Návrat

366 32 1
                                    

Carlisle

Odnesl jsem Lenku do jejího pokoje. Celá hořela. Rychle jsem zaběhl k nám do pokoje. ,,Carlisle děje se něco?" ,,Nic. Nedělej si starosti Esme." Usmál jsem se na ní a rychle popadl svůj doktorský kufřík a vyběhl jsem z pokoje.

Patrik

Odešel jsem z kanceláře. Měl jsem strach o Lenku a navíc jsem neměl náladu se hádat. Rychle jsem se vydal do našeho pokoje. Carlisle byl ještě u ní. ,,Jak jí je?" ,,Patriku, ne moc dobře. Má hodně vysokou teplotu." Sedl jsem si k ní. ,,Leni, Leni slyšíš mě." ,,Patriku, nech ji, aby si odpočinula." Kývl jsem hlavou a natáhnul jsem se na svou postel vedle ní. ,,Příjdu se na ní podívat za hodinu." ,,Dobře." Odpověděl jsem mu.

Esme

Četla jsem si svou oblíbenou knihu, když se Carlisle vrátil. ,,Ahoj proč se tváříš tak ustaraně? Děje se něco?" ,,Ne nic se neděje." Snažil se mě oblafnout vynuceným úsměvem. ,,Carlisle znám tě už moc dlouho na to, abych poznala kdy mi lžeš." Zvedla jsem se z křesla a přešla k němu. Vzala jsem jeho tvář do svých dlaní a držela mu hlavu tak, aby se mi díval do očí. ,,No dobře." Řekl a přitiskl si mě do náruče. ,,Lenka omdlela a dostala do toho vysokou horečku." ,,Panebože a bude v pořádku?" ,,Myslím, že ano. Ale jisté to bude, až jí klesne horečka." ,,Půjdeme se na ní podívat?" Zeptala jsem se. ,,Teď je u ní Patrik, půjdeme tam za hodinku ano?" ,,Dobře." Přitulila jsem se k němu.

Patrik

Ležel jsem vedle Lenky. Vzal jsem si její oblíbenou knížku a tiše jsem jí předčítal. Asi po půl hodině sebou zavrtěla a trochu pootevřela oči. ,,Patriku?" ,,Leni, klid jsem tady. Jak je ti?" ,,Všechno se tady točí." ,,To nic Leni, máš vysokou horečku, proto se ti motá hlava. Zavři oči a trochu se prospi ano." Jen kývla hlavou a během chvilky usnula. Po chvilce přišli Carlisle a Esme. ,,Ahoj Patriku, tak jak jí je?" Zeptala se mě Esme a sedla si k ní na postel. ,,Před chvilkou se probudila a dost se jí motala hlava." ,,To je při takové teplotě normální." Řekl Carlisle. ,,Jo sháněli vás nějací lidé." ,,Jací lidé?" Zeptal jsem se. ,,Dva muži a jedna žena. A byli v takových divných hábitech. A jeden z nich měl královskou korunu." ,,Ježišmarjá. Oni mi nedají pokoj." Chytil jsem se za hlavu. ,,Co ti proboha chtějí?" Zeptala se mě Esme. ,,Nic jen jim přijdeme s Lenkou moc mladí na to, abychom zvládli určitý úkol." ,,Aha a jen pro informaci čekají na tebe v kuchyni." Oznámil mi Carlisle. ,,Ježiš." Poznamenal jsem a vydal se za nima.

Alice

Byli jsme s Jasperem v kuchyni a povídali jsme si s Davidem a Leou. Když tu tam přišli takové tři divné osůbky. ,,Dobrý den. Toto jsou jejich veličenstva král pohádkové říše Hyacint I. a jeho choť královna Anastázie. Notak pokloňte se." ,,Davide?" Otočila jsem se na něj. Jen pokrčil rameny. Podívala jsem se na Jazze. ,,Oni to myslí vážně." Upozornil mě. Naštěstí nás z této trapné situace osvobodil svým příchodem Patrik.



Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat