Plameny žhnou

635 60 3
                                    

Lenka
Předstoupila jsem před Carlisle. I já jsem byla poučena o upířích pravidlech, takže jsem věděla o čem mluví. ,,Cullenovi nic neporušili. Já nejsem jenom člověk, já jsem něco víc." ,,Co víc?" Skočil mi do řeči ten s dlouhými vlasy. ,,Já jsem oživlí živel." ,,Cože to jste mladá slečno?" Místo další odpovědi jsem třikrát luskla prsty a vytvořila já jsem tak nad dlaní tři plamínky. Chvíli jsem je tak nechala a pak jsem plameny chytla do dlaně a pak jsem je v ní uhasila. Ruku jsem nechala klidně spočinout podél těla.

Edward
Po tom kousku co jim Lenka předvedla, se myšlenky Ara přemístili z jaká by z ní byla svačinka na to jak ji dostat do své gardy. ,,Na to můžeš rovnou zapomenout Aro. Lenka do tvé gardy nepůjde." ,,Ale milý příteli, myslím že tohle by si měla rozmyslet hlavně tady Lenka." ,,Edward má pravdu. Já nikam nepůjdu." Myslím, že by jste si to měla rozmyslet má milá." Než jsme se stačili vzpamatovat, klesla Esme k zemi v hrozných bolestech. ,,Esme." Přiběhl k ní Carlisle. ,,Bello." Vykřikl jsem a Bella nás všechny zaštítila. Esme se přestala zmítat bolestí a za pomoci Carlisle se postavila. Aro se tomu jen usmál a za zády se mu objevila dívka. Mohlo ji být tak sotva patnáct. Najednou Bella i Esme padly k zemi. Já a Carlisle jsme k nim přiskočili. Bella se rychle zvedla, ale nemohla znovu aktivovat štít. Esme se dál zmítala v křečích.

Esme
Pocítila jsem tupou bolest. Opět. Padla jsem k zemi. Slyšela jsem Carlisleův hlas, ale vůbec jsem ho nevnímala. Bolest jako by mi zatemnila sluch.

Lenka
,,Nerozmyslíš si to Leničko." Zeptal se zatímco se Esme zmítala bolestí. Její slabé výkřiky mi trhaly srdce a Carlisle na tom nebyl lépe. Viděla jsem tu bolest a strach o Esme. ,,Přemýšlej." Naléhal ten hajzl. Nikdy jsem neměla ráda rozkazy. A rozhodně nehodlám své zvyky měnit. Zavřela jsem oči a soustředila se. Do deseti vteřin jsem zvedla ruce a vystřelila jsem z nich čtyři ohnivé koule.

Carlisle
Lenka zasáhla ohnivými koulemi Jane, Gaia, Aleca i Marcuse. ,,Tak a co teď. Já jsem řekla, že s vámi nepůjdu. A být vámi odešla bych." Bylo vidět, že má strach. Víc jsem tu scénu nepozoroval a věnoval jsem se Esme. Vzal jsem ji do náruče a odnesl jsem ji nahoru.

Edward
Aro se rozhodl, že se stáhne. Ale jasně se v jeho mysli rýsoval plán na to jak se Lence pomstít.


Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat