Lenka
,,Takže zatím použijeme vytvoříme tři základní lektvary." Řekla jsem a začala listovat v knize. Naštěstí jsem tehdy při svém studiu využila i nabídku Olivie a naučila se i základy lektvarů. Našla jsem si správnou stránku. ,,Jako první vytvoříme lektvar neviditelnosti. Bude se vám hodit, kdyby jste narazili na Temného Lorda. Díky tomuhle lektvaru se vyhnete přímému střetu a můžete nepozorovaně zmizet." Vysvětlila jsem jim a rozestavěla jsem je ke stolu s kotlíky. Pak mi Patrik a Alice pomohli donést všechny přísady. ,,Vezměte sklenku vody a vlijte ji do kotlíku." Začala jsem diktovat. Všichni tak učinili. ,,Pak zapalte malý oheň pod kotlíkem." Jen co tak učinili jsem pokračovala.
Patrik
Zatím co Lenka pomáhala Cullenům vytvářet lektvary, které jim pomohou bojovat proti Temnému Lordovi. A já, vzhledem k tomu, že jsem tam byl zbytečný jsem vzal Moniku do trénovací místnosti. Od té doby co jsem tady nebyl se tady nic nezměnilo. Vzal jsem Moniku doprostřed místnosti. ,,Tak Moni, teď si zopakujeme, to co již umíš. A pak tě naučím nové triky." ,,Dobře." ,,Tak teď na tebe zaútočím a ty se pokus můj útok nějak odrazit." Řekl jsem jí a během minutky jsem vytvořil ohromnou vodní kouli, kterou jsem po ní hodil. Ze začátku to vypadalo, že ji zasáhne, když tu najednou se před ní objevila kamenná zeď, o kterou se má vodní koule roztříštila. ,,To bylo dobré." Pochválil jsem jí.
Lenka
Vytvořili jsme lektvar neviditelnosti. Na každého vyšli čtyři lahvičky. Pak jsme se tedy pustili do výroby výbušného lektvaru. ,,Tenhle lektvar vám umožní soupeře vyděsit. Když ho hodíte před něj na zem, tak se zachová jako taková malá bomba. Soupeře to odmrští a vytvoří tak okolo něj hradbu kouře. Což vám umožní útěk. ,,Nalijte do kotlíku dva hrníčky destilované vody." Oheň už jim pod kotlíky hořel, takže tenhle bod jsem mohla vynechat. ,,Pak vhoďte do kotlíku dva kousky síry a nechte je chvilku povařit." Pokračovala jsem. Když směs začne pěnit, vhoďte do ní výtažek z pampelišky a jeden dračí zub." Když tak učinili, pokračovala jsem. ,,A nakonec vhoďte tři ježibabí chlupy." A další lektvar byl hotový. Tohohle lektvaru měl každý pět lahviček.
Patrik
,,Tak a teď Moni si nepředstavuj svou moc jako nějaký předmět. Představuj si svou moc jako tekutou entitu." Monča se chvilku soustředila. ,,Vytvoř z ní kouli." To jí nešlo. ,,To nevadí Moni, hele dívej se, jak to dělám já." Řekl jsem jí a soustředil jsem se. ,,Musíš všechnu svou moc soustředit do dlaní a pomalu ji formovat do nějakého tvaru." Vytvořil jsem kouli. ,,Vidíš." Pokývala hlavou a já jsem svou kouli zničil. Tohle kouzlo se jí povedlo na potřetí. Musel jsem uznat, že je vážně dobrá.
Lenka
,,Tak dobře a teď si uděláme ještě takzvaný oblbovací lektvar." ,,Oblbovací?" Zeptal se Jasper. ,,Ano oblbovací. Říká se mu tak proto, že když ho hodíte na nepřítele, tak on no prostě zblne." Tomu se všichni zasmáli. ,,Takže do kotlíku dejte trochu tuky a nechte ho rozpustit. Když se tuk rozpustí vhoďte do kotlíku tři dračí zuby, osm lístků kopretiny a nakonec tam přidejte kousek bludného kořene. To všechno povařte tři minuty a pak tam vhoďte jedno ještěrčí oko." ,,Nechtěla bych, aby tohle na mě někdo hodil." Prohlásila Rose. ,,To já taky ne Rose." Smála jsem se.