Svatební den III.část

320 29 1
                                    

Lenka

Rozhovor s Esme mě trochu uklidnil. Vyprávěla mi jak se cítila ona sama ve svatební den. Prý kdyby byla v té době člověk, tak by snad celé ráno strávila na toaletě a zvracela, jak byla nervózní. Pak mi vyprávěla i o tom, jak svadbu prožívali i ostatní členky Cullenovic rodiny. Pak už musela odejít, tak mi dala pusu do vlasů a povzbudivě se usmála. Po chvíli přišel Carlisle. ,,Připravená?" Zeptal se mě s milým a uklidňujícím úsměvem. ,,Snad." Usmála jsem se na něj. ,,Nemám zavolat Jaspera?" ,,Ne to je dobrý." Usmála jsem se. Carlisle jemně přikývl a nabídl mi rámě. Roztřeseně jsem ho přijala a pomalu jsme vyšli z pokoje. Carlisle mě vedl ze chodů do obýváku a z obýváku na červený koberec. Všichni povstali. Nevím proč, ale najednou se mi zamotala hlava a setmělo se mi před očima. Pak jsem kolem sebe ucítila chladné ruce a obestřelo mě nevědomí.

Carlisle

Když všichni svatebčané povstali chtěl jsem pokračovat v chůzi, ale Lenka najednou zastavila a zakroutila hlavou a pak omdlela. Stačil jsem jí zachytit těsně před tím, než dopadla na zem. Za sebou jsem slyšel Patrika. Přiběhl k nám a během chviličky si vzal Lenku do náruče. ,,Vem jí do ordinace." Řekl jsem mu a pohledem jsem vyhledal Edwarda. ,,Uklidníš to tu?" Poslal jsme mu myšlenkou. Pokývl hlavou na znamení souhlasu. Esme se během našeho rozhovoru objevila u mně. Vzal jsem jí za ruku a odtáhl jsem jí nahoru do ordinace. Patrik mezitím položil Lenku na lehátko. Já jsem jí vzal krev a začal jsem dělat základní vyšetření. Když jsem byl skoro hotov, tak se její krev začala vařit. Uskočil jsem od té ampulky s krví. Během další vteřiny se vařící krev proměnila v plamen a Lenky tělo se vzneslo ke stropu. ,,Co se to?" Patrik mě nenechal domluvit. ,,Myslím, že Lenka právě dosahuje nové úrovně své moci, která se nazývá Rorix." Řekl Patrik a sledoval Lenky tělo. Její vlasy se rozpustili a objevili se jí v nich ohnivé melíry. Pak její tělo obkopily plameny a vytvořily kolem jejího těla kokon. Pak se pokojem rozlila ohromná záře. ,,K zemi." Vykřikl Patrik a já jsem strhl Esme k zemi. Dal jsem si pozor, abych jí neublížil. Pak se ozvala ohromná rána. Rána, která byla podobná výbuchu. Během několika sekund se v pokoji objevila Alice, Rose a Emmett. ,,Jste v pořádku?" Otočili se na nás.

Lenka

Zaslechla jsem hlasy. ,,Jste v pořádku?" Říkaly. Nevěděla jsem co se děje, ale cítila jsem se jinak. Byla jsem silnější a jako by větší. Otevřela jsem oči a posadila jsem se. Byla jsem v Carlisleově ordinaci a pohledy šesti lidí mě propalovali. ,,Leni, jak je ti?" Zeptal se mě Patrik. ,,Dobře, ale cítím se jinak." Řekla jsem. ,,A co se vlastně stalo?" ,,Dosáhla si nové úrovně své moci." Řekl Patrik. ,,Nové úrovně." Nemohla jsem tomu uvěřit. ,,Patrik mě vzal za ruku a přivedl mě řed zrcadlo. Opravdu jsem byla jiná. V mých vlasech se třpitili ohnivé melíry a má kůže měla o trochu světlejší nádech. Mé oči měli ještě trochu tmavší barvu hnědé než obvykle. ,,Páni vydechla jsem." Pak do Carlisleovi ordinace vtrhla Monča. ,,Jste vy dva v pořádku?" ,,Jo Lenka jen dosáhla úrovně Rorixu." Usmál se na ní Patrik. ,,To je paráda." Zavískla Monča. S Patrikem jsme se zasmáli. ,,Tak a co svatba? Dokončíte ji?" Otočila se na nás Esme a Carlisle jí pevně objal. Podívala jsem se na Patrika a oba jsme jednohlasně řekli. ,,Dokončíme."

Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat