Esme
Hru jsme si všichni celkem užili. I když byl Emmett trochu naštvaný, že jsme prohráli. Ale Rose se to s ním snažila urovnat. Já s Carlislem jsme se pak vrátili domů a ostatní si zašli na rychlý lov. Když jsme došli domů, tak jsem se vydala do své pracovny. Carlisle tam přišel během pár minut za mnou. Nahnul se nad mou židli, na které jsem seděla a zašeptal mi do ucha. ,,To chceš právě teď pracovat." ,,Chtěla jsem se jenom na něco podívat." Řekla jsem mu a dál se věnovala svým nákresům. Chtěla jsem dneska ještě přijít na způsob, jak vyřešit krytinu podlahy a pak jakou barvou namalovat stěny. Jenže Carlisle se nenechal odradit a odhrnul mi vlasy. Začal mě pomalu líbat na krku a pomalu sjížděl až k ramenu. A pak zpátky. Pomalu jsem se na něj otočila. ,,Carlisle, já se potřebuji soustředit." ,,Vždyť nic nedělám." Usmál se na mě a pak pokračoval v započaté činnosti. ,,Carlisle." ,,Hm." Zamručel mi na rameni. Nechala jsem ho tedy být a snažila jsem se i přes jeho milou pozornost trochu soustředit na práci.
Lenka
S Patrikem jsme si užívali plnými doušky naše líbánky. Chodili jsme se koupat do nedalekého jezírka s malým vodopádem, chodili jsme na večerní procházky přírodou. Taky jsme si sem tam zahráli karty nebo Scrable. Jinak jsme mnoho času taky trávili v posteli. Pátý den ráno mi kolem osmé hodiny mi začal zvonit telefon. Podívala jsem, kdo mi to volá. To číslo patřilo Alice. ,,Ahoj Alice, co se děje?" Zeptala jsem se hned, jakmile jsem zvedla telefon. ,,Leni, dokážeš se sem k nám prosím přenést." ,,Jistě." Řekla jsem jí a pak jsem položila telefon. ,,Patriku, vstávej." Políbila jsem ho jemně na spánek. ,,Mmm." Zamumlal a trochu se zavrtěl. ,,Dobré ráno." Zašeptal mi do ucha a trochu se natáhl, aby mě mohl políbit. Sehla jsem se tedy trochu, aby si chudáček nenatáhl nějaký sval. ,,Volala mi Alice. Musíme se k nim přenést tak na sebe rychle něco hoď. Usmála jsem se na něj a já se taky rychle oblékla. Hodila jsem si na sebe modré tričko bez rukávu a na to jsem si dala kostkovanou modrobílou košili. K tomu jsem si vzala černé legíny a černé balerínky. Vlasy jsem si spletla do dlouhého copu. Patrik už byl taky oblečený. Měl na sobě černé rifle, černé botasky a k tomu bílou košili. Moc mu to slušelo. ,,Můžem?" Otočila jsem se na něj. ,,Já jsem připravený a ty?" ,,Já se tak narodila." Usmála jsem se a pak už jsem se soustředila na přenos. Objevili jsme se u nás v obývacím pokoji. Zrovna tam seděla Alice a Rosalie. ,,Ahoj." Pozdravili jsme se s nimi. ,,Ahoj." Pozdravili nás a hned se s námi objali. ,,Kde jsou ostatní?" Zeptala jsem se Alice po tom milém přivítání. ,,Esme s Carlislem jsou na nákupech, Bella s Edwardem a Emmettem jsou na lovu a Jasper je někde v garáži. A Monča je někde venku. Něco montuje na motorce. ,,Dobře a co jsi tedy potřebovala Alice?" Zeptala jsem se jí, chvíli po tom, co jsme se rozesadili v obýváku.