Návrat

517 43 2
                                    

Carlisle

Na chatě jsme zůstali ještě tři dny. Chodili jsme se koupat, Patrik nám ukázal jistá zajímavá místa poblíž chaty a také jsme si skočili ještě dvakrát na lov. Musel jsem uznat, že je v téhle zemi krásně. V pátek jsme se vydali domů. Sbalili jsme si všechny věci. Alice, Jasper a Edward s Bellou se rozhodli, že domů poběží po svých. Já, Esme, Emmett, Rosalie jsme se rozhodli jet naším novým autem.

Alice

Domů jsme dorazili o dvě hodiny dříve než ti co jeli autem. Než dorazili, tak jsme si vybalili a podívali se jaké škody tady Volturiovi nadělali. Dvě skleněné stěny v obývacím pokoji byly úplně rozmlácené, a kuchyň byla také v dost dezolátním stavu. A zahrada vypadala ještě hůře než dům. Takže hned jak přijeli ostatní, sbalili jsme se já, Esme a Jasper a vydali jsme se do města.

Lenka

Když Alice, Jasper a Esme odjeli, pomohla jsem Rose vybalit všem věci. Než jsme to dokončili, bylo to naše trio zpátky. Carlisle s Esme se pustili do opravy skleněných stěn v obývacím pokoji. Rose, Emmett, Edward a Bella se pustili do úklidu kuchyně a já s Patrikem, Alice a Jasperem jsme začali s úklidem zahrady. Já s Patrikem jsme zasadili nové růže, k plotu jsme zasadili živý plot a také nějaké tulipány. A Jasper a Alice se snažili alespoň trochu upravit trávník. Práce nám všem šla od ruky, takže za dvě hodiny jsme měli všechno hotové. Patrik se vydal domů, aby ujistil své rodiče, že mu nic není a my ostatní jsme se rozutekli do svých pokojů. V osm večer jsem uslyšela ohromný rámus. ,,Všichni dolů." Křičel Emmett. Vyběhla jsem z pokoje. Stejně tak i Carlisle, Esme, Jasper a Alice.

Esme

Emmett nás všechny hrozně vyděsil. Seběhli jsme všichni dolů. Tam seděla na pohovce Rose a Emmett mlátil vařečkou do spodní strany hrnce. ,,Emmette přestaň." Vykřikla jsem a přitom jsem si zacpávala uši. Ten zvuk byl strašný. Ucítila jsem na svých ramenou Carlisleovi paže. Ruce mi stáhl zpět k tělu a naštěstí Emmett přestal s tím nehorázným rámusem. ,,Tak co se děje Emme?" Zeptal se Carlisle. ,,Nepůjdeme si zahrát baseball?" Zeptal se Emm a udělal na Carlisle psí oči. Carlisle se na mě podíval. Jen jsem mu kývla a pak se podíval na Alice. I ta kývla. ,,Tak dobrá." Řekl Carlisle. ,,Super." Vykřikl Emm a všechny nás nahnal do pokojů, abychom se převlékli. Asi za deset minut jsme byli všichni připraveni. Kromě Lenky. ,,Kde je Lenka?" Zeptal se Emmett. ,,Zůstala nahoře. Je člověk takže s námi nemůže hrát." Upozornila ho Alice. Než jsme se nádali vyběhl Emm nahoru do Lenky pokoje. Pak se ozvalo. ,,Emmette pusť mě." A nakonec se Emmett objevil dole s Lenkou přes rameno. ,,Tak můžeme vyrazit." Řekl Emm a vyběhl z domu. ,,Emmette." Ozvalo se už z dálky. Všichni jsme se tomu zasmáli a pak jsme se vydali za nimi.

Lenka

Snažila jsem se mlátit, kopat a kroutit. Prostě o cokoli, co by mě osvobodilo z Emmettovi náruče. Ale to bylo marný. A svou moc jsem použít nemohla, protože jsem mu nechtěla ublížit. Doběhli jsme na louku za naší vesnicí. Moc dobře jsem ji znala. Byla na vysokém kopci. Tam mě konečně postavil na nohy a společně jsme čekali, až nás doběhnou ostatní.


Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat