Útok

360 33 1
                                    

Olivie

Seděla jsem ve své pracovně a hledala nějaký náznak útoku Temného Lorda. A našla jsem ho. Ze severu se na nás řítila obrovská armáda kouzelníků a v jejich čele Temný Lord. Rychle jsem se rozeběhla najít Lenku a ostatní. Doběhla jsem do trénovací místnosti. Tam, ale nebyli. Pak jsem běžela do kuchyně a do jejich pokoje. Ale nebyli nikde. ,,Sakra. Co teď?" Vydala jsem se tedy za Davidem. Musíme shromáždit alespoň ostatní. Jinak nemáme šanci dnešek přežít.

Lenka

Šli jsme s Patrikem za Davidem. Chtěli jsme se ho zeptat, jestli bychom mohli provést drobné úpravy trénovací místnosti. ,,Ahoj Davide." Pozdravila jsem ho. ,,Ahojky Leni, potřebujete něco?" ,,Máš mě přečtenou." Usmála jsem se na něj. Ale než jsem mohla říct cokoli dalšího, rozrazili se dveře a v nich stála Olivie. ,,Už to začalo." Vykřikla. Na to jsme s Patrikem na sebe mrkli. On běžel pro Alice a Jazze a já jsem se přenesla za Carlislem. ,,Carlisle už to začalo." Informovala jsem ho. ,,Kde je Esme." ,,Je s Rose a Emmettem." Na ta slova jsem ho popadla a rychle jsem nás přenesla k nim. Esme jsem trochu polekala, ale Carlisle ji uklidnil. Pak jsem je poslala do jejich pokojů pro jejich pásky s lektvary a sama jsem se přenesla za Edwardem a Bellou.

Edward

Byli jsme s Bellou u sebe na pokoji. Já jsem si četl knihu a Bella si něco hledala na internetu. Chvilku jsem ji pozoroval, když tu se mi do výhledu připletla Lenka. ,,Už to začalo." Řekla a podívala se po nás tázavě. Přikývl jsem a tím jsem jí odpověděl na otázku, kterou jsem jí přečetl v myšlenkách. ,,Vezměty si prosím své pásky s lektvary, sejdeme se před vchodem do hlavní budovi." S těmi slovy zmizela. Rychle jsem si vzal svůj pásek. ,,Na Bello." Podal jsem jí její pásek. Rychle si ho připnula. ,,Můžem?" ,,Můžem." Odpověděla mi a rychle jsme společně vyběhli ven z našeho pokoje. Proběhli jsme chodbu, tam jsme pak seběhli schodiště. Další chodbou jsme se dostali do haly a z haly jsme vyběhli rovnou před vchod. Tam už na nás čekali Lenka, Patrik, Olivie, Alice, Jazz, Esme, Carlisle, Rose, Emm, David, Monika, Lea, Karel, Karolína a Marek.

Patrik

Po Belle a Edwardovi jsme ještě čekali na Mirku, Dominiku, Standu a Honzu. Ty přiběhli asi minutu po Belle a Edovi. Teď už jsme byli všichni. Pomalým krokem jsme šli vstříc Temnému Lordovi. Došli jsme na mýtinu nedaleko paláce. Tam jsme zaujali pozice. Já, Lenka a Monika jsme byli úplně ve středu. Za námi stála Olivie, Karel, David, Lea a Karolína. Za nimi byli Carlisle, Esme, Alice, Jazz, Rose, Emmett a Bella s Edwardem. Jako poslední tam byli Marek, Mirka, Dominika, Honza a Standa. Nebylo nás zrovna mnoho. Chvilku po tom, co jsme se takto uspořádali, se na louce objevili naši nepřátele. Bylo jich něco okolo osmdesáti. Což znamenalo velkou početní převahu, obvzlášť proto, že všichni z jeho armády měli určitě nějakou moc, kdežto u nás měli Cullenovi jenom jisté lektvary. Temný Lord vystoupil do čela svého vojska.



Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat