Lenka
Včerejší zbytek dne jsme strávili s Alice a ostatními děvčaty od Cullenů nad výběrem svatebních šatů. Dneska jsme nikdo nešli do školy, protože svítilo slunce. S Patrikem jsme vstávali až v deset hodin dopoledne. Esme nám připravila snídani. Rychle jsme ji do sebe naházeli a pak jsme se šli trochu upravit. Dali jsme si s Patrikem společnou sprchu. V jedenáct už nám na dveře bušila Alice. Lehce jsem si povzdechla. Patrik se potutelně usmíval. Hodila jsem po něm vražedný pohled. Otevřela jsem dveře našeho pokoje. Al vtančila dovnitř a podívala se na mě. ,,Ahoj, tak jak jste se vyspali?" ,,Dobře." Oznámil jí Patrik. ,,Tak to je dobře." Usmála se. Pak mě i Patrika za ruku a táhla nás dolů.
Alice
Měli jsme s Rose, Bellou a Lenkou vybrané troje šaty. Ale nakonec jsme se s Bellou a Rose dohodli, že Lence ty šaty ušijeme. Zkombinovali jsme všechny tři šaty. Ještě večer jsem si sehnala látku a pustila jsem se do práce. Pracovala jsem na nich celou noc. Ale musela jsem uznat, že byli dokonalé. Byli krásné bílé. Výstřih byl kulatý, přesně formoval Lenky krásná, plná ňadra. V oblasti prsou byli vyšité hnědé vzory. Pod tím byl korzet, který končil v pase. A od pasu dolů měli krásnou skládanou sukni. Na každém přeložení byli stejně krásné hnědé vzory, jako v oblasti prsou. Dovedla jsem Lenku dolů a Patrika se ujmul Carlisle a Jasper. Ti ho odvedli do Carlisleovi pracovny. Protože já jsem celou noc pracovala na Lenky svatebních šatech a Rose zase ušila oblek pro Patrika. Jen co Lenka uviděla ty šaty tak vydechla. ,,Al ty jsou úžasné." Usmála jsem se. Její ocenění mě velmi potěšilo.
Esme
Sledovala jsem, jak Alice pomáhala Lence do šatů. Moc jí slušeli. ,,Perfektně ti sedí." Usmála se Alice. ,,Moc ti děkuji Alice." Zašeptala. Pár slziček dojetí ji steklo po tváři. Opatrně si šaty zase svlékla a Al je odnesla zpět do jejího pokoje. Jen co se vrátila posadili jsme se já, Lenka a Al na pohovku a Bella naproti nám do křesla. ,,Už jste přemýšleli o termínu svatby?" Zeptala jsem se. ,,Ano, ale ještě jsme se nedomluvili." Odpověděla mi Lenka. ,,A co by jsi řekla na čtrnáctého února?" Zeptala se Alice. ,,Jako na Valentýna?" Otočila se na ní Lenka. ,,Ano, na Valentýna." Usmála se Al. ,,Ale to je už za tři týdny." Otočila se na ní Lenka vyděšeně. Al se začala smát. ,,Ano, ale to všechno v pohodě stihneme." Lenka se na ní podívala, jako jestli to myslí vážně, nebo jestli to byl vtip. Podle Aliciny tváře poznala, že to myslí vážně. ,,Tak dobře, pokud to stihnete." Podpořila jejich návrhu.
Lenka
S Alice jsme dále řešili svatbu. Vyřešili jsme květiny i hudbu. Rozhodli jsme se uspořádat svatbu, která bude podobná té, jakou měla Bella. Svatba se bude pořádat na zahradě u našeho domu. Jako květiny do kytic, použijeme modré růže. Taky jsme se rozhodli přinést několik lavic ze dřeva. Pak přišel i Patrik s ostatními kluky. Carlisle se posadil k Esme na pohovku. Al se přesunula s Jazzem do křesla a Patrik se posadil ke mně na pohovku. Edward a Emmett byli na lovu. Jen co se kluci posadili, pokračovali jsme v řešení dalších svatebních problémů.