Esmin život

365 30 2
                                    

Lenka

Nevím co se dělo, ale probudila jsem se doma ve své posteli. Vstala jsem a šla se podívat po ostatních. ,,Carlisle?" Křikla jsem do domu. Nic se neozvalo. ,,Esme?" Zase nic. Kde sakra mohou všichni být. Seběhla jsem dolů a vyšla jsem na zahradu. Ani tam nikdo nebyl. Pak se nebe zatáhlo a začalo pršet. Stála jsem tam v noční košili, na dešti a úplně sama.

Alice

Lenka ležela v posteli a hrozně sebou házela. Vykřikovala Carlisleovo a Esmino jméno. ,,Leni, Leni." Snažila jsem se jí probudit. Podařilo se mi to. Vyletěla do sedu a rychle dýchala. ,,Leni, klid to byl jen sen." Snažila jsem se jí uklidnit. ,,A-A-Alice kd- kde jsou Carlisle a Esme." Snažila se zklidnit svoje dýchání. ,,Klid Leni Carlisle je dole a Esme." ,,Co je s Esme." Mlčela jsem. ,,Alice mluv prosím tě." ,,Esme jsi sice život zachránila, ale ona je v takovém divném transu. Vypadá, jako že spí, ale upíři spát nemohou. Nevíme, co s ní budeme dělat. Carlisle u ní sedí už celé tři dny, které ty jsi prospala." Vysvětlila jsem jí.

Lenka

Po Aliciných slovech jsem vyskočila z postele a rychle jsem ještě v noční košili seběhla k telefonu. Při tom jsem pozdravila Carmen a Eleazara, kteří seděli v obývacím pokoji. Alice běžela za mnou. ,,Leni, co si dáš k snídani?" ,,To je jedno Alice." Křikla jsem na ní od telefonu a rychle vytočila Patrikovo číslo. Zvedla to jeho maminka. ,,Prosím Nováková. ,,Dobrý den Marie, to jsem já Lenka." ,,Ahoj Leni, jak se máš?  Dlouho jsem tě u nás neviděla." ,,Daří se mi dobře, mohla byjste mi dát k telefonu Patrika prosím." ,,Jistě, vydrž chviličku."  ,,Ahoj Leni, jak je ti." ,,Ahoj jsem v pořádku. Prosím tě, vem sebou Moniku a přijeďte sem. Všechno ti pak vysvětlím pa." Ukončila jsem hovor a vyběhla jsem zpátky do svého pokoje. Dala jsem si rychlou sprchu. Pak jsem na sebe hodila bílé spodní prádlo, bílou košili a černé legíny. K tomu jsem se vzala černé balerínky. Pak jsem si vzala černou knihu a posadila jsem se do křesla ve svém pokoji.

Carmen

Sledovali jsem s Eleazarem nějaký romantický film. Když tu se okolo nás prohnala Lenka v noční košili a hned za ní se hnala Alice. ,,Dobré ráno." Pozdravila nás. ,,Dobré." Odpověděli jsme jí překvapeně. Pak na sebe s Alice chvíli pokřikovali něco ohledně snídaně. Chvíli na to byl klid a pak se Lenka okolo nás prohnala zpátky nahoru. Asi za půl hodinky se rozezvoněl zvonek a Lenka, tentokrát už oblečená seběhla dolů a letěla rovnou ke dveřím. Pak se zase společně s Patrikem a Monikou nahoru do svého pokoje. A chvíli na to proběhla okolo nás nahoru Alice s talířem plných palačinek. ,,Dneska je to tady jako na ministerstvu. Prohlásil Eleazar a jemně mě políbil do vlasů. Pak jsme se rozhodli vyrazit na lov.

Patrik

Lenka mi vysvětlila o co jde. Lenka dokázala vrátit Esme tělo a duši, ale nedokázala jí vrátit život. A tak jsme společně hledali jak Esme vrátit zpět do života. A našli jsem ho. Sice nám to chvíli trvalo, ale našli jsme to.




Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat