat