Lenka
Král Hyacint mi vysvětlil všechny okolnosti. Z jeho říše se dá utéci jen do dvou dalších světů. A to je svět, kde žije David s ostatními a pak náš svět. Dal mi tedy podrobný popis Rumburaka a vrátil se společně s ostatními domů. Carlisle s Esme si nás vzali stranou. ,,Co hodláte dělat?" Zeptala se nás Esme. ,,To ještě nevíme." Pokrčil Patrik rameny. ,,Tenhle svět je veliký a Rumburak může být kdekoliv." Dodala jsem. ,,Pak byjste měli jet na tu svatební cestu." Ozval se za námi Emmettův hlas. ,,Emmette." Otočil se na něj Carlisle. ,,No co, stejně nevědí kde ho hledat a tak to nikomu neublíží. A oni si alespoň užijí skvělé líbánky." ,,Myslím, že má Emmett pravdu." Otočil se na mě Patrik. ,,Teď stejně nemůžeme nic udělat." Pokývala jsem hlavou. ,,V tomhle máte asi pravdu." Přiznala jsem jim. ,,Tak nač otálet?" Zeptal se Patrik a vyhoupl si mě do náruče. Pak mě vynesl ven před dům a posadil mě do auta. Dokonce mě i připoutal, jako bych byla malé dítě. Hyacinta ubezpečil, že pokud se Rumburak objeví, tak ho zneškodníme a poslal všechny domů. Pak nasedl na místo řidiče a vyjeli jsme směr náš ostrov.
Esme
Lenka s Patrikem odjeli a stejně tak hosté. No a my jsme se pustili do úklidu. Uklidili jsme lavice a všechno co se dalo. Květiny, které vypadaly ještě k světu jsme dali do váz, které jsme roznesli po všech pokojích v domě. Zbytek květin jsme vyhodili. Bella s Alice a Emmettem se pak ještě pustili do drobných úprav naší zahrady. Já s Carlislem jsme trochu poklidili dům. To všechno jsme stihli udělat během tří hodin a protože nám počasí přálo, tak jsme se vydali zahrát si basebol.
Carlisle
Vyběhli jsme na naši louku. Edward a Emmett se pustili do přípravy louky, Rosalie, Jasper a já jsme si pohazovali s pálkou a míčky a Esme, Bella a Alice se posadili na kmeny poblíž našeho hřiště. Všechny přípravy stihli Emmett s Edwardem během dvanácti minut a pak jsme se všichni sešli na již připraveném hřišti. A Emm se samozřejmě hlásil, že nás rozdělí do týmů. Nikdo z toho nebyl moc nadšený, ale nechtěli jsme mu kazit radost. ,,Takže." Začal Emmett. Já, Edward, Jasper a Esme budeme v jednom týmu a Carlisle, Rosalie, Alice a Bella budou v druhém týmu." Rozhodl Emmett. První na pálce jsem byl já. Esme stála na první metě, Emmett na druhé a Edward na třetí. Jasper nám nadhazoval. Jasper hodil první míček a já jsem ho schválně odpálil tak, aby letěl nad Emmetta. Rychle jsem se rozběhl. Emmetta míček přeletěl a on okamžitě vyběhl aby ho zachytil. Než ho ovšem dostihl, tak já jsem byl v cíli. ,,Jedna nula pro náš tým." Vykřikla s nadšením Alice. Po mě šla na řadu Bella. Ta míček vypálila nad Edwarda. Ten ovšem míček zachytil a vyautoval ji, ještě před tím, než mohla doběhnout na domácí metu. Pak se tedy náš tým přesunul na chytání a Emmův tým na odpal. Jako první odpaloval Emmett. ,,Carlisle." Šeptla Alice, tak aby to Emmett neslyšel. Tím mi dala najevoj, že míč půjde na mě. Mrkl jsem na ní, jako poděkování a soustředil jsem se na hru. Bohužel se mi Emmetta vyautovat nepodařilo. Nakonec náš zápas skončil dvanáct ku desíti pro náš tým.
ČTEŠ
Cullenovi a oživlé živly
Fiksi PenggemarCo se stane, když se Cullenovi setkají s oživlými živly?