Lenka
Temný Lord vystoupil do čela svého vojska. ,,Jak vidím Olivie, na naši návštěvu jsi se připravila." Jeho úsměv měl vyzívavý podtón. Olivie vyšla před nás. ,,Čekal jsi snad něco jiného?" ,,Ne to opravdu nečekal. A jsem za to rád. Nemám totiž rád snadná vítězství." ,,Ještě není nikde psáno, že zvítězíš." Odpověděla mu vzdorovitě Olivie. ,,Ale prosím tě. S takovouhle amatérskou armádou nemáš šanci mě porazit." Usmíval se Temný Lord a mě už ta jeho nadutost začínala dohánět k šílenství. ,,Tak hele ty idiote. Přišel jsi bojovat, nebo jenom žvanit." Zařvala jsem na něj. Pohledy všech se na mě stočili. Na Temném Lordovi byli vidět známky překvapení, ale ty brzy nahradili známky zlosti. Nejspíš za tu poznámku o idiotovi.
Temný Lord
,,Co si to ta malá opice dovoluje. Nazvat mě idiotem." Nadával jsem jí v mysli. Vztek se ve mě vařil, ale přitom mě napadl zajímavý nápad. ,,Mě chceš nazývat idiotem, ty malá chuděrko. Uvidíme kdo z nás dvou je silnější." Usmál jsem se. ,,Vytvoříme duely. V prvním se utkám já s tebou ty chuděrko." ,,Dobře, souhlasím." Odpověděla mi sebejistě. Pak vystoupila další holka. ,,Já jí pomohu." Prohlásila pevně. A k ní se přidal ještě jeden kluk. A dokonce i Olivie. ,,Kdepak. S tou chuděrkou si to rozdám sám. Ty Olivie budeš bojovat s Katkou. O vás dva se podělí Roman a Drahomíra. Když nad námi vyhrajete, tak vás necháme na pokoji, ale pokud prohrajete, všichni ostatní se nám dobrovolně vzdají." ,,Souhlasíme, prohlásila Olivie.
Esme
Jako první šli na řadu Lenka a Temný Lord. Postavili se doprostřed mýtiny. ,,Ještě než tě rozdrtím jako hmyz bys mi mohla říct své jméno." ,,Jsem Lenka, ale nejsme tady pro to, abychom laškovali, ale abychom bojovali." ,,Hm jak si přeješ." Vytvořil jsem kouli temné energie a hodil ji po ní. A zasáhl. ,,Leni." Vykřikla jsem. Během vteřinky mě Carlisle držel v náručí. Lenka si sedla. Seděla a nic nedělala. Temný Lord se blížil k ní a v ruce obrovskou černou kouli. Chtěla jsem vykřiknout, ale Edward mě zastavil. ,,Esme klid, ona ví co dělá." Zašeptal, abychom to slyšeli jen my upíři. Sledovala jsem ten výjev a přesně ve chvíli, kdy hodil Temný Lord ohnivou kouli se Lenka vznesla. Sledovala jsem to s ústy otevřenými údivem.
Temný Lord
,,Co to kurva." Nechápal jsem jak se jí to povedlo. Házel jsem po ní další a další koule, ale vždy se jim ve vzduchu vyhnula. Vznášela se nademnou. Musím si udržet chladnou hlavu. Pořád jsem na to myslel, ale vztek mě pomalu začínal ovládat. Házel jsem koule už dokonale nepříčetně. Začínal jsem pociťovat únavu, ale nepřestával jsem. Nemohl jsem. Boj mě naprosto pohltil.
Lenka
Musím ho unavit. Věděla jsem, že v přímém boji bych proti němu neměla moc velkou šanci. Proto jsem využila svou moc k levitaci. Létala jsem z místa na místo a tím ho nutila čím dál rychleji házet ty jeho koule a tím ho čím dál více vyčerpávat. Teprve, když už byl dost vyčerpaný jsem vytvořila dvě velké ohnivé koule a oběmi jsem ho trefila. Padl k zemi a já jsem vytvořila obrovskou ohnivou pěst. I ta ho zasáhla. ,,Dobrá vzdávám se." Ale já jsem ho nemohla nechat žít. Věděla jsem, že pokud ho dnes nechám naživu zaútočí znovu. A navíc jsem musela pomstít svou kamarádku. ,,Tohle máš za Miladu." Vykřikla jsem a použila svůj nejlepší útok. Všude se rozlinula ohnivá záře a pak už byl slyšet jen výkřik Temného Lorda.