Lenka
Kristián mě popadl do náruče a nesl mě pryč. Prala jsem se s ním. ,,Kristiáne pusť mě. Pusť mě nech mě." Křičela jsem. Po asi deseti minutách mě pustil na zem. Utekla jsem od něj co nejdál a pak jsem se postavila proti němu čelem. ,,Nech mě být. Nechci ti ublížit, ale pokud mi nedáš na vybranou tak tě zabiju." Křičela jsem na něj. Koukal na mě nechápavě. ,,Já tě chci zachránit. A ty mě chceš zabít?" ,,Jo a proč si vytvořil armádu novorozenců. Kdyby jsi mě nechtěl zabít tak bys ji nedělal." Na ta slova jsem ruce sepnula do pěstí a okolo nich jsem vytvořila dvě ohnivé koule." ,,Leni." Začal se ke mně přibližovat. ,,Stůj, nepřibližuj se ke mně." Neposlouchal mě a přibližoval se dál. ,,Stůj." Křikla jsem znovu. Nezastavil se. Když tu najednou ho něco strhlo. Byla to Esme s Emmettem.
Kristián
Něco mě strhlo na zem bojoval jsem. Byli to dva upíři. Respektive jeden upír a jedna upírka. Upíra jsem odhodil, ale ta upírka se mě snažila utrhnout hlavu. Rychle jsem vytáhl zapalovač a podpálil jí. ,,Esme." Vykřikla Lenka. Pak po mně skočil znovu ten upír. Podařilo se mi ho spacifikovat a když jsem chtěl podpálit i jeho, tak mě něco chytlo za ruku. ,,Ne prosím ne." Prosila mě a po tvářích jí stékali slzy. Nechal jsem ho být. Lenka se postavila mezi nás. ,,Emmette nech ho." Přestali jsme se prát.
Carlisle
Esme s Emmettem běželi na pomoc Lence a my ostatní jsme dovyřídili ostatní novorozence. Za chvíli jsme měli hotovo. Všechny těla jsme naházeli na hromadu a zapálili jsme ji. Edward s Bellou zůstali hlídat oheň a my ostatní jsme se vydali za Esme a Emmettem. Doběhli jsme na malou paseku a tam jsme uviděli Emmetta s Kristiánem a Lenku klečící u ohně. Hned mi došlo, kdo v tom ohni zemřel. ,,Esme." Vykřikl jsem a přihnal jsem se k ohni. Padl jsem před ním na kolena. ,,Esme." Šeptal jsem její jméno. Najednou se Lenka zvedla. Všichni ostatní mezitím přišli až k nám. ,,Alice, Jazzi prosím vás, mohli byjste mi přinést mou černou knihu. Je u mě na stole." Bez odpovědi se Alice s Jasperem vyběhli směrem k našemu domu.
Lenka
Vzpomněla jsem si na první větu, která byla napsána v černé knize u ohně, jako živlu. ,,Z ohně povstalo, v ohni taky zanikne. Napadlo mě, že bych mohla v knize najít nějaké kouzlo, které by mohlo Esme vrátit do života. Alice a Jasperem byli zpátky za čtvrt hodiny. Rychle jsem začala listovat v knize. Hledala jsem nějaké kouzlo, které by mi pomohlo. A našla jsem ho. Nebylo těžké. ,,Dlaně jsem natáhla před sebe a oheň jsem vtáhla do sebe. Zůstal jen prach. ,,Popel k popelu, prach k prachu. Teď já vládkyně plamenů tento koloběh chci zvrátit. Z popelu ať povstane tělo, z prachu ať povstane duše. Plameny palte, hořte a splňte mou vůli." Mé tělo se vzneslo. Cítila jsem jak mi má moc odchází z těla.
Carlisle
Lenka vyslovila nějaká slova a pak se okolo ní objevili plameny. Vznesla se do vzduchu a pak z jejího těla vyšlehl ohnivý provaz a znovu zapálil Esmin popel. Ten se zdvihl ze země. Z popelu se stalo zase Esmino tělo. Pak Esmino tělo kleslo na zem. Lenka ze vzduchu spadla na zem.