Posila

477 42 3
                                    

Patrik

Tma. Všude jen tma. Pak jsme zaslechl hlasy. ,,Co to sakra bylo?" ,,Nevím Alice, nikdy jsem nic takového neviděl." Došlo mi, že to jsou hlasy Carlisle a Alice. Pak jsem ucítil na čele chlad. Pomalu, jako ze sna jsem přicházel k vědomí. ,,Patriku jak ti je?" Ptal se mě starostlivě Carlisle. ,,Jo, jo dobrý." Řekl jsem mu, jen co jsem vyzkoušel všechny svoje údy. Rozhlédl jsem se po pokoji. Byli jsme u Lenky v pokoji. Vedle mě ležela Lenka, u které seděla Esme a u našich nohou ležela Monika, u které byla Alice. Otočil jsme se na Lenku a snažil se ji probudit. Po chvilce otevřela oči.

Lenka

Ucítila jsem na sobě něčí ruce a slyšela Patrikův hlas. ,,Leni co je s tebou." Pomalu jsem otevřela oči. ,,Ahoj jak je ti?" ,,D-D-Dobrý." Vykoktala jsem. Pomalu jsem se s Patrikovou pomocí posadila. ,,Nevíš co to bylo?" ,,To bylo spojení Patriku." ,,Tím myslíš?" Tím myslím, že tvoje sestřenka je další oživlý živel." Všechny pohledy v místnosti se přesunuly na Moniku. ,,Jsi si tím jistá Leni?" ,,Naprosto. Pamatuješ co náš učili." ,,No, že spojení živlů se může projevit různě." Matně hledal v paměti. ,,Ano jedním z projevů může být i výbuch." Připomněla jsem mu.

Esme

,,Páni. Další oživlý živel." Pomyslela jsem si. ,,Leni a ty víš, jaký je Monika živel?" ,,No to ještě nevím, její moc se projeví až časem." Odpověděla mi. Carlisle se přesunul ke mně a přitáhl si mě k sobě. ,,Myslím, že bychom se měli vydat na lov. Teď když tu bude další člověk, tak musíme mít všechno pod kontrolou." Prohlásil Carlisle. ,,Carlisle, myslím, že by tu s nimi měl někdo zůstat. Lenka je ještě slabá a Patrik na tom není o moc lépe." ,,Ano máš pravdu lásko." Usmál se na mě. ,,Alice, Rosalie, Esme a Jaspere, vy teď půjdete na lov a já, Edward, Bella a Emmett zůstaneme tady. Pak se prohodíme." Všichni souhlasili. Naše skupina okamžitě vyrazila na lov a ostatní sešli dolů, aby se Lenka a Patrik mohli trochu prospat.

Monika

Probudila jsem se v divném pokoji a hrozně mě bolela hlava. Pomalu jsem se posadila. Připadala jsem si, jako by se všechno kolem mě pohybovalo závratnou rychlostí. Pak jsem uslyšela Patrikův hlas. ,,Moni, jsi v pohodě?" ,,Neviděla jsem ho. ,,Všechno se točí." Odpovídala jsem na jakoukoliv jeho otázku.

Lenka

,,Všechno se točí." To stále opakovala. Měli jsme o ní strach. Tohle jsme nikdy nezažili a nepamatuji se, že by nám ve škole něco takového říkali. Carlisle se jí snažil pomoci, ale nic nezabíralo. Pak se najednou objevila ohromná záře v pokoji. Z té záře vystoupila. ,,Paní Olivie." Oslovila jsem ji. ,,Ahoj Leni, Patriku moc ráda vás opět vidím. Koukám, že jste objevili další živel." ,,Ano, ale není jí moc dobře." Odpověděla jsem jí. ,,Nebojte něco s tím provedeme." Přišla k posteli a položila jí ruku na čelo.




Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat