Takové malé zpestření. Kapitola 15+
:-D
EsmePomalu jsme dokončovali přípravy. Však už bylo načase. Poslední dekorace jsme s Alice a Rosalie dodělaly ve čtyři ráno. Rychle jsme se tedy všichni ještě vydali na krátký lov. Já s Carlislem a Emmettem jsme se vydali na západ od našeho domu a ostatní to vzali na sever. Já jsem si ulovila dvě srny a Carlisle si ulovil tři. Emmett se nám po chvíli ztratil. Domů jsme se vrátili o půl sedmé. Já jsem se vydala rovnou do koupelny, kde jsem zalezla do sprchy. Pustila jsem si na sebe příjemně teplou vodu. Užívala jsem si to teplo tekoucí na moji pokožku. Pak jsem najednou ucítila závan studeného vzduchu. Chtěla jsem se otočit, ale dvě dlaně, které se mi položily na boky mi v tom zabránily. Tohle gesto mi vyvodilo na tváři úsměv. Pak jsem ucítila něčí rty na svém rameni. Ty rty se pomaličku přesouvaly z mého ramene na krk a u krku do vlasů. Tam se na chvilku zastavily a za chvilku už pokračovaly přes druhou stranu krku k druhému rameni. Teprve, když rty neznámého skončily u druhého ramene, tak mě dotyčný obrátil k sobě čelem. Kdo jiný by to mohl být než Carlisle. Jeho rty se hladově a vášnivě přisály na ty mé. Náš polibek byl dlouhý a vášnivý, ale přesto jemný. Když se naše rty od sebe oddělily, chtěla jsem mu něco říct, ale dřív než ze mě vypadlo slovo mi Carlisle položil prst na rty. Vzal mi z ruky sprchu a připevnil ji na stěnu tak, aby voda tekla na nás oba. Pak vzal jemně moje prsa do svých rukou a pomalu a jemně si s nimi hrál. Lehce je mačkal a sem tam mi zatáhl za bradavky. To u mě vyvolalo, pro něj velmi známou reakci. Z úst mi utíkali slastné vzdychy. Všimla jsem si Carlisleova velikého úsměvu. Po chvíli připojil ke svým rukám i své rty. Jemně mě líbal na rty a pak přes bradu sjížděl až na krk a zase zpátky. A přitom si stále hrál s mými prsy. Vsunula jsem mu jednu ruku do vlasů a tou druhou jsem se chtěla dotknout jeho chlouby. Ale jeho ruka mě zastavila. Lehce zavrtěl hlavou a mou druhou ruku přesunul do jeho vlasů. Pak se vrátil k předchozí náplni práce. Mé tělo se třáslo rozkoší. Bylo přímo dychtivé po jeho dotycích. Když už jsem myslela, že už to déle nevydržím, tak mě Carlisle natlačil na stěnu sprchy. Opatrně a jemně, jako bych byla ze skla do mě vniknul. Nejdříve přirážel pomalu a nezapomínal přitom dále laskat moje tělo. Pomaličku zrychloval. Když už se dostal k opravdu rychlému přirážení, tak námi oběma projela obrovská vlna. Vyvrcholili jsme společně. Carlisle položil svou hlavu na tu mou a rychle mě políbil. ,,To bylo úžasné." Vydechla jsem. ,,To je slabé slovo." Slyšela jsem v jeho hlase úsměv. Pak jsme se společně osprchovali. Jen co jsme ze sprchy vylezli, ozvalo se dole bouchnutí dveří. Carlisle mě tedy ještě rychle políbil na rty a zmizel v šatně.