Carlisle
Přišel jsem k Lence. ,,Měl bych tě prohlédnout." ,,Carlisle nic mi není. Jen si příště musím dát pozor, abych to byla schopná udržet." Usmála se na mě. Pak jsem zaslechl za svými zády zakašlání. Byl to Eleazar. Vzal jsem tedy Lenku za ruku. ,,Leni, tohle jsou naši přátelé. Leni tohle je Eleazar a jeho žena Carmen." Představil jsem jim je. ,,Eleazare, Carmen, tohle je naše adoptovaná lidská dcera Lenka." Takhle to pokračovalo i s ostatními a pak jsme šli do domu. Posadili jsme se do obýváku a Lenka se skočila nahoru převléct, protože jak spadla, tak si halenku trochu potrhala.
Esme
S Carlislem jsme se posadili do křesla. Respektive Carlisle se posadil do křesla a mě si přitáhl na klín. Stejně tak se posadili do druhého křesla Eleazar s Carmen. Tanya, Kate a Garrett se posadili na pohovku. Ke klavíru se posadili Edward a Bella. Rose, Al, Jazz a Emm si přinesli z kuchyně židle a posadili se na ně. Vzali jednu navíc i pro Lenku. Lenka přišla chvilku po tom, co jsme se usadili. Měla na sobě modré šaty a modré balerínky. Moc jí to slušelo.
Lenka
Rychle jsem na sebe hodila modré šaty a k nim jsem si vzala modré balerínky. Seběhla jsem dolů a posadila se na volnou židli, která byla postavená vedle křesla, kde seděli Carlisle a Esme. ,,Carlisle a jak to, že tady s vámi žije člověk?" Zeptal se Eleazar. Místo Carlisle jsem mu odpověděla já. ,,Já nejsem člověk." Řekla jsem rázně. ,,Ne a co jiného? Drácula?" Zeptala se mě Irina. ,,Ne já jsem oživlý živel." ,,Oživlý co?" Nechápal Garrett. A v tu chvíli zazvonil zvonek. Zvedl se Edward, ale Al ho zastavila. ,,Leni, tohle je pro tebe." Zvedla jsem se ze židle a došla jsem ke dveřím. Byl za nimi Patrik a Monika. Nevěděla jsem, jestli je mám pozvat dovnitř a pak se ozval Edward. ,,Pojďte sem za námi."
Eleazar
Do obýváku přišli s Lenkou ještě dvě další osoby. Byl to jeden chlapec a jedna dívka. Carlisle nám je pak představil. Ten chlapec byl Lenky přítel a jmenoval se Patrik a ta dívka byla jeho sestřenka Monika. Všichni tři byli oživlé živly. Ale pořád jsme nevěděli co to jsou ty oživlé živly a tak jsme požádali Lenku, aby nám to vysvětlila.
Lenka
Eleazar si přál, abych mu vysvětlila, co znamená to, že jsme oživlí živly. Místo toho, abych mu to všechno popisovala, rozhodla jsem se jim to ukázat. Všichni jsme vyšli na zahradu. Patrik s Mončou se ke mně připojili. Stoupli jsme si do řady a k ostatním jsme se otočili zády. ,,Tak co Lenďas, co bude?" Křiknul na nás Emmett. ,,Potichu jsem napočítala do tří a všichni jsme vytvořili koule z naší moci. A na pět jsme je hodili do diváků. Samozřejmě ne zcela. Všechny tři koule jsme zastavili těsně před tím, než stačili do někoho narazit. Moje se zastavila před Carmen, Patrikova před Esme a Moniky před Jazzem. Pak jsme všichni chytili kouli jenom jednou rukou a druhou rukou jsme vyvolali symbol naší moci. Já jsem vyvolala plamen, který kouli pohltil, Patrik vyvolal ohromnou kapku vody, která pohltila jeho kouli a Monča vyvolala kořen, která stáhla její kouli do země. A tím jsme je zničili. Ze strany našeho obecenstva se ozvalo udivené ,,vau".