Přesun

355 32 3
                                    

Po třech letech

Nikdo

Cullenovi se před týdnem znovu přestěhovali. Patrik i Monika se stěhovali s nimi. Cullenovi je příjmuli mezi sebe a tím se stali dalšími členy rodiny Cullenových. Přestěhovali se do Forks. Už to bylo devadesát let, co odsud odjeli.

Carlisle

Přihlásil jsem všechny do školy ve Forks. Ráno v sedm jsem se tam společně s nimi vydal, abych vyřídil nějaké formality. O půl osmé jsme všechno vyřídili a já pak jel rovnou do práce. Esme dneska jela vyřídit nějakou zakázku.

Lenka

Carlisle nám všem předal naše rozvrhy a plánky. I když, plánky jsme mohli zahodit, vzhledem k tomu, že zbytek Cullenových to tady znal velmi dobře. První hodinu jsem měla angličtinu s Alice. Šli jsme společně do učebny číslo osm. Posadili jsme se do poslední lavice u dveří. Mnoho našich nových spolužáků se po nás otočilo. Chvilku nás pozorovali a pak se dva takový namachrovaní pitomečci přiblížili k naší lavici. Jeden se naklonil nad Alice a ten druhý nademnou. ,,Ahoj krásky, tak co nešli byste večer někam?" Zeptal se ten co se naklonil nad Al a ten co se nakláněl nademnou se jen blbě usmíval. ,,Půjdeme rády." Usmála se Al a mrkla na mě. Oba kluci se usmáli. ,,Ale až támhle na tom stromě porostou koblihy a místo ptáčků na něm budou hektolitry piva." Dodala Alice a obě jsme se začali smát. Ti dva se zamračili. Než jsem se nadála, držel mě jeden za paži a vytáhl mě z lavice. Podívala jsem se po Alice. I ona stála na nohou. ,,Au, to bolí." Osopila jsem se na něj. ,,A co s tím uděláš." Usmál se škodolibě a jeho stisk zesílil. Já jsem se taky usmála a pak jsem se začala soustředit.

Alice

Držel mě dost pevně na lidskýho kluka. Nebolelo mě to, ale nesměla jsem se prozradit. Přemýšlela jsem jak se dostat z jeho stisku. Když tu ten druhý zařval. ,,Au." V tu chvíli jsem prudce trhla rukou a osvobodila jsem se. S Lenkou jsme k sobě přiskočili. Ti kluci se pomalu vzpamatovávali, když tu zazvonilo. Naštěstí pro nás. Se zvoněním vešel i učitel, a tak jsme se všichni přesunuli na svá místa. ,,Co jsi mu provedla?" Zeptala jsem se Lenky šeptem. ,,Trochu jsem mu ohřála tu jeho ledovou kůži." Usmála se. Ke konci hodiny jsem se jí zeptala. ,,Jakou máš další hodinu." ,,Dějepis v desítce." Odpověděla mi. ,,Dobře tak já tě tam doprovodím." Po hodině jsem jí dovedla dovedla k desítce. Tam už na ní čekala Bella. ,,Ahoj Al, Leni." ,,Ahoj." ,,Tak co holky, jaká byla první hodina." ,,Celkem v klidu." Usmála jsem se na ní. ,,Tak jo holky, musím jít. Užijte si to." Popřála jsem jim, a vydala jsem se do dvojky na zeměpis, kde už na mě čekal Jasper.

Bella

 S Lenkou jsme se posadili do poslední lavice u okna. ,,Tak jaká byla hodina s Alice?" ,,Skvělá." Usmála se Lenka. ,,Víš chtěla bych dneska navštívit svého kamaráda Jacoba. A napadlo mě, jestli by jsi nejela se mnou?" ,,Ráda." Odpověděla mi. Pak zazvonilo na začátek hodiny. Byla jsem ráda, že se Lenka ke mně připojí. Bude fajn, mít někoho s kým bych mohla mluvit o Quiletech. Radovala jsem se.




Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat