Nepřítel z jiného světa

302 30 2
                                    

Lenka

,,Leni, měla jsem vizi. Byl v ní nějaký muž v takových fialových hadrech. Vypadal jak ze středověku a měl na ruce velký prsten s takovým divným modrým kamenem. V té vizi jste se mu s Patrikem postavili a on Vás pomocí toho prstenu proměnil v dva krkavce." Řekla a ve tváři měla psaný výraz zděšení. ,,Kdy se to mělo stát Alice?" Vypadlo po chvíli z Patrika. ,,Myslím, že tak za tři dny." Odpověděla mu Alice. Pohlédla jsem na Patrika. Věděl, jak na mě Alicina slova působila a přitáhl si mě víc do náruče. ,,Co budete dělat?" Zeptal se po chvíli mlčení Jasper. ,,Myslím, že by bylo rozumné promluvit s jejich veličenstvi z pohádkové říše. Zašeptala jsem. Patrik se mnou souhlasil. A tak jsme pomocí prstenu otevřeli průchod do kouzelné říše. Vyšli z něho jejich veličenstva král Hyacint a královna Anastázie. Za nimi pak i Vigo a ještě jedna dáma. ,,Dobrý den Vaše Veličenstva." Pozdravili jsme je s Patrikem. ,,Dobrý den." Oplatili nám pozdrav. 

Alice

Ještě před tím, než šla Lenka s Patrikem přivolat ta veličenstva, tak mě poprosili, jestli bych jim mohla nakreslit podobiznu toho člověka, kterého jsem viděla ve své vizi. Jen co ta jejich veličenstva společně s dalšími dvěma lidmi přišla, tak jsem dokončila jeho podobiznu. ,,Alice." Zavolala mě Lenka. ,,Už jdu." Křikla jsem na ní z kuchyně, kam jsme se všichni přestěhovali, abychom nějak nenarušili příchod jejich veličenstev. Přiběhla jsem společně s Jasperem k Lence a oba jsme se uklonili. Král nám pokynul a já jsem rychle předala Lence obrázek. Pak jsme se chtěli s Jazzem ztratit, ale Lenka nás pohledem zastavila.

Lenka

Alice mi dala obrázek s podobiznou toho muže, který nás napadl v její vizi. ,,Je tohle ten muž, před kterým jste nás přišli nedávno varovat?" Zeptala jsem se jich a podala podobiznu králi Hyacintovi. ,,Ano, to je Rumburak." Řekl Hyacint a královna Anastázie, které potom podobiznu ukázal přikývla hlavou. ,,Dobře, tak ten váš Rumburak, se tu má objevit tak za tři dny." Informovala jsem je. ,,Dobře, ale bude s tím jistá potíž." Řekl Vigo. ,,Prosím?" Otočila jsem se na něj a i král Hyacint se tvářil dostatečně zmateně. ,,Vaše veličenstvo, nestačil jsem Vám to ještě říct, ale z mých komnat zmizel kouzelný plášť a s ním i kouzelný prsten." ,,A to si mi dovolíte říci až teď pane Vigo?" Zvýšil na něj hlas král Hyacint. ,,Moment." Přerušila jsem je, vzhledem k tomu, co nám před tím řekla Alice. ,,Jaký prsten?" ,,Kouzelný, je to zvláštnost naší říše. Dokáže vyplnit každé přání jeho majitele." Vysvětlil mi král Hyacint. ,,A ten prsten má takový velký modrý kámen uprostřed?" Zeptala se Alice. ,,Ano." Řekl jí pro změnu pan Vigo. Alice na mě významně pohlédla.

Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat