Loučení

360 34 3
                                    

O týden později

Patrik

Lenka se rychle zotavila. Za dva dny už byla v pořádku. Pak jsme pomáhali Davidovi zorientovat se ve všech těch papírech, které tady zůstaly po Olivii. 

Lenka

Rozhodli jsme se s Patrikem, že se v neděli vrátíme společně s Cullenovými domů. Zabalili jsme si všechny naše věci a pak nás čekalo loučení. Rozloučit se přišli všichni obyvatelé paláce. S Davidem jsme se domluvili, že sem budeme jezdit jednou za dva měsíce. To kdyby s něčím potřeboval pomoci a nebo, kdyby bylo potřeba svolat koncil.

Esme

V neděli jsme se vrátili domů. To by člověk nevěřil, jak za ty tři měsíce, co jsme tu nebyli, ten dům spustl. Pavouků a jiné havěti tu bylo více než dost a v domě to páchlo, jako kdyby tu zemřelo nejmíň deset lidí a jejich mrtvoly tam tleli ještě dneska. S Lenkou jsme otevřeli všechna okna a vymetli všechnu havět. Bella s Alice smetli všechen prach a přinesli nějaké květiny do květináčů, aby to tady trochu oživili. Carlisle s Jazzem se vydali nakoupit Lence nějaké jídlo. Emmett a Edward šli odstranit nějaké větve a listí spadané na zahradě. Zřejmě tu v době naší nepřítomnosti byla nějaká silnější bouře. A Rosalie zkontrolovala všechna auta, aby nebyla poškozená. Ani bych se nedivila, kdyby se do nich dostaly myši, nebo něco jiného a zničili je.

Carlisle

S Jazzem jsme zajeli do Port Angeles nakoupit Lence nějaké jídlo. Koupili jsme pečivo, nějaké uzeniny, jogurty, pizzy, a pár dalších věcí. Pak jsme se vrátili domů. Práce v domě a jeho okolí už značně pokročila. Zahrada byla uklizená a v domě už nebylo ani vidu ani slechu po pavoucích a dalším hmyzu. A ani po prachu. Jen ve vzduchu byl ještě cítit ten smrad, který tady byl když jsme přijeli, ale už ho tu nebylo tolik. Esme mi pomohla uklidit všechno jídlo a ostatní si šli po své práci.

Alice

Když bylo všechno hotové, vydali jsme se všichni, kromě Lenky na lov. Bylo šest hodin, když jsme vyrazili. Běželi jsme asi půl hodiny, než jsme narazili na obrovské stádo jelenů. Byli na rozlehlé mýtině. Rozdělili jsme se do dvojic a obešli jsme mýtinu ze všech stran.

Lenka

Patrik s Monikou odjeli hned po našem návratu domů, a když pak odešli na lov i ostatní, zůstala jsem v domě sama. Ohřála jsem si dvě nožičky párků a rychle jsem je snědla. Pak jsem se vydala na zahradu, kde jsem šla opět trénovat svou moc. Vzala jsem si sebou černou knihu. Posadila jsem se na zahradě do trávy a začala jsem knihou listovat. Zaujal mě jeden úkol. Jmenoval se tornádo. Rozhodla jsem se ho zkusit. Postavila jsem se doprostřed zahrady. Soustředila jsem všechnu svou moc do jednoho bodu na hrudi. Pak jsem se roztočila. Točila jsem se, až se mi zamotala hlava a já jsem padla k zemi. Jakmile se mi hlava přestala točit, zkusila jsem to znovu. A znovu se mi to nepovedlo. Když jsem to zkoušela po sedmé a po sedmé jsem spadla, uslyšela jsem Emmettův smích. ,,To se snažíš si zlámat nohy?" Pak jsem ucítila něco chladného okolo sebe. Byli to Carlisleovi ruce, které mě postavili na nohy. ,,Jo, ale zatím se mi to ještě nepovedlo." Usmála jsem se na něj.





Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat