Lenka
Večer k nám ještě přijel Patrik. I on znal mého bratra. Řekla jsem mu co, se děje. Ani jeden z nás nechápal, proč proti mně vytváří armádu. ,,Měli jste se přeci velmi rádi." Nechápal Patrik. ,,Taky jsem si to myslela." Odpověděla jsem mu a slzy bolesti a smutku se mi draly do očí.
Kristian
Má armáda už měla dvacet pět členů. ,,To musí stačit." Pomyslel jsem si. Tuhle armádu jsem vytvořil, abych svou sestřičku vyrval ze spárů těch upírů, co ji unesli. Podal jsem pěti novým členům, její staré tričko, které jsem vzal z našeho domu.
Nikdo
Kristian dlouhá léta trénoval, aby neprahl po lidské krvi. Dlouhé roky se snažil vydržet na zvířecí krvi. Před třemi měsíci se vrátil domů. Doufal v to, že doma najde jeho rodiče a jeho milovanou sestřičku. Jenže dům byl zamčený a prázdný. Kristian chodil po domně a nechápal, co se stalo s jeho rodinou. Pak ovšem ucítil i jiný pach kromě pachu členů jeho rodiny. Sledoval ten pach a dorazil k domu Cullenových. Viděl osm upírů a taky svoji sestřičku. Věděl, že sám na ně nestačí a tak se rozhodl vytvořit armádu, aby ji dostal zpátky.
O dva dny později
Alice
Dnes měli přijít. Na jejich příchod jsme se tvrdě připravovali. Všichni jsme trénovali své schopnosti a Jasper nám dost pomohl díky své znalosti novorozenců. Jen Lenka byla celé dny zamlklá a zamyšlená. ,,Leni, není ti nic." ,,Ne Alice, jen vám v boji asi nebudu moc platná. Já nedokážu ublížit mému bratrovi." ,,Neboj se mi se o něj postaráme. Bude nás dost na tvoji ochranu." Pak jsem ji pohladila po zádech a chtěla jsem odejít. ,,Alice." Zastavila jsem se a otočila se na ní. ,,Ano." ,,Alice, chtěla bych, ještě před tím, než začne boj, mluvit se svým bratrem. Prosím." ,,Dobře." Usmála se na mě a pak jsme se všichni vydali na louku, která byla v dostatečné vzdálenosti od vesnice.
Lenka
Stáli jsme na louce a čekali na příchod mého bratra a jeho armády. Přišli asi deset minut po nás. Vystoupila jsem dopředu. Za zády jsem měla Edwarda a Carlisle. Z armády novorozenců vystoupil i můj bratr. ,,Kristiáne." Vykřikla jsem. ,,Leni, jsi v pořádku?" To byla trochu divná otázka, když mě přišel zabít. ,,Na to se mě ptáš ty. Ty který mě jdeš zabít." Křikla jsem rozzuřeně. ,,Já tě nejdu zabít. Jdu tě osvobodit." Vykřikl, ale to už se na mě vrhli dva novorozenci.
Carlisle
Na Lenku se vrhli dva novorozenci. S Edwardem jsme neváhali a oba jsme je z Lenky odstranili. Jenže se tam pak přihrnuli další. Emmett Lenku vzal a odtáhl ji dozadu za ostatními. Pustili jsme se do boje. Bojoval jsem a pak jsem zaslechl Esmin výkřik. ,,Esme, Esme." Křičel jsem, ale skrz vřavu novorozenců jsem se k ní nemohl dostat.
Kristián
Proběhl jsem mezi stromy, které lemovali mýtinku, kde se bojovalo. Dostal jsem se za naše nepřátele. Lenka byla úplně vzadu. Hlídala ji taková blondýnka. Přiběhl jsem k nim ze zadu a oblondýnu jsem odhodil a Lenku jsem vzal do náruče a utíkal jsem s ní pryč.