Lenka
Aby jsme to urychlili, přenesla jsem nás k Patrikovi domů. Vysvětlili jsme jeho rodičům, kde budeme, že sebou bereme i Moniku a hlavně jsme se s nimi rozloučili. Protože nebylo jisté, že se ještě někdy uvidíme. Pak jsem nás přenesla ke Cullenům. Objevili jsme se v obýváku. Tam byli jenom Emmett a Jasper. ,,Emme kde jsou ostatní?" Zeptala jsem se ho. ,,Alice, Rose a Bella jsou nahoře a ostatní šli na lov. Proč?" ,,Na otázky není čas. Prosím tě sežeň ostatní, potřebuji s nimi mluvit." ,,Leni, to nemyslíš vážně." Přiběhla Alice a plakala. Nejspíš měla vizi. ,,Emmette sežeň je prosím." Na ta slova Emm vyrazil ohromnou rychlostí z domu a Jasper se snažil Alice uklidnit.
Esme
Byla jsem s Carlislem a Edwardem na lovu, když za námi přiběhl Emm. ,,Musíte jít rychle domů. Lenka s vámi potřebuje mluvit." Nic víc neřekl a utíkal směrem k našemu domu. Vydali jsme za ním. ,,Co se mohlo stát?" Tohle mi šlo celou dobu hlavou. Doběhli jsme domů. Všimla jsem si Alicina výrazu. Zatrnulo ve mně. ,,Co se mohlo stát?" A na tuhle otázku mi hned dala odpověď Lenka. ,,Musím vám něco říct." Řekla, jen co jsme se usadili. ,,Co se děje zlatíčko?" Zeptala jsem se jí. Jen se na mě smutně podívala. ,,Před chvíli za námi byla Olivie. Potřebují pomoc. Jejich úhlavní nepřítel je chce napadnout a oni nejsou dostatečně silní, aby se mu ubránili. A proto jim já, Patrik a Monika půjdeme na pomoc. Takže jsem vám chtěla říct, že vás mám moc ráda a také poděkovat vám za pomoc, kterou jste mi poskytli a za lásku, kterou jste mi tady dávali."
Alice
Lenka už skončila svou řeč. Jenže neřekla to hlavní. Vytrhla jsem se z Jazzovi náruče a postavila se proti ní. ,,A to hlavní jim jako neřekneš?" Zakřičela jsem na ní. Lenka sebou trhla a ostatní se na mě podívali pátravým pohledem. Jedinému Edwardovi došlo co tím myslím, když si prošel mé myšlenky. ,,To jsi nám chtěla zatajit?" Zeptal se jí pro změnu on. ,,Nechtěla jsem vám přidělávat starosti." Řekla. ,,Leni řekni nám prosím všechno." Požádala ji Esme. ,,No dobře je pravděpodobné, že tenhle boj proti Temnému Lordovi nepřežijeme." ,,Cože." Vykřikla Esme a Carlisle měl co dělat, aby ji udržel u sebe. ,,To přeci nejde. Ne, ne, ne." Plakala Esme a Carlisle se jí snažil uklidnit. Pak promluvil Edward. ,,Půjdeme s vámi." ,,Ne to po vás nemůžu chtít." Odporovala mu Lenka. ,,Leni, ty teď patříš do naší rodiny. Jsi jejím členem. A v téhle rodině platí, že její členy chráníme. Za ten měsíc co jsi tady s námi, jsi nám všem přirostla k srdci. Jsi jako má dcera a Patrik jako můj syn. Takže vás v tom nenecháme." Dokončil svou řeč Carlisle. ,,Tak dobře." Podvolila se nakonec Lenka.
Patrik
Žádné věci jsme si nebrali sebou, protože jsme věděli, že tam budeme mít všechno, co budeme potřebovat. Takže jsme se všichni chytili za ruce a Lenka nás všechny přenesla do paláce, který patřil Olivii. Přenesla nás přímo do Velkého sálu. Olivie tam byla i s Davidem a Kateřinou. ,,Leni." Vykřikl David a přiběhl k nám. Vzal Lenku do svého objetí a chvilku s ní točil. Lenka, byla totiž Davidova nejlepší kamarádka. ,,Kde se tady bereš?" ,,Přišla jsem vám pomoci, Olivie ti to neřekla?" ,,Ne." Otočil se na ní. Olivie jen pokrčila rameny a přišla také blíž k nám. ,,Je dobře, že už jste tady. A kdo je to tady s vámi?" ,,Olivie, tohle je má nová rodina." Prohlásila Lenka.