Schovka

607 56 1
                                    

Carlisle
Patrik nás navigoval k nějaké chatě, která patří jeho rodičům. Běželi jsme už skoro dvě hodiny a Lence se ještě pořád dařilo udržet štít nad naším domem. ,,Jsi šikulka." Křiknul na ní Patrik. ,,Ale už jí nemusíš udržovat, jsme už dost daleko." Lenka ho poslechla a únavou mi usnula v náruči.

Esme
Lenka usnula Carlisleovi v náruči. A ani se jí nedivím. Vždyť udržet tak velkou ohnivou kopuli okolo našeho domu osm hodin by dokázal málokdo. Asi za tři hodiny jsme se dostali během k takové malé chatě. Patrik slezl Jazzovi ze zad a šel ke dveřím chaty. Sáhl pod starou rohožku s nápisem vítejte a vytáhl klíč. Rychle odemkl a pustil nás dovnitř. ,,Nahoře jsou tři pokoje. Ten úplně vpravo bude můj, Lenky, Carlisle a Esme. Ten uprostřed bude Alice a Jaspera. Je hodně malý." Vysvětlil, asi se bál, aby to nevypadalo, že má Jazze s Alice nejradši, že jim dává samostatný pokoj. ,,A Bella, Edward, Rosalie a Emmett budou v tom úplně na levo. Všichni jsme se tedy rozprchli do svých pokojů.

Patrik
Poprosil jsem Carlisle, aby Lenku odnesl nahoru a uložil ji do postele. Já jsem se pak vydal před chatu, kde byl signál, abych zavolal rodičům kde jsem a proč. Naštěstí pro mě jsem si při poslední návštěvě chaty nechal uvnitř nějaké oblečení. Když jsem si vyřešil všechny telefonáty, šel jsem za Esme. ,,Esme je potřeba nakoupit nějaké jídlo." ,,Jo dobře půjdeme nakoupit." A už běžela nahoru pro peníze. Já jsem došel pro nějaké tašky, do kterých jídlo naskládáme. K Esme se připojil ještě Carlisle. Čekali na mě před chatou. ,,Tak kudy?" Zeptala se Esme. ,,Esme víš nejbližší obchod je odtud třicet kilometrů. Musím dojít za kamarádem Lukášem, který bydlí nedaleko, jestli by mi půjčil auto." Vysvětlil jsem jim situaci a vydal jsem se společně s nimi k vesnici, kde Lukáš bydlel. Došli jsme tam asi za dvacet minut. Esme a Carlisle zůstali za rohem a já jsem zazvonil na Lukášův zvonek. Ve dveřích se objevila jeho přítelkyně Katka. ,,Čau Kačí. Je Luky doma?" ,,Čau Páťo jo je. Lukyne máš tu návštěvu." Křikla dovnitř domu a usmála se na mě. ,,Díky Kačí." ,,V pohodě Páťo, Lenka je tu s tebou?" ,,Jo je. Proč?" ,,Co zajít zejtra večír na zábavu?" ,,Ještě ti dám vědět." ,,Ahoj Páťo." ,,Zdar Luky hele půjčíš mi prosím auto. Potřebuji zajet do města." ,,Jo počkej." Na chvíli zmizel uvnitř a pak se objevil zpátky ve dveřích. ,,Chytáš?" Kývnul jsem a on mi hodil klíče. ,,Díky." ,,Zamálo. A až mi ho budeš vracet, tak sebou vezmi i Lenku." ,,Jasně a díky kámo." Křikl jsem na něj a zalezl jsem do garáže, kterou mi otevřel.

Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat